پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:07:41 بازدید: 1003 امتیاز 0 از 0 نظر

باید از ویژگی مشترک بین تمام کودکان آگاه بود، تا برای آنها مجله ای مناسب با محتوا و ظاهر جذاب خلق نمود. حتما کودکی را دیده اید، یا خودتان تجربه داشته اید که کودک تان جلوی یک عروسک، اسباب بازی یا یک کتاب و مجله بایستد و از شما یا بزرگتر دیگری تقاضا کند آن را برای او بخرند. در درون ذهن این کودک چه رخ داده است که جذب آن شئ یا آن مجله شده است؟ رخ دادنِ اتفاق در ذهن کودک همان چیزی است که صفحه آرایی و بخشیدن جلوه های جذاب بصری به مجلات این گروه سنی را مهم می کند. شاید در نگاه اول مهم نباشد، اما برای تبلیغات شما بسیار مهم است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله کودک در ایران تایپیست یا داخلی و یا خارجی هستند. صفحه آرایی خارجیِ مجله ی کودک به جلد آن (پشت و رو) اشاره دارد. اما داخل یک مجله کودک، تعداد صفحات بیشتر وجود دارد و در نتیجه به زمان بیشتری برای کار نیازمند است. البته باید به هر دو به یک درجه اهمیت داد.

میزان اهمیت جلد یک مجله کودک نیز به اندازه ی داخل صفحات آن است و برعکس؛ هر چقدر برای دیگری وقت و دانش کمتر مصرف شود، بر روی افت توجه و کشش به مجله و خوانش آن یا استقبال مداوم و پیوسته ی کودک از آن تاثیر خواهد گذاشت. صفحه آرایی مجله کودک و صفحات داخلی آن، بسته به ماهیت ِ مجله انجام می شود؛ به این معنا که ما در ایران تایپیست تلاش می کنیم تا مجله شما در بین سایر رقبایتان یونیک و خاص باشد و مخاطب بلافاصله با دیدنِ آن مجله بی برو برگرد آن را خریداری کند.

چرا که از پیش، جلب اعتماد و کشش به سمت آن مجله انجام شده است. بله، صفحه آرایی مجله کودک می تواند اعتماد سازی کند، ذهن مخاطب را درگیر کند و او را به دنیایی جدید و خیال انگیز ببرد (باز هم تکرار می کنیم، کودکان بیشتر از بزرگسالان تحت تاثیر جلوه های بصری هستند). شما برای تحت تاثیر قرار دادن کودکان و جذب آنها به مجله خود چه کرده اید؟ آیا به این نکته دقت نموده اید؟

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک

مجله کودک

توجه به صفحات داخلی در صفحه آرایی مجله کودک در عین توجه به جلد مجله

در صفحه آرایی مجله کودک، باید به همه نکات توجه داشت. شاید اهمیت طراحی صفحات داخلی مجلات کودک به اندازه طراحی جلد پشت و رو آن ها نباشد؛ اما در نوع نگاه کودک، بی تأثیر هم نیست. به همین جهت طراحانی که اقدام به طراحی مجلات حوزه کودک می کنند؛ به تک تک صفحات داخلی این مجله ها توجه می کنند. حتی به بخش بخش هر صفحه نیز توجه ویژه ای خواهند داشت تا در نهایت بتوانند با بکارگیری فاکتورهای موثر در نوع نگاه مخاطب کودک خود، مجلات زیبایی را پدید آورند. شما بهتر است سفارش های صفحه آرایی مجله کودک خود را به طراحانی بسپارید که سال ها در این زمینه ترجمه کسب کرده اند. چرا که به پشتوانه همین تجربه و البته تخصص بالای خود می توانند بهترین مجلات را برای شما خلق نمایند که حسابی در چشم کودک، زیبا به نظر می آیند.

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک

طراح در حین صفحه آرایی مجله کودک، بایستی در هر صفحه، نکاتی را مدنظر قرار دهد که به زیباسازی مجلات کودکان کمک بسزایی می کند. بیشترین مسئله ای که سبب پر کردن محتوای درون مجلات کودک، نقش دارد؛ تصاویر با کیفیت رنگی مخصوص پسران و دختران خردسال است. کسانی که با مشاهده یک عکس کودکانه و کارتونی، حسابی سر ذوق می آیند. حتی طراح در عین انجام صفحه آرایی مجله کودک، می تواند از شیوه های مختلف درج عکس در صفحات داخلی مجلات استفاده کند. شیوه های سنتی و مدرنی که هر یک از آن ها علاقه مندان خاص خود را دارند. البته بکارگیری تصاویر جدید و مدرن متناسب با نیاز کودک امروز، می تواند بازخورد بهتری را برای آن ها داشته باشد. به طور کلی طراحی که می خواهد نقش پررنگی را در جذب نگاه مشتری ایفاء کند؛ بایستی به تمام صفحات داخلی مجلات توجه داشته باشد.

ارائه مشاوره های رایگان در خصوص صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی مجله کودک به قدری حساس است که بهتر است پیش از ثبت سفارش، به فکر ارائه مشاوره های لازم در این راستا بود. هر چقدر شما بتوانید از افراد متخصص و مشاور در این زمینه بهره جویید؛ می توانید مجلات بهتر و زیبنده تری را پدید آورید. شما می توانید سفارش های خود را به موسسه های فعال و حرفه ای بسپارید که از تجربه بالایی بهره می برند. ایران تایپیست، از جمله این مراکز به حساب می آید که در عین ارائه صفحه آرایی مجله کودک، شما را از مشاوره رایگان هم بی بهره نمی کند. با ورود به وب سایت اینترنتی این موسسه، می توانید از مشاورین تلفنی یا آنلاین و اینترنتی این موسسه، نهایت بهره را ببرید. آن ها به شما بهترین راهکارها را پیشنهاد می کنند که به زیباسازی مجلات کودک شما کمک بسزایی می کند.

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک 

صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

ما در ایران تایپیست از کلیه تکنیک ها و متد ها (در جای لازم) مانند پرسپکتیو، ترکیب تصاویر و متن و .. استفاده می کنیم.

شما می توانید به این منظور با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

در صفحه نخست ایران تایپیست می توانید ابتدا ثبت نام کرده و سپس در پنل خود سفارش جدید صفحه آرایی را ثبت کنید.

بله، می توانید برای حفظ کیفیت و رد و بدل اطلاعات، با گرافیست/ صفحه آرا در ارتباط باشید.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:07:41 تعداد بازدید: 1003 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی صفحات داخلی مجله کودک صفحه آرایی مجله کودکان خردسال صفحه آرایی صفحات داخلی مجلات کودکان صفحه آرایی مجلات درسی کودکان صفحه آرایی و طراحی مجله کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :