سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی فانتزی

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 483 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی فانتزی یکی از اشکال صفحه آرایی حرفه‌ای و محبوب در ایران تایپیست به حساب می آید. اگر اطلاعات دقیقی در مورد صفحه آرایی فانتزی ندارید ادامه‌ی این مطلب را دنبال نمایید. زیرا به شما کمک می‌کنیم در تصمیم گیری برای برون سپاری سفارش صفحه آرایی خود به ما، با دید بهتری عمل کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی جلد و صفحه آرایی فانتزی کتاب کودک

اگر تا به حال یکی دو مورد از کتاب های نوشته شده برای کودکان را در دست گرفته باشید و به طراحی ظاهری شان نگاهی کرده باشید می توانید حدس بزنید که علاوه بر متن، به ظاهر کتاب هم اهمیت بالایی داده شده است. در اصل یکی از باید های تولید کتاب مخصوص کودکان این است که بتوانیم ظاهر ِآن را آنقدر زیبا و دوست داشتنی آماده کنیم تا کودکان را به مطالعه‌ی کتاب و خواندن داستان ها ترغیب نماییم.

صفحه آرایی فانتزی به همین منظور به وجود آمده است. امروزه توجه کردن به صفحه آرایی فانتزی کتاب کودک در اولویت است. معمولا بعد از نوشتن، انجام اصلاحات و تاییدیه ویراستاری، کتاب کودک را به یک صفحه آرا می سپارند تا ویرایش آن را بر عهده بگیرد.

به همین خاطر معمولا توصیه می شود تا پس از تهیه کامل متن کتاب آن را برای انجام صفحه آرایی فانتزی به یک مرکز معتبر ارسال کنید. در این حالت دیگر نیازی به انجام اصلاحات روی متن کتاب نیست و صفحه آرا می تواند بدون مشکل و در اسرع وقت، سفارش شما را تحویل دهد.

اما اگر برای صفحه آرایی فانتزی کتاب کودک اقدام نکنید چه؟ اگر آن را بدون هیچ تنظیمی برای چاپ و انتشار در دسترس مخاطب قرار دهید چه می شود؟ شاید تا به حال کتاب هایی که نه طراحی جلد ویژه ای دارند و پیداست که از تصاویر گوگلی برای طراحی جلد شان استفاده شده است، یا تنظیم نادرست، فونت ها غیر مناسب، اندازه حروف بسیار درشت یا بسیار ریز و غیره دیده باشید.

این کتاب ها هم در گروه کتاب های بزرگسالان و هم بین کتاب های کودک دیده می شوند. میزان اهمیتی که برای یک کتاب می توان قائل شد، به مدت زمانی که برای صفحه آرایی و آراسته کردن ظاهری آن صرف شده است بستگی دارد.

صفحه آرایی فانتزی

صفحه آرایی فانتزی

صفحه آرایی فانتزی با ایندیزاین ممکن است؟

منظور از صفحه آرایی فانتزی چیست؟ بیایید کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم. در تعریف کلی مفهوم فانتزی ما با موجودات، تصاویر و الهامات غیر واقعی سروکار داریم. اغلب داستان های مربوط به کودکان و نوجوانان نیز فانتزی است و سعی دارد با این قالب  بسیاری از مفاهیم را به آنها آموزش دهد. اینکه محتوا و مضمون کتاب کودک و نوجوان چه باشد، روی صفحه آرایی بسیار موثر است. این روال در کتاب های فانتزی مربوط به بزرگسالان هم وجود دارد. همانطور که در فیلم ها و سریالهای فانتزی، از موجودات و افسانه ها استفاده می شود به همان نسبت در صفحه آرایی عنصر «خیال» اهمیت دارد. اینکه کتاب در حال القای چه مفهومی باشد تا حد زیادی در ظاهر آن نمود پیدا می کند.

در ایران تایپیست با توجه به محتوای کتاب، میزان و اندازه‌ی صفحه آرایی فانتزی تعیین می شود. در صفحه آرایی فانتزی در مجموعه‌ی ایران تایپیست، رعایت تعادل بسیار مهم است. ما این نکته را در نظر میگیریم که طرح نهایی نباید آنقدر شلوغ و پُر از مفاهیم انتزاعی باشد. از سویی دیگر نباید آنقدر ساده و پیش پا افتاده باشد که گویی با کپی برداری از سایر صفحه آرایی های قدیمی انجام شده است. همانطور که اشاره شد، تخیل و خلاقیت نقش مهمی در انجام این پروژه ها دارند. شما می توانید نمونه کارهای ما را در این زمینه که داخل نرم افزار ایندیزاین انجام شده اند را به عنوان نمونه کار بررسی کنید.

یونیک بودن، صرف وقت و انرژی روی هر‌یک از نمونه کارهای ایران تایپیست برای صفحه آرایی فانتزی می تواند به خوبی توجه شما را جلب کند. پس از بررسی، می توانید برای ثبت سفارش و شروع یک همکاری شیرین و لذت بخش با تیم ایران تایپیست اقدام کنید. به جز ایندیزاین، پذیرش کلیه سفارشات مربوط به صفحه آرایی با سایر نرم افزار های دیگر مانند فتوشاپ، ورد و ... انجام می شود.

صفحه آرایی فانتزی

صفحه آرایی فانتزی مجلات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی فانتزی مجلات مد

مجله های مُد همواره نقش موثری را در انتخاب لباس ها و سبک و استایل پوشش بازی کرده اند. بسیاری از صاحبان این مجلات به دنبال تغییر دادن طراحی و صفحه آرایی نشریات، مجلات خود هستند زیرا به خوبی  می دانند که کنار زدن چارچوب ها و اصول ِتکراری در این زمینه به فروش هرچه بهتر و جلب توجه مخاطب کمک خواهد کرد.

به علاوه، شیوه‌ی تاثیر گذاری مجلات مُد با سایر مجلات متفاوت است و به همین دلیل می بایست برای صفحه آرایی فانتزی مجلات مد به شکلی خاص و ویژه عمل کرد. علاقه‌ی مردم به استفاده از مجلات مد در حال افزایش است. در آمار های منتشر شده میزان علاقه مردم به خرید و استفاده از این مجلات، همزمان با رشد شبکه های اجتماعی افزایش داشته است. به همین خاطر، گروهی از مجلات داخلی در ایران به جای تمرکز بر روی حوزه فرهنگی، ورزشی، هنری و غیره بر روی حوزه مُد و نشر اخبار و اطلاعات به روز آن سرمایه گذاری می کنند. بخشی از این سرمایه گذاری مربوط به هزینه های صفحه آرایی و زیباتر کردن صفحات و جلد این گروه از مجلات می باشد.

در تیم ایران تایپیست، صفحه آرایی فانتزی مجلات مد با دقت و در نظر گرفتن استاندارد های روز انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال طرح جدید و شیوه ای تازه هستید می توانید به تیم ایران تایپیست اعتماد کنید. ما به شما کمک می کنیم متمایز از رقبا دیده شوید و روی مخاطب تاثیر بگذارید. طوری که هر جا مجله‌ی شما را دیدند بی برو برگرد برای خرید آن اقدام کنند.

البته این تنها یک ادعای صرف نیست. شما می توانید نمونه کار های قبلی ما را در زمینه صفحه آرایی فانتزی مجلات مد مشاهده کنید و پس از آن تصمیم گیری نمایید. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق راه های ارتباطی تماس حاصل کنید.

صفحه آرایی فانتزی

ایران تایپیست

صفحه آرایی فانتزی مجلات نوجوانان

خوشبختانه تنوع مجلات در ایران روز به روز در حال افزایش است. در گذشته مجلات کودکان و نوجوانان به صورت یکجا تولید میشد. اما امروزه، برای نوجوانان مجله های تخصصی مجزا از کودکان تولید می شود. جالب است بدانید که تعداد این مجلات روز به روز در حال افزایش است. با توجه به این موضوع، صاحب امتیازان و مدیران مجلات همواره با نیاز به صفحه آرایی دقیق و حرفه ای رو به رو هستند. در گذشته مراکز معتبری مانند ایران تایپیست وجود نداشت تا صفحه آرایی مجلات به آنها سپرده شود.

اما همانطور که امروزه برای هر گروه سنی، یک مجله خاص و کاربردی ارائه می شود، تنوع مراکزی که خدمات صفحه آرایی انجام می دهند نیز در حال افزایش است. گاهی پیش می آید که به دلیل تنوع این مراکز دچار سردرگمی شوید و ندانید که دقیقا باید کدامیک را انتخاب کنید.

ما به شما میگوییم که می توانید خدمات صفحه آرایی فانتزی مجلات نوجوان را با کمترین هزینه و کیفیت عالی از ایران تایپیست دریافت کنید. کلیه مراحل صفحه آرایی فانتزی مجلات نوجوان در ایران تایپیست با سرعت و دقت ِ بالا انجام می شود. اگر در پایان کار به هر دلیلی از نتیجه راضی نباشید، ما به پیگیری سفارش تان ادامه می دهیم و تا مرحله ای که رضایت شما مشتری گرامی کسب نشود، از پای نخواهیم نشست. شما می توانید تجربه‌ی همکاری ما با مجموعه ها و سازمان های کوچک و بزرگ را داخل صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

صفحه آرایی فانتزی مجلات نوجوانان در ایران تایپیست با علم به استاندارد ها و چارچوب های موجود در این زمینه انجام می شود. در نهایت، آنچه که شما در خروجی دریافت می کنید، نتیجه ای کاملاً رضایت بخش خواهد داشت. با سپردن صفحه آرایی مجلات خود به ایران تایپیست می توانید شاهد افزایش تعداد مخاطبان و افرادی که برای خرید شماره های جدید مجله تان سر و دست می شکانند، باشید.

صفحه آرایی فانتزی

صفحه آرایی خلاقانه

صفحه آرایی فانتزی کتاب های کنکور چه اهمیتی دارد؟

به مهم ترین بخش در مورد صفحه آرایی فانتزی کتاب ها و مجلات می رسیم، یعنی صفحه آرایی کتاب های کنکوری! کتاب های کنکوری عموما از مطالب و اطلاعاتی که هر دانش آموز پیش دانشگاهی به آنها نیاز دارد تا در آزمون کنکور موفق شود، تشکیل شده اند. اما در بسیاری از این کتاب ها خبری از صفحه آرایی ویژه و فانتزی نیست! دلیل آن را می توان بی توجهی افرادی دانست که نسبت به انتشار این کتاب ها اقدام می کنند. به طور کلی، هر کتابی که فهوای درسی و علمی دارد، نباید تماما خشک و بدون ظاهری آراسته و زیبا به دست دانش آموزان برسد.

در صورتی که کتاب های کنکوری و کتاب های کمک آموزشی را با صفحه آرایی فانتزی زیبا و دلخواه کنید، تعداد افراد بیشتری برای خرید آن ترغیب می شوند. حتی اگر کتاب مربوطه مملو از اطلاعات کاربردی برای سربلند شدن در آزمون مهمی مانند کنکور باشد، باز هم وقتی زیبایی ظاهری نداشته باشد و تک تک عناصر آن بی دقت و با بی نظمی کنار هم قرار گرفته باشند می توانند حس و حال دانش آموزان را موقع مرور و خواندن ِآنها تغییر دهند و آنها را از درس خواندن با انگیز و پرانرژی دور کنند.

شما می توانید سفارش صفحه آرایی فانتزی کتاب های کنکوری تان را به ما در تیم ایران تایپیست بسپارید. ما در تیم با تجربه‌ی ایران تایپیست به شما کمک می کنیم تا طرحی نو ایجاد کنید و کتاب های کنکوری و کمک آموزشی بهتری به دست دانش آموزان برسانید. به این شیوه امکان ایجاد انگیزه و نشاط برای دانش آموزان پشت کنکوری را خواهید داشت. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد میکنیم حتما با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید. راه های ارتباطی ِگوناگون با ایران تایپیست در انتهای صفحه اصلی سایت درج شده اند.

صفحه آرایی فانتزی

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مجلههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

خیر، انجام صفحه آرایی فانتزی برای هر نوع کتاب دشواری های خاص خود را دارد. در غیر این صورت چه نیازی به طراح صفحه آرا وجود دارد؟ بسیاری از باید ها و نباید ها، قوانین، استاندارد ها و ... وجود دارد که باید برای صفحه آرایی در نظر گرفته شوند.

اهمیت نوع مجله به محتوای آن مربوط است. هر نوع مجله‌ای فراخور ماهیتی که دارد، به یک نوع صفحه آرایی خاص و یونیک نیازمند است. شما می‌توانید برای انجام صفحه آرایی فانتزی هر نوع مجله ای در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید.

بله، صددرصد. برای اینکه مجله‌ی شما در مرحله چاپ و انتشار مشکلی پیدا نکند قطعا طبق ملاحظات وزارت ارشاد صفحه آرایی خواهد شد. تیم ایران تایپیست به زیر و بم های این موضوع کاملاً آگاه است.

بله، صدور فاکتور به صورت آنلاین و بلافاصله بعد از ثبت سفارش انجام می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 483 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی فانتزی صفحه آرایی فانتزی شعر صفحه آرایی فانتزی کتاب صفحه آرایی فانتزی در ایندیزاین صفحه آرایی فانتزی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :