یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی ساده

نویسنده: بهرام حسینی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/4 ساعت 11:00:00 بازدید: 673 امتیاز 0 از 0 نظر

گاهی اوقات می توان با یک صفحه آرایی ساده هم کتاب ها و نشریه های مختلفی را آماده چاپ نهایی کرد. برای این منظور شما می توانید سفارش های خود را در مراکز مختلف به ثبت برسانید. ایران تایپیست از جمله این مراکز معتبر به شمار می آید. آن ها به خوبی کار صفحه آرایی ساده سفارش های شما را انجام می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی ساده از متن تایپ شده

اگر متن شما تایپ شده است؛ اعمال صفحه آرایی ساده روی آن می تواند سر و شکل جدیدی به سفارش شما ببخشد. چرا که شما دیگر نیازی به تایپ متن خود ندارید. تنها می بایست یک سری اصول و قوانین در متن شما اعمال گردد. این اصول را می توان با یک صفحه آرایی خیلی ساده هم اعمال کرد. البته این نوع از صفحه آرایی ها نیازمند رعایت استانداردهای اولیه می باشد. استانداردهای اولیه صفحه آرایی ساده نیز شامل طراحی جلد صفحه و فاصله خطوط و حاشیه ها و... می شود. حال ممکن است در طراحی جلد روی صفحه اصلی کتاب شما، طراحی های خاصی صورت نگیرد. به این صورت که از طراحی های ساده ای در آن استفاده شده باشد. این بستگی به نیاز شما دارد. چرا که شما می توانید در عین حال از طراحی های ساده یا پیچیده و خلاقانه استفاده کنید.

اگر متن تایپ شده و آماده ای دارید؛ صفحه آرایی ساده می تواند روند کار شما را با سرعت بیشتری به پیش ببرد. کافیست فرد طراح، نسبت به اصول صفحه آرایی آشنا باشد. چرا که شناخت دقیق این اصول، به وی کمک می کند تا روند کار خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرد. برای رسیدن به این هدف، می توانید با ایران تایپیست ارتباط بگیرید. این موسسه، از مراکز معتبر و قدیمی صفحه آرایی به شمار می آید. در صورت سپردن سفارش های خود به ایران تایپیست، اصول صفحه آرایی ساده درست طبق استانداردهای اولیه تعریف شده خود به پیش خواهد رفت. اینجاست که شما می توانید متن های تایپ شده خود را طراحی شده و استاندارد تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که شما می توانید با ایران تایپیست به صورت اینترنتی در ارتباط باشید. به این صورت که متن ورد تایپ شده خود را به صورت اینترنتی در وب سایت ایران تایپیست ارسال می کنید. سپس با ثبت درخواست خود، منتظر دریافت سفارش صفحه آرایی ساده متن خود در موعد مقرر خواهید ماند.

صفحه آرایی ساده

صفحه آرایی ساده جزوات درسی

صفحه آرایی ساده برای جزوات درسی

دانشجویان بسیاری هستند که خواهان اعمال صفحه آرایی ساده روی جزوات درسی خود هستند. چرا که جزوه، حساسیت کتاب ها را ندارد. می توان با همان پیاده سازی اصول ساده صفحه آرایی هم، جزوات را به شکل استانداردی درآورد. با این کار به طور کلی، می توان به حفظ جزوه و نگهداری آن کمک زیادی کرد. اگر برای جزوات، بتوان جلدهای خیلی ساده بکار برد؛ می توان آن ها را در کنار قفسه کتاب ها هم نگهداری کرد. به همین جهت است که معمولا جزوات درسی دانشجویی و دانش آموزی مهم را با صفحه آرایی ساده، طراحی می کنند. مهم این نیست که شما با صفحه آرایی جزوات، آن ها را چاپ کرده و به دست مردم بسپارید. آنچه در اینجا مهم است؛ حفظ و نگهداری جزوات مهم درسی است. افزون بر آن، حس و حال بهتری به شما با مشاهده این جزوات، دست می دهد. به این صورت که جزوه ای در اختیار دارید که همانند کتاب، جلد دارد یا اصول استانداردی در آن رعایت شده است. وجود همین مسائل سبب می شود با رغبت بیشتری به مطالعه آن دسته از جزوات روی آورد.

برای دستیابی به این مهم، می توانید سفارش های صفحه آرایی ساده جزوات درسی خود را به مراکز معتبر بسپارید. همان گونه که می دانید؛ سابقه کار و فعالیت ایران تایپیست در این زمینه بالاست. بنابراین شما می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش آنلاین نیز در این موسسه فراهم آمده است. بدین ترتیب شما بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی، می توانید سفارش های خود را به این موسسه ارسال نمایید. طراحان این موسسه به خوبی می دانند که به چه نحوی اصول صفحه آرایی ساده را در جزوات شما پیاده سازی نمایند. پس با خیال راحت صفحه آرایی جزوات خود را به ایران تایپیست بسپارید. طراحان این موسسه در موعد مقرر شده، سفارش های شما را از طریق اینترنت، به دست شما می رسانند.

صفحه آرایی ساده

خدمات مختلف صفحه آرایی ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی ساده شامل چه خدماتی است؟

صفحه آرایی ساده نیز به خودی خود شامل اصول و قوانینی است. بنابراین در کنار سایر صفحه آرایی ها با طراحی های پیچیده و متفاوت، باید این اصول را نیز در صفحه آرایی های ساده به کار بست. تقریبا تمامی اصول و خدماتی که در سایر انواع صفحه آرایی انجام می شود؛ در صفحه آرایی ساده نیز اعمال می گردد. با این تفاوت که در این نوع از صفحه آرایی ها، چندان حساسیتی روی اعمال اصول صفحه آرایی با طراحی های خلاقانه نیست. بنابراین نیازی به ذهن باز و خلاق و ایده پردازی های جذاب و نوین در صفحه آرایی های ساده نیست. آنچه در این نوع از صفحه آرایی ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؛ رعایت اصول اولیه است. به این صورت که در صفحه آرایی ساده نیز می بایست استانداردهایی را در نظر گرفت تا متون صفحه آرایی شده، زیباتر جلوه یابند. به طور کلی خدماتی نظیر: طراحی جلد صفحه به شکل ساده، رعایت فاصله خطوط استاندارد، توجه به حاشیه صفحات، فونت و قلم مناسب و... در صفحه آرایی های ساده نیز اعمال می شود. بنابراین برای انجام این خدمات، می بایست درخواست خود را در مراکز و موسسه های معتبر به ثبت برسانید.

هر چند که ممکن است در رعایت کردن این اصول، حساسیت بالایی نباشد. اما در عین حال بایستی این اصول حتی به شکل ساده خود نیز در سفارش های مختلف اعمال گردد. برای ثبت درخواست صفحه آرایی ساده متون خود، می توانید به ایران تایپیست مراجعه کنید. دفتر مرکزی ایران تایپیست واقع در شهر تهران است. اما برای سهولت در روند سفارش گیری، تمامی شما در أقصی نقاط کشور، می توانید با این موسسه، ارتباط بگیرید. چرا که خدمات صفحه آرایی ساده در موسسه ایران تایپیست، از طریق وب سایت اینترنتی این موسسه نیز اجراء می شود. بنابراین فرق نمی کند که شما در کدام شهر و روستا باشید. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را آنلاین به ایران تایپیست بسپارید.

صفحه آرایی ساده

صفحه آرایی ساده با نرم افزار

صفحه آرایی ساده با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

هر چند که می توان اصول صفحه آرایی ساده را به شکل دستی هم انجام داد. اما برای سهولت کار طراح و تسریع در روند سفارش گیری، می توان از نرم افزارهای مختلف هم کمک گرفت. استفاده از این نرم افزارها، کار را برای طراح راحت تر کرده است. در ضمن درصد آزمون و خطا را نیز از آن ها به میزان زیادی کمتر کرده است. چرا که خطای انسانی در نرم افزارهای مختلف در این راستا، وجود ندارد. بنابراین اصول صفحه آرایی ساده در تمامی سفارش ها، با کمترین عیب و ایرادی در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می رسد. بنابراین بهتر است طراح، نسبت به هر یک از نرم افزارهای پیش رو در این زمینه، تسلط کامل داشته باشد. چرا که کار کردن با این برنامه ها، نیازمند آموزش اولیه است. به همین جهت طراح، می تواند پس از آموزش های اولیه، از وجود قابلیت های پیشرفته این نرم افزارها، بهره مند شود. از جمله مهمترین این نرم افزارها، می توان به: مندلی، زوترو و ایندیزاین با امکانات بالا اشاره کرد.

تمامی این نرم افزارها، از قابلیت ها و امکانات ویژه ای برخوردار هستند. برای استفاده و بهره مند شدن از تمامی این قابلیت ها برای اعمال صفحه آرایی ساده، می بایست نحوه استفاده و کارایی آن ها را بدانید. این گونه است که می توانید از قابلیت های بهتر و جدیدتر صفحه آرایی با استفاده از این نرم افزارها، سود جویید. طراحان موجود در موسسه ایران تایپیست، به خوبی با این نرم افزارها آشنا هستند. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی و دلهره ای، شما می توانید با ثبت سفارش های خود در ایران تایپیست، از خدمات آن بهره مند شوید. چرا که سابقه کار این موسسه، در ارائه این خدمات بسیار بالاست. تمامی طراحان موجود در ایران تایپیست، به طور کامل با نرم افزارهای پیش رو، تسلط دارند.

صفحه آرایی ساده

انجام صفحه آرایی ساده در مدت زمان کم در ایران تایپیست

صفحه آرایی ساده چقدر زمان لازم دارد؟

زمان دقیقی را نمی توان برای دریافت سفارش های صفحه آرایی ساده، به مشتریان اعلام کرد. چرا که اعمال صفحه آرایی در هر یک از سفارش ها، با همدیگر، متفاوت هستند. همین امر باعث می شود تا برای یک سفارش، زمان کمتر و برای سفارش دیگر، زمان بیشتری را صرف کرد. افزون بر آن ممکن است در یک موسسه، دست طراح در پیاده سازی اصول صفحه آرایی ساده تند باشد. بدین ترتیب با صرف زمان کمتری، سفارش ها را به دست مشتریان خویش برساند. حال آنکه همان سفارش در یک موسسه دیگر به دست طراحان تازه کار و مبتدی انجام شود. مسلما آن ها نمی توانند خیلی سریع، اصول صفحه آرایی را در سفارش های شما پیاده سازی کرده و خیلی زود نیاز شما را برطرف سازند. به همین جهت است که نمی توان زمان دقیقی را برای ارسال صفحه آرایی ساده به دست مشتری، اعلام کرد.

البته در برخی از موسسه ها، امکان درخواست سفارش به صورت فوری نیز وجود دارد. اما برای ثبت این نوع از درخواست ها، می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید. با پرداخت هزینه بیشتر و ثبت درخواست فوری، می توانید خیلی سریعتر از حد تصور، سفارش های خود را دریافت کنید. به طور کلی زمان بندی تحویل سفارش های صفحه آرایی ساده، بستگی به نوع سفارش شما دارد. اگر حجم کتاب و پایان نامه یا نشریه و مجله شما زیاد باشد؛ طبیعتا زمان زیادی را برای صفحه آرایی لازم دارد. بنابراین بستگی به نوع سفارش و حجم صفحات موجود در آن دارد. بدین ترتیب شما می توانید با در نظر گرفتن هر یک از این مسائل، زمان بندی سفارش خود را تخمین بزنید. در هر حال با توجه به سابقه و تجربه برخی از مراکز در این راستا، امکان تسریع در روند سفارش ها وجود دارد. یکی از همین مراکز و موسسه های باتجربه، ایران تایپیست می باشد. شما می توانید با ثبت سفارش صفحه آرایی ساده خود در ایران تایپیست، سریعتر از سایر مراکز دیگر، به سفارش های خود دسترسی داشته باشید.

صفحه آرایی ساده

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه بندی کتاب در word

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید متن تایپ شده خود را به مراکز معتبر بسپارید. صفحه آرایی با تمامی اصول خود در متون تایپ شده شما اعمال می گردد. 

منظور از این نوع از صفحه آرایی ها، اعمال اصول ساده صفحه آرایی است. یعنی از طراحی های پیچیده و خلاقانه در آن استفاده نمی شود. 

قوانین صفحه آرایی طبق استانداردهای اولیه انجام می شود. با این تفاوت که اصول آن به شکل ساده نه طراحی شده و منحصر به فرد، اعمال می گردد. 

با ثبت اینترنتی و آنلاین در موسسه ایران تایپیست، می توانید از خدمات این سایت بهره مند شوید.


نویسنده: بهرام حسینی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/4 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 673 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی ساده صفحه بندی ساده صفحه آرایی معمولی صفحه آرایی ساده متون صفحه آرایی ساده و ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :