یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی سند

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 18:00:00 بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی سند با کلیه نرم افزار ها مانند ورد، ایندیزاین، زرنگار، لاتکس و غیره در ایران تایپیست انجام می شود. انجام و پیاده سازی تغییرات روی اسناد شما هیچ هزینه گزافی در ایران تایپیست در بر نخواهد داشت. فقط کافی است در سایت ما سفارش آنلاین صفحه آرایی ثبت کنید. سپس برای شما فاکتور آنلاین صادر می شود. پس از آن می توانید از هزینه ای که باید بپردازید اطلاع حاصل کنید.

اگر هزینه ی اعلامی جهت صفحه آرایی سند تان را با سایر شرکت ها مقایسه کنید به خوبی متوجه ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن خدمات ایران تایپیست خواهید شد. اگر دانشجو هستید، اگر از سمت یک شرکت بزرگ یا کوچک قصد ثبت سفارش دارید می توانید بدون محدودیت همکاری خود را با ما آغاز کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی و قالب بندی متن سندهای ورد

منظور از صفحه آرایی سند های ورد چیست؟ در اصل، به هر فایل متنی داخل ورد یک سند گفته می شود. تمامی سند های ورد نیاز به صفحه آرایی و تنظیم دقیق دارند. این کار باعث می شود تا آنها خوانایی بهتری داشته باشند. همچنین کسانی که نیاز دارند از این سند ها استفاده یا آنها را مطالعه کنند، به راحتی می توانند آنها را بررسی و مورد استفاده قرار دهند. هدف تیم ایران تایپیست ارائه خدمات نامحدود در این زمینه به شما است.

شما می توانید صفحه آرایی سند های خود را که در نرم افزار ورد تهیه کرده اید به ما بسپارید. هر نوع سند، با هر مضمون و هر موضوعی در ایران تایپیست قابل تنظیم و صفحه بندی است. حتی اهمیت ندارد که حجم اسنادتان چقدر است. ما تلاش می کنیم آنها را به شکل زیبا و کاملاً حرفه ای صفحه بندی نماییم.

صفحه آرایی سند های ورد برای کلیه شرکت ها و کلیه افراد یکی از مجموعه خدمات سریع، منعطف و نامحدود در ایران تایپیست به حساب می آید. ما به شما تضمین انجام بهترین خدمات در این زمینه، با بهترین کیفیت را می دهیم.

تفاوتی ندارد که هدف شما از صفحه آرایی سند های ورد چیست. شما می توانید در سایت ما – یعنی ایران تایپیست – سفارش جدید ثبت کنید. سپس توضیحات لازم را برای صفحه آرایی در سفارش خود قید کنید. مثلا اینکه صفحات لزوما باید شماره گذاری شوند. فونت های مورد نظرتان برای بدنه، زیر عنوان ها، عنوان اصلی و غیره چیست. آیا درج پانویس و سرصفحه اهمیت دارد یا خیر؟ زمانی که نکات مد نظر خود را در سفارش تان قید کنید، صفحه بند می تواند با کیفیت بیشتری پروژه تان را به شما تحویل دهد.

اگر در مورد زیر و بم  صفحه آرایی سند های ورد‌ هیچ اطلاعاتی ندارید، ابدا جای نگرانی نیست. ما در ایران تایپیست به شما مشاوره رایگان ارائه می کنیم. شما همچنین می توانید تنظیم ِکلیه بخش های اسناد خود را در نرم افزار ورد به ما بسپارید. معمولا اسنادی که در نرم افزار ورد ذخیره می شوند، در همان نرم افزار نیز صفحه آرایی و تنظیم خواهند شد.

صفحه آرایی سند

صفحه آرایی ورد

صفحه آرایی سند در ورد چقدر طول میکشد؟

اگر سندی در نرم افزار ورد دارید و نیاز دارید تا آن را صفحه آرایی کنید، می توانید از خدمات صفحه آرایی سند در ورد در ایران تایپیست بهره مند شوید. شما می توانید صفحه آرایی و زیبا سازی تک تک صفحات سند خود را در نرم افزار وُرد به ما بسپارید. ما سفارش تان را به یک صفحه بند با تجربه، و البته متخصص خواهیم سپرد. شایان ذکر است که بدانید در تیم ایران تایپیست بیشتر از 1000 صفحه بند یا گرافیست متخصص در زمینه صفحه بندی استخدام شده اند و به صورت ِدورکاری با ما همکاری می کنند. هر متخصص صفحه آرایی یا فرد با تجربه می تواند با خلاقیت و توانایی های خود، پروژه شما را به زیباترین شکل ممکن به پایان برساند. 

بسیاری از افرادی که در ایران تایپیست جهت صفحه آرایی یا صفحه بندی سند تان (در نرم افزار ورد) انتخاب می شوند در این رشته تحصیل کرده اند. همچنین بسیاری از آنها تجربه کافی در این زمینه دارند. بنابراین می توانند اسناد شما را به زیباترین و مدرن ترین شکل ممکن، صفحه آرایی کنند.

صفحه آرایی سند در ورد در ایران تایپیست هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. در اصل، شما هزینه ای مقرون به صرفه را در سایت ما پرداخت خواهید کرد. اگر هزینه و نرخ خدمات صفحه آرایی را در ایران تایپیست با سایر شرکت های مشابه مقایسه کنید به نتیجه ی جالبی دست پیدا خواهید کرد. خدمات ایران تایپیست از تمامی شرکت ها و مجموعه ها ارزان تر است. اما آیا این به منزله ی کیفیت پایین است؟ خیر. همانطور که در بالا اشاره شد، ما بیشتر از هزاران صفحه بند در مجموعه خود استخدام کرده ایم. بنابراین هزینه های انجام صفحه آرایی را کاهش داده ایم تا به این واسطه بتوانیم به شما کمک کنیم به طور نامحدود و با هزینه بسیار پایین از این خدمات بهره مند شوید.

صفحه آرایی سند

صفحه آرایی سند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی سند یک کتاب در ورد بهتر است یا ایندیزاین؟

معمولا بیشتر سفارشاتی که در ایران تایپیست ثبت می شود، صفحه آرایی سند در ورد هستند. اما به همان نسبت، ما سفارشاتی دریافت می کنیم که مشتری در آنها درخواست کرده است تا سند هایش در نرم افزار ایندیزاین طراحی و تنظیم شوند. مثل همیشه انتخاب بر عهده شماست. این شما هستید که می توانید نرم افزار خاصی را برای صفحه بندی و تنظیم انتخاب کنید. اما در هر صورت، پیشنهاد ما به شما برای صفحه آرایی سند، استفاده از نرم افزار ورد است.

صفحه آرایی سند در ورد با سهولت بیشتری انجام می شود. در کنار آن، ورد به طور خاص و دقیق برای صفحه بندی و تنظیم اسناد طراحی شده است. در اصل، هدف طراحی نرم افزار ورد از ابتدا این بوده است که بتوان با آن، اسناد را منظم کرده، آنها را ویرایش نمود و در یک قالب از قبل تعیین شده قرار داد.

صفحه آرایی سند در ورد یک ظاهر اداری و بسیار رسمی به سند شما می دهد. بسیاری از مشتریان ما نیز چنین تنظیمی را نیاز دارند: یعنی بسیار رسمی و formal.

در هر صورت این پیشنهاد ما به شماست که از صفحه آرایی سند در ورد استفاده کنید. اگر به هر دلیل دیگری، ترجیح می دهید از نرم افزار دیگری مانند ایندیزاین استفاده کنید، مانعی وجود ندارد. شما می توانید برای هر نرم افزاری در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید و در سفارش خود قید کنید که حتما باید از ایندیزاین، وُرد یا یک نرم افزار دیگر استفاده شود. برخی از مشتریان ترجیح می دهند که برای انجام سفارش شان از ترکیبی از نرم افزار ها استفاده شود. یعنی مثلا همزمان از ورد و ایندیزاین برای انجام سفارش به بهترین شکل ممکن استفاده شود! این موضوع را می توانید با صفحه بند در میان بگذارید و هماهنگی های لازم را با وی انجام دهید.

صفحه آرایی سند

صفحه آرایی در ایران تایپیست

صفحه آرایی و تنظیم ابعاد سند و حاشیه صفحات به صورت آنلاین

برای ثبت سفارش و بررسی کلیه ی خدمات ما در زمینه صفحه آرایی سند  در نرم افزار های مختلف به شکل های گوناگون، باید به سراغ صفحه اصلی سایت ما بروید. سپس روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید. بعد از انتخاب این دکمه به طور اتوماتیک و کاملا کاربر پسند به مراحل بعدی جهت ثبت سفارش هدایت می شوید. برای انجام کلیه مراحل صفحه بندی به شما خدمات آنلاین و نامحدود ارائه می شود. شما این امکان را دارید تا بدون نیاز به خارج شدن از محل خانه یا محل کارتان در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. سپس خروجی آن را در موعد مقرر دریافت نمایید.

اگر سندی دارید و نیاز دارید تا آن را صفحه آرایی کنید، می توانید صفحه آرایی، تنظیم حاشیه ها، فاصله های بین خطوط، پاراگراف ها، فهرست بندی، شماره گذاری صفحات و زیبا سازی آن را به ما بسپارید. ما سفارش شما را به یک شخص متخصص در زمینه صفحه بندی اسناد ورد (یا ایندیزاین) خواهیم سپرد. زیرا در ایران تایپیست ارائه کلیه خدمات صفحه بندی به صورت نامحدود است. برای اینکه اطلاع دقیقی از عوامل موثر بر هزینه کلی سفارش صفحه آرایی تان به دست آورید می توانید به بخش «هزینه و زمان» در سایت ما، نگاهی بیندازید. کلیه عوامل و فاکتور های مهمی که در یک صفحه قرار دارند تا هزینه اصلی سفارش شما را تعیین کنند در این قسمت درج شده اند. اگر ابهامی در مورد این مسئله برایتان پیش آمده است، حتما با کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس حاصل نمایید تا بتوانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

عواملی مانند تنظیم پاراگراف ها یا ایجاد حاشیه ها برای صفحه آرایی سند اهمیت دارند. چرا که این عوامل نقش بسیار مهمی در ظاهر سند شما ایفا می کنند. هزینه صفحه بندی برای یک سفارش به ازای هر صفحه محاسبه می شود. همچنین بهره مندی از مشاوره تلفنی در ایران تایپیست کاملاً رایگان است.

صفحه آرایی سند

صفحه آرایی در ایندیزاین

صفحه آرایی سند پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری

اگر نگران میزان کیفیت خدمات صفحه آرایی سند در ایران تایپیست هستید جای هیچ نگرانی نیست. اگر برای صفحه آرایی پایان نامه های خود در مقاطع ارشد و دکتری قصد ثبت سفارش را دارید، تنها کافی است که از ما درخواست نمونه کار کنید. نمونه کارهایی که به شما ارائه داده میشوند، پایان نامه های صفحه بندی شده هستند. هر پایان نامه توسط یک صفحه آرا به طور یونیک و کاملا دقیق صفحه بندی می شود. دریافت نمونه کار به شما اطمینان خاطر می دهد. بنابراین بهتر می توانید به خدمات و سطح کیفی پروژه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند اعتماد کنید.

اگر به عنوان یک دانشجوی مقطع دکتری یا مقطع کارشناسی ارشد در سایت ما سفارش صفحه آرایی سند ثبت کنید، آن را به بهترین صفحه بند هایمان خواهیم سپرد. منظور از بهترین صفحه بند ها، کسانی هستند که در زمینه صفحه آرایی سند ها و پایان نامه های مقاطع یاد شده، تجربه یا نمونه کار دارند. این گروه از افراد معمولا نمونه کار های قوی در زمینه صفحه بندی پایان نامه ها دارند. 

صفحه بند ها یا گرافیست ها در ایران تایپیست، به خوبی می دانند که صفحه آرایی یا صفحه بندی پایان نامه های دکتری و پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد چقدر حساس و مهم هستند. معمولا صفحه آرایی و تنظیماتی که توسط این افراد روی پایان نامه های شما انجام می شود، کاملا مطابق با معیار های روز بین المللی و با در نظر گرفتن قوانین وزارت علوم است. به همین جهت، شما می توانید پروژه خود را با اطمینان به ما بسپارید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما صفحه بندی کنیم. شما میتوانید مطمئن باشید که در نهایت نمره کامل را از اساتید و مراجع مربوطه دریافت خواهید کرد. چرا؟ به این خاطر که پروژه خود را به تیم ایران تایپیست سپرده اید. ایران تایپیست دارای تخصص و تجربه بالایی در زمینه صفحه بندی پایان نامه های دانشجویی است.

صفحه آرایی سند

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

بله شما می توانید درخواست صفحه آرایی سندتان را همراه با کاور یا جلد آن ثبت کنید.

بله. شما می توانید این درخواست را به اطلاع صفحه بند برسانید تا آن را برای شما انجام دهد.

راه های ارتباطی با کارشناسان ما در انتهای صفحه اصلی سایت ما درج شده است.

برای تخمین زدن هزینه صفحه آرایی سند تان می توانید با کارشناسان ما در ایران تایپیست ارتباط بگیرید. راه دیگر این است که در سایت ما سفارش جدید ثبت کنید تا برایتان فاکتور آنلاین صادر شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی اسناد صفحه بندی سند صفحه آرایی آنلاین سند صفحه آرایی فوری سند صفحه آرایی مدرک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :