شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی فهرست چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/7 ساعت 18:00:00 بازدید: 823 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی فهرست یک کتاب، مجله، روزنامه و هر نوع محتوای دارای صفحات متعدد و طولانی ِدیگر به عمل زیبا سازی، چیدمان درست و دقیق فهرست گفته می شود که با صفحه آرایی و تنظیم ِچیدمان مربوط به محتوای موجود در آن کتاب، مجله، روزنامه و ... همخوانی دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فهرست ها دیگر امروز به شکل ابتدایی ِخود شبیه نیستند. آنها انواع و اقسام ِمختلفی دارند که هر کدام یک نوع صفحه آرایی خاص و مخصوص می طلبد. به بیان دیگر، شما ملزم نیستید تا طراحی و چیدمان فهرست خود را مانند یک جدول با نقطه چین های ممتد یا خطوط پیوسته که عنوان یک مطلب را به شماره صفحه وصل می کند، طراحی کنید.

چندین و چند مدلِ مختلف از فهرست بندی و به تبع آن صفحه آرایی فهرست بندی موجود است که به جذابتر شدن و زیباتر شدن محتوای شما در صفحات نخست یک کتاب، مجله، روزنامه، پایان نامه و غیره، کمک می کند. صفحه آرایی فهرست یک اجبار و ضرورت به حساب می آید؛ چرا که طبق نظر بسیاری از افراد فعال در این حوزه، یک لیست ِ کامل است که مورد نیاز تمام آثار در قالب کتاب، روزنامه ها، مجلات و غیره است. در عین حال، برای برخی از محتواهای متنی و تصویری نیازی به وجود فهرست نیست. اما برای آن گروه از محتواهایی که فهرست دارند، صفحه آرایی به شدت مورد نیاز و ضروری می باشد. در مورد این محتواها و ضروری بودن صفحه آرایی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. در ایران تایپیست صفحه آرایی فهرست مطالب کتاب با بهترین قیمت گذاری و مزایا با تکنیک های مختلف و گوناگون انجام می پذیرد. کافی است که شما در سایت ما ثبت سفارش انجام دهید و پس از پرداخت ِهزینه‌ی اولیه، منتظر دریافت سفارش صفحه آرایی فهرست مطالب خود باقی بمانید. اگر به درستی نمی دانید که محتوای متنی یا تصویری شما نیاز به درج فهرست و سپس آراستن دارد یا خیر، می توانید از ما در ایران تایپیست مشاوره رایگان دریافت کنید.

صفحه آرایی فهرست چیست؟

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

بله، مدل های مختلفی مانند ستونی، جدول، رویکرد نوع محور، تصویری، شبکه ای و غیره.

همه‌ی کتاب‌ها، زیرا محدودیتی وجود ندارد.

قیمت گذاری بر اساس حجم، زمان تحویل هر سفارش محاسبه می شود.

به دانشجویان و اساتید محترم، تخفیف های مختلف ارائه خواهد شد.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/7 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 823 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی فهرست online صفحه آرایی فهرست فوری صفحه آرایی فهرست اینترنتی صفحه بندی فهرست سفارش صفحه آرایی فهرست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :