سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتاب در ورد

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 20:00:00 بازدید: 473 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی کتاب در ورد حساس ترین مرحله قبل از چاپ و نشر آن است. ظاهر ِداخل کتاب به خواننده هیجان، شور و انرژی برای دنبال کردنِ کتاب می دهد، به او کمک می کند تا پس از دیدن آرایش صفحات (در مرحله خرید کتاب) با ظاهری چشم نواز رو به رو شود و آن نسخه از کتاب را به سایر نسخه های مشابه (بسته به انتشارات) ترجیح دهد. هنر صفحه آرایی کتاب موضوعی است که نه توسط یک فرد مبتدی و نه به واسطه ی یک آموزش کوتاه و کوچک قابل درک و اجرا شدنی نیست. به همین روی، برای صفحه آرایی کتاب در ورد ملزم هستید تا کار را به یک فرد ِخلاق، دارای تجربه، دارای تخصص و علم کافی به این موضوع بسپارید.

ریزه کاری های بسیار متعددی وجود دارد که در صفحه آرایی کتاب در ورد به زیبایی هر صفحه ی زوج و فرد کتاب یا حتی اولین صفحه از کتاب به کار گرفته می شوند. همچنین بسته به اینکه موضوع کتاب (یا ژانر آن) چه باشد، صفحه آرایی کتاب متفاوت و خاص خواهد بود. به عنوان مثال برای صفحه آرایی کتاب های حجیم ِدانشگاهی از همان المان ها و تنظیماتی استفاده نمی کنیم که در کتاب های کودکان ملزم به اجرای آن هستیم. علاوه بر این مورد، حجم کتاب و در نظر گرفتن حاشیه ها و میزان خالی گذاشتن هر صفحه نیز به موضوع کتاب و کاهش میزان صفحات ِ آن بستگی دارد.

ایران تایپیست در این مسیر در کنار شماست تا بتوانید صفحه آرایی کتاب در ورد را به صورت حرفه ای انجام دهید. با حضور بیشتر از هزاران هنرمند صفحه آرا که سالها در این زمینه تخصص داشته اند، به شما کمک می کنیم تا کتاب (یا کتاب های) مورد نظر خود را زیباتر و شکیل تر کرده و در دسترس مخاطبان سخت گیر این روزهای دنیای کتاب ها قرار دهید.

صفحه آرایی کتاب علمی آموزشی در ورد

برای صفحه آرایی کتاب در ورد، در اختیار داشتن اطلاعات به روز به شما کمک شایانی می کند، اما در شرایطی که همه افراد امکان یادگیری یا صرف وقت برای اعمال تغییرات روی ساختار و قالب اصلی صفحات کتاب خود ندارند باید چه کنند؟ همانطور که توضیح داده شد، صفحه آرایی کتاب بسته به اینکه کتاب مورد نظر چه موضوع و محتوایی داشته باشد، متغیر است. وقتی صحبت به صفحه آرایی کتاب علمی آموزشی در ورد می شود، غالبا باید گروه سنی که از آن کتاب استفاده می کنند را در نظر بگیریم. استفاده از رنگ ها، المان های زیبا کننده صفحات، ایجاد فاصله از حواشی ِ 4 سمت صفحه، محل قرار گیری عنوان و فصلِ مورد نظر و غیره همه و همه در صفحه آرایی کتاب در ورد موثر هستند.

لازم به توجه است که نرم افزار ورد به طور خاص بهترین گزینه برای صفحه آرایی کتاب های مختلف با مضامین متعدد به حساب می آید و سالهای سال است که ترجیح افرادی که اقدام به صفحه آرایی کتاب ها می کنند این است که از این نرم افزار جهت شکل دهی و تنظیم ساختار قرارگیری کلمات و زیبایی صفحات در کتاب ها استفاده کنند. اگر ترجیح شما نیز به استفاده از ورد برای صفحه آرایی کتاب در ورد است می توانید کار صفحه آرایی کتاب علمی آموزشی خود را به ما بسپارید و خیال تان از بابت تمامی جنبه های آن راحت و آسوده باشد. چرا که افرادی که در ایران تایپیست اقدام به صفحه آرایی کتاب با ورد می کنند دارای تجربه و تخصص ویژه در این زمینه هستند و غالبا تمامی پروژه های صفحه آرایی که در ایران تایپیست انجام شده اند، کیفیت بالا  و قابل قبولی را احراز کرده اند. گاهی اوقات استایل های از پیش تعیین شده توسط افراد متخصص در این زمینه در کمترین زمان ممکن می تواند صفحه آرایی کتاب در ورد را به پایان ببرد. گاهی هم نیاز است تا از ابتدا به دنبال قالب و استایل مشخصی برای کتاب های آموزشی باشیم که درگیر تکرار نشویم.

صفحه آرایی کتاب در ورد

صفحه آرایی

 

صفحه آرایی کتاب کمک درسی در ورد ویژه اساتید

کتاب های کمک درسی مخصوص اساتید، با ساختار های متفاوت محتوایی کاندیدای نوع دیگری از صفحه آرایی کتاب در ورد هستند. با توجه به اینکه الگو ها و استایل های مختلفی برای این دسته از آرایش صفحات کتاب ها وجود دارد، اما اگر تمپلیت های پیشنهادی از سوی ایران تایپیست مورد تایید شما نباشد، ما برای صفحه آرایی این نوع کتاب ها استایل های دیگری را طراحی می نماییم و پس از به تایید رسیدن توسط شما به عنوان مشتری آنها را بر روی صفحات کتاب اعمال می کنیم. امکان هر نوع پیگیری در مورد عدم رضایت یا تغییرات جزئی بر روی قالب و ساختار صفحه آرایی کتاب های کمک درسی ویژه اساتید (مانند انواع دیگرِ مدل های صفحه آرایی کتاب که در ایران تایپیست) وجود دارد. صفحه آرایی کتاب در ورد برای گروه کتاب هایی که مخاطبان آن اساتید دانشگاهی هستند به طور خاص با صفحه آرایی کتاب های مربوط به معلمان، مربیان یا آموزگاران مقطع دیگر متفاوت است و می بایست اصول کاربردی و در خور ِاین گروه از مشاغل رعایت شود.

هدف هر نوع صفحه آرایی با ورد هدایت درست خواننده و مخاطب کتاب به سمت محتوا و نوشته ها و متمرکز کردن توجهات است. در این حالت نیز با توجه به گروه سنی و ساختار محتوایی کتاب ها از رنگ ها و فونت  و تنظیماتی برای حاشیه گذاری کتاب استفاده می شود تا حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد. در صورتی که این تنظیمات به درستی انجام نشود، بخش مهم و قابل توجهی از جذب مخاطب که از طریق آرایش و نظم دهی به صفحات به وجود می آید، از دست خواهد رفت. در نتیجه، شانس دریافت اقبال عمومی برای خرید کتاب به بن بست خواهد رسید. برای صفحه آرایی کتاب در ورد می توانید در ایران تایپیست ثبت سفارش انجام دهید. این کار از طریق ثبت نام اولیه در ایران تایپیست و سپس طی نمودن مراحل ثبت سفارش صفحه آرایی به آسانی و کمتر از چند دقیقه تنها با چند کلیک انجام می شود.

صفحه آرایی کتاب در ورد

صفحه آرایی کتاب

 

صفحه آرایی کتاب در ورد جهت اصلاح نیم فاصله ها

صفحه آرایی کتاب در ورد از همه ی جنبه های کاربردی و استفاده آسان نسبت به نرم افزار هایی که امروزه به این منظور به طور تخصصی طراحی شده اند راحت تر و بسیار آسان تر است. همچنین، بسیاری از طرفداران برنامه ورد ترجیح می دهند تا کار صفحه آرایی کتاب به واسطه این نرم افزار انجام شود چرا که قدمت استفاده از آن به این منظور بسیار زیاد بوده و اکثریت افراد با آن آشنایی دارند. سهولت اجرای تغییرات و تنظیم فاصله ها یکی از مزایای استفاده از ورد برای تنظیم و صفحه آرایی کتاب است. رعایت نیم فاصله ها در هر متنی (فارغ از موضوع و لحن و بیان) باید حتما رعایت شود. عدم رعایت نیم فاصله ها، از متن کتاب مورد نظرتان، محتوایی غیر حرفه ای، نادرست و نسبتا زشت ایجاد می کند.

من باب مثال، تصور اینکه حرفِ (ی) که به کلمه‌ی قبل خود می چسبد، در میانه ی متن تنها و بدون همراه رها شده باشد، ابدا جالب نیست و از نظر ویرایشی نیز غلط است. این تنظیم نیم فاصله ها نیز همان کاری است که در صفحه آرایی کتاب در ورد انجام می شود. با تنظیم نیم فاصله ها در ورد برای صفحه آرایی محتوای کتاب در صفحات زوج و فرد ِکتاب، ساختار شکیل تری خواهیم داشت و همچنین یک متن یک دست که به خاطر فاصله های نابجا و نادرست به هم ریخته و نامرتب نیست. اگر علاوه بر صفحه آرایی کتاب در ورد نیازمند تنظیم نیم فاصله ها در کتاب مورد نظر خود قبل از چاپ بودید می توانید آن را با ثبت سفارش در ایران تایپیست به ما بسپارید. همکاران ما با دقت جزئی و ویژه ای این فاصله ها را در متون شناسایی کرده و به متن شما حالتی یکپارچه و حرفه ای می بخشند.

صفحه آرایی کتاب در ورد

صفحه آرایی کتاب در ورد

 

صفحه آرایی کتاب در ورد جهت جایگذاری اصولی فرمول

در کمتر مرکزی به اندازه ایران تایپیست می توان خدمات منعطف نظیر صفحه آرایی را پیدا کرد. با جستجو صفحه آرایی کتاب در ورد تنها آموزش های کوتاه و سردستی در این رابطه پیش رویتان گشوده می شود، حال آنکه ما در ایران تایپیست  به فکر ارائه این خدمات به شما هستیم. ارائه خدمات صفحه آرایی در ایران تایپیست با کیفیت و سرعتی مثال زدنی انجام می پذیرد. سالهاست که ایران تایپیست با انجام این خدمات، نگاه مشتریان را به نحوه صفحه آرایی  و شیوه های اصولی و استاندارد ِمرتبط با آن تغییر شگرفی داده است. یکی از مهم ترین کاربرد های صفحه آرایی کتاب در ورد مربوط به جایگذاری فرمول های ریاضیات و فیزیک در متون (به هر زبان زنده دنیا) است. صفحه آرایی کتاب در ورد در حالت عادی ابدا کار آسانی نیست و برای آن دسته از کسانی که با چگونگی درج فرمول ها آشنایی نداشته باشند، تقریبا غیر ممکن است که بتوانند یک متن یک دست و یکپارچه با کلمات و فرمول های ریاضی در کنار هم پدید آورند.

اما ما در ایران تایپیست با دقت و سرعت هر میزان و هر تعداد فرمول را برای شما مشتری گرامی جایگذاری می نماییم. با توجه به اینکه فرمول های بسیار بزرگ و با تعداد زیاد در متون می توانند ساختار متن را دستخوش تغییر کرده و بخش عظیمی از کل یک صفحه را خالی بگذارند، ما در ایران تایپیست به واسطه همکاران خود با صفحه آرایی کتاب در ورد این امکان را فراهم می کنیم تا برای کتاب آموزشی خود فرمول گذاری هایی با کمترین میزان هدر رفت کاغذ و سفید ماندن بخش بزرگی از صفحات آن، داشته باشید. اگر صفحه آرایی کتاب در ورد به درستی و توسط متخصص انجام شود در نهایت وقتی به صفحات آن کتاب نگاه می کنید با آرایش وزین کلمات و جملات روبرو خواهید شد که خواننده را به بررسی متون کتاب ترغیب می کنند.

صفحه آرایی کتاب در ورد

صفحه آرایی

 

صفحه آرایی کتاب در ورد جهت فهرست نویسی و پاراگراف بندی

یکی دیگر از کاربرد های مهم صفحه آرایی کتاب در ورد فهرست نویسی و پاراگراف بندی آن است. شما در هیچ کجای دنیا کتابی را نخواهید یافت که یا فهرست بندی نشده باشد یا پاراگراف بندی نداشته باشد. پاراگراف بندی برای صفحه آرایی کتاب در ورد، به خوانش بهتر و زیبا تر به نظر رسیدن متن کمک می کند. متن های یکدست و بلند در نگاه اول، خواننده را از خوانش سریع و لذت بخش دور می کنند و شرایط خواندن بهتر کتاب را از بین می برند. بنابراین در ایران تایپیست اهمیت پاراگراف بندی در صفحه آرایی کتاب در ورد بسیار چالش برانگیز و حساس در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، نباید از اهمیت فهرست نویسی صفحه آرایی کتاب در ورد غافل ماند.

بسیاری از کتاب هایی که دارای فهرست بندی نیستند، خواننده را سردرگم می کنند و او برای دیدن سرفصل ها یا پیدا کردن راحت تر صفحات دچار مشکل خواهد شد. انواع و اقسام کتاب دارای این ویژگی ها هستند و به همین روی، هم مخاطب سریعا جذب آنها می شود و هم خوانش شان دشوار نخواهد بود. اگر برای صفحه آرایی کتاب در ورد نیاز به صفحه آرایی کتاب در ورد و پاراگراف بندی دارید، حتما در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید و پیش نیاز های خود را از آرایش و طراحی صفحات کتاب، نظم دهی، فهرست بندی و پاراگراف چینی و غیره به ما اعلام کنید تا برای شما سریعا فاکتور آنلاین صادر شود. بعد از صدور فاکتور آنلاین می توانید نسبت به بررسی عواملی که روی هزینه صفحه آرایی کتاب در ورد تاثیر  گذاشته اند بپردازید. اگر در این مورد سوالاتی داشتید، ما آنها را به شما پاسخ خواهیم داد. سپس می توانید برای پرداخت و شروع گام نخست ثبت سفارش آنلاین صفحه آرایی کتاب در ورد اقدام نمایید. ایران تایپیست همواره در کنار شما خواهد بود.

صفحه آرایی کتاب در ورد

صفحه آرایی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتاب

سوالات متداول

بله، هرچه زمان محدود تر شود، هزینه افزایش خواهد یافت.

زمان تحویل به پروژه شما بستگی دارد، اما در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

خیر، یک ساختار قیمت بر اساس تغییرات اعمال شده روی محتوای کتاب ها در نظر گرفته می شود.

شما می توانید پیش فرض ها و طرح ِمورد نظر خود را با ما در میان بگذارید تا بهترین فرم و قالب برای کتاب تان در نظر گرفته شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 473 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب با word سفارش صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی کتب در ورد صفحه آرایی کتاب آنلاین در ورد صفحه آرایی کتاب اینترنتی در ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :