یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی شعر

نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 12:00:00 بازدید: 520 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی به طور کلی شامل انواع محتواها با موضوعات خاص می شود که صفحه آرایی شعر، نیز از جمله یکی از آن ها به شمار می آید. کلیه شاعران ادبی معاصر که به زبان های مختلف، شعر می سرایند؛ می توانند به منظور چاپ دفتر شعر خویش، صفحه آرایی شعرهای خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی شعر تایپ نشده

اگر شما شاعر هستید و نیاز به تایپ و صفحه آرایی شعرهای خود دارید؛ حتی در صورت تایپ نشدن شعرهای خود هم می توانید سفارش های تایپ و صفحه آرایی آن ها را به ثبت برسانید. در این صورت شما می بایست فایل مربوط به شعرهای خویش را به صورت صوتی در وب سایت های اینترنتی موسسه های معتبر به ثبت برسانید تا طراحان موجود در آن ها، ضمن گوش کردن به فایل صوتی شما اقدام به تایپ و سپس صفحه آرایی شعرهای شما کنند. شما می توانید با این نوع از سفارش ها با یک تیر دو نشان بزنید. به این صورت که هم می توانید فایل صوتی مربوط به شعرهای خود را به جهت تایپ به مراکز معتبر در این زمینه به ثبت برسانید و هم می توانید همزمان درخواست صفحه آرایی مربوط به آن ها را داشته باشید.

به همین جهت می بایست به دنبال موسسه ها و مراکز معتبر و مورد وثوق در این زمینه باشید تا بتوانید از وجود کیفیت ارائه شده در هر یک از این موسسه ها، به خوبی بهره مند شوید. پیشنهاد ما به شما در این زمینه، موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که این موسسه تا پیش از این سابقه دریافت سفارش هایی از این دست را داشته است و توانسته است صفحه آرایی شعرهای تایپ نشده را به خوبی به سرانجام برساند. پس در صورتی که حتی شعرهای خود را تایپ هم نکرده اید و تنها فایل صوتی از آن ها را دارید یا متن شعر خود را داخل ورق و دفتر خود نگاشته اید؛ در هر صورت می توانید وارد وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست شوید و سفارش های صفحه آرایی مربوط به شعرهای خود را به ثبت برسانید. طراحان موجود در موسسه ایران تایپیست، به خوبی از پس سفارش های صفحه آرایی شعرهای تایپ نشده شما با کیفیت بالا بر می آیند.

صفحه آرایی شعر

صفحه آرایی شعر از روی دستنویس

صفحه آرایی شعر از روی متن دستنویس

همان گونه که گفته شد؛ روش های مختلفی برای ثبت سفارش صفحه آرایی شعر وجود دارد که شما می توانید هر یک از آن ها را مورد استفاده قرار دهید. از جمله راهکارهای لازم برای ثبت سفارش های شما در این زمینه، این گزینه است که شما می توانید ابتدای امر شعرهای خود را به صورت متن دستنویس روی برگه یا دفتر شعر خود بنویسید و بدون تایپ کردن، از آن ها عکس گرفته و تصویر آن را در وب سایت های اینترنتی موجود، بارگذاری کنید. بنابراین حتما لزومی ندارد که سفارش های صفحه آرایی شعر خود را تایپ شده تحویل مراکز و موسسه های مختلف بسپارید تا آن ها بر حسب شعرهای تایپ شده متناسب با سبک شعری کلاسیک یا نو سروده شده شما، اصول استاندارد صفحه آرایی را در شعرهای شما اعمال کنند. به لطف پیشرفت های تکنولوژی و وجود وب سایت های اینترنتی، این امکان برای هر یک از شما به عنوان شاعر شعرهای نو و کلاسیک به وجود آمده است تا شما صفحه آرایی شعر خود را از روی متن دستنویس و ارسال آن به مراکز آنلاین و اینترنتی، به دست طراحان زبده و کارکشته ای بسپارید که توان بالایی در این زمینه دارند.

موسسه ایران تایپیست از جمله این مراکز و موسسه هایی به شمار می آید که علاوه بر سر و سامان دادن به سفارش های مشتریان خود به صورت حضوری در دفتر مرکزی خود واقع در تهران، سفارش های غیر حضوری و آنلاین سایر مشتریان دیگر خود را در أقصی نقاط کشور در بستر اینترنت می پذیرد که از جمله آن ها می توان به ثبت سفارش های صفحه آرایی شعر از روی دستنویس اشاره کرد. ضمن اینکه صفحه آرایی های مربوط به شعر، ساز و کارهای خاص خود را دارد و با پیچیدگی هایی همراه است که در صورت سپردن آن ها به موسسه ایران تایپیست، شما می توانید آن ها را با کیفیت بالایی به ثبت برسانید.

صفحه آرایی شعر

گارانتی امانتداری در صفحه آرایی شعر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

گارانتی امانتداری در صفحه آرایی شعر به چه معناست؟

ممکن است شما نیاز به سفارش هایی از قبیل: صفحه آرایی شعر، داشته باشید؛ ولی در عین حال نسبت به مرکز و موسسه ای که می خواهید سفارش های خود را در آن به ثبت برسانید؛ اطمینان خاطر ندارید. در چنین شرایطی بهتر است شما سفارش های خود را گارانتی امانتداری کنید. بدین ترتیب دیگر هیچ گونه نگرانی و دلهره ای نباید در این راستا برای شما به وجود آید. چرا که شما از یک طرف سفارش های خود را به یک موسسه معتبر به ثبت می رسانید و از طرف دیگر باز هم شما می توانید با گارانتی امانتداری، هر گونه استرس و نگرانی را در خصوص سفارش های صفحه آرایی شعر خود بزدایید. بنابراین منظور از گارانتی امانتداری در این خصوص، بدین معنا و مفهوم است که هیچ گونه سرقت ادبی در خصوص شعرهای شما انجام نمی شود و شعرهای سروده شده شما در این موسسه، گارانتی می شوند. بدین ترتیب هر یک از شعرا می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی در خصوص سرقت شعرهای خود، می توانند شعرهای سروده شده خود را به مراکز و موسسه هایی بسپارند که در این زمینه، فعالیت حرفه ای دارند و اصل امانتداری شعرهای شما را به خوبی به جای می آورند.

یکی از بهترین مراکز و موسسه های آنلاین که سفارش های صفحه آرایی شعرهای مشتریان خویش را با گارانتی امانتداری، پذیرش می کند؛ موسسه ایران تایپیست می باشد. تجربه بالای موسسه نامبرده شده در این زمینه گویای این مسئله است که طراحان موجود در این موسسه، به خوبی به این مسئله واقف هستند که سفارش های محول شده به آن ها، دارای گارانتی امانتداری است و پیش از هر چیز دیگر، اصل مسئولیت پذیری و حس تعهد و امانتداری را اولویت کار خویش قرار می دهند. پس در صورت نیاز به صفحه آرایی شعرهای سروده شده خود در موسسه های آنلاین و اینترنتی، بهتر است سفارش های خود را به مراکزی بسپارید که سفارش های شما را گارانتی امانتداری می کنند. موسسه ایران تایپیست، از این دست موسسه ها به شمار می رود.

صفحه آرایی شعر

آماده سازی برای أخذ مجوز کتاب شعر

صفحه آرایی شعر جهت آماده سازی برای أخذ مجوز

شاعرانی که می خواهند با سرودن شعرهای خود، مجوز دریافت کنند؛ ابتدا باید صفحه آرایی شعر خود را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند. پیاده سازی اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی مربوط به شعرهای سروده شده هر یک از شما، نیاز به مهارت و تبحر خاصی دارد که شما می توانید با سپردن سفارش های خود به موسسه های با تجربه در زمینه پیش رو، از وجود اعمال این قوانین در اشعار خویش، اطمینان خاطر حاصل کنید. به همین دلیل می توان اذعان داشت که صفحه آرایی شعر، می تواند به عنوان اولین گام تا پیش از آماده سازی برای أخذ مجوز شعرهای شاعرانی محسوب شود که اشعار خود را به جهت اعمال اصول صفحه آرایی به مراکز معتبر در این راستا به ثبت می رسانند. در صورتی که شما بهترین مرکز را برای ثبت سفارش های خود در زمینه صفحه آرایی، انتخاب کنید که به خوبی با قوانین و قواعد مربوط به صفحه آرایی، آشنا هستند؛ می توانید پس از دریافت فایل صفحه آرایی شده سفارش های خود، آن ها را به جهت چاپ نهایی و دریافت مجوز شعرهای خویش به مراحل نهایی پیش ببرید.

این گونه است که می توانید شعرهای خود را به نام خود، پس از أخذ مجوز به چاپ برسانید و آن ها را به دست علاقه مندان به حوزه شعر و شعرخوانی بسپارید. البته در این خصوص باید یادآور شد که حتما بهتر است اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی شعرهای شما در بهترین مراکز، اعمال گردد که نهایت دقت نظر و ظرافت را در صفحه آرایی های مربوط به شعرهای هر یک از شما اعمال کنند تا بدین ترتیب دیگر هیچ گونه مانعی بر سر راه شما برای أخذ مجوز شعرهای سروده شده خود، وجود نداشته باشد. موسسه ایران تایپیست دقیقا همان موسسه ای است که شما به دنبال آن هستید. شما می توانید در هر زمان و مکانی به لطف اتصال به اینترنت، با آن ها در ارتباط باشید.

صفحه آرایی شعر

انتخاب قطع رقعی در صفحه آرایی شعر

صفحه آرایی شعر در قطع رقعی

قطع رقعی در ابعاد کوچک تر از کتاب های دانشجویی، گزینه خوبی برای صفحه آرایی شعر، محسوب می گردد. مسئله ای که هر یک از طراحان، می بایست به آن توجه داشته باشند. چرا که هر یک از کتاب ها را معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی، طراحی می کنند که این وظیفه طراح و صفحه آرا می باشد که به چه شکلی از اصول مربوطه استفاده کند و چه ابعاد یا قطع هایی را برای کتاب های مختلف، انتخاب کند. قطع رقعی که به نسبت سایر کتاب های دیگر کوچک تر است؛ معمولا در طراحی کتاب های شعر، کتاب داستان، رمان و نیز کتاب های دیگری در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین در کنار پیاده سازی سایر اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی شعر، می بایست به این نکته هم اشاره کرد که با استفاده از نرم افزارهای مختلف، ابعاد و اندازه های قطع رقعی را برای کتاب های شعر، انتخاب کرد و سایر اصول دیگر را در دل کتاب های شعر مورد نظر، پیاده سازی کرد. در این زمینه باید توجه کنید که معمولا صفحات اول کتاب های شعر، نباید دارای شماره صفحه باشند و حاشیه های دور هر صفحه و فاصله خطوط و... نیز بایستی طبق اصول استاندارد آن به خوبی رعایت شود. شما می توانید انتخاب قطع مناسب برای صفحه آرایی شعر در کنار سایر اصول و قوانین دیگر را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که ایران تایپیست، سال هاست که مشتریان خود را از خدمات مطلوب در سطح بالایی، بهره مند ساخته است. شما نیز می توانید با ثبت سفارش های خود در این موسسه، به جمع مشتریان ایران تایپیست بپیوندید. چرا که این موسسه، با سال ها کسب تجربه و تخصص، به خوبی به این مسئله و اهمیت و ارزش آن واقف شده است که چه نوع قطعی برای چه کتابی مناسب است و بدین ترتیب قطع رقعی را برای صفحه آرایی شعرهای شما انتخاب می کنند.

صفحه آرایی شعر

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی

سوالات متداول

بله؛ این امکان برای شما به وجود آمده است تا بتوانید حتی متن شعر دستنویس های خود را نیز در جهت اجرای فرآیند صفحه آرایی های شعر، به ثبت برسانید. 

صفحه آرایی، مرحله پیش از أخذ مجوز است که بایستی به درستی طبق استانداردهای اصولی به پیش رود. 

چون آن ها درصدد دریافت مجوز شعرهای خود هستند و بایستی به درستی تا پیش از أخذ مجوز و چاپ نهایی، اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی را روی شعرهای خود پیاده سازی نمایند. 

 بله؛ تجربه و تخصص بالای طراحان موجود در این موسسه، این اطمینان خاطر را به تمامی مشتریان داده است. 


نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 520 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی اشعار صفحه بندی شعر سفارش صفحه آرایی شعر صفحه آرایی کتاب شعر صفحه آرایی شعر کودکانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :