سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی زیبا

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 773 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی زیبا شکل خاصی از صفحه آرایی نیست. بلکه اصطلاحی کُلی است که نشانگرِ کیفیت ِکلیه‌ی سفارشات صفحه آرایی در ایران تایپیست است. برای درک بهتر توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی زیبا چه ویژگی هایی دارد؟

صفحه آرایی زیبا را می توان هنر چیدمان عناصر بصری در یک قالب محتوایی دانست. صفحات هر کتاب، هر مجله، نشریه، بروشور، قرارداد، نامه اداری و ... نیاز به صفحه بندی اصولی دارد. ایران تایپیست دارای تجربه ای گسترده برای همکاری با شرکت ها، کسب و کار ها و سازمان های گوناگون جهت صفحه بندی زیبا و اصولی است. به همین دلیل، هیچ نوع خاصی از صفحه آرایی در ایران وجود ندارد که قبلا توسط تیم ایران تایپیست انجام نشده باشد. مثلا ما فقط اقدام به صفحه آرایی کتاب و مجله و روزنامه نمی کنیم. گستره‌ی خدمات ایران تایپیست نامحدود است. بنابراین هر قالبی از محتوای بصری که دارای متن باشد (یا تصویر) قابل تنظیم و دیزاین طبق اصول صفحه آرایی باشد را می توانید به ما بسپارید و در تاریخ از پیش تعیین شده – به عنوان زمان تحویل – نتیجه را دریافت کنید.

انجام ِ صفحه آرایی زیبا برای هر پروژه ی مربوط به صفحه آرایی دارای یک هدف از پیش تعیین شده و کاملا شفاف است. ما سعی می کنیم این پیام را با جلوه های بصری و تحت تاثیر قرار دادن احساسات مخاطب به او منتقل کنیم. سپس کاری کنیم که به محتوا علاقه مند شود و برای استفاده از آن ترغیب شود. بنابراین هیچ محتوای بصری در جهان نیست که فاقد صفحه آرایی باشد. اگر – بر فرض محال – یک محتوا بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسانه‌ی صفحه آرایی تولید شده و در دسترس مخاطب قرار بگیرد، نمی تواند آن تاثیر مورد نظر را روی او بگذارد.

پس برای انتقال مقصود و هدف به طرح بندی و صفحه آرایی زیبا مجلات، کتاب ها، نامه ها، بروشور ها، و ... نیاز داریم؛ نیاز ِاساسی و همیشگی! اگر به دنبال یک مرکز معتبر، جوان، خوش ذوق و خلاق برای برون سپاری پروژه های صفحه آرایی می گردید، تیم ایران تایپیست بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی آماده همکاری با شماست.

صفحه آرایی زیبا

صفحه آرایی زیبا

صفحه آرایی زیبا کتاب با ارزانترین قیمت

سپردن ِ انجام ِپروژه های صفحه آرایی زیبا به ایران تایپیست یک مزیت ویژه در پی دارد. نتیجه‌ی کاری که تحویل خواهید گرفت هم پویا خواهد بود و هم واضح و کاربردی. به علاوه، هیچ عنصری در صفحه نامتناسب و ناموزون نخواهد بود. کلمات و جملات در آرایشی هماهنگ با هم قرار می گیرند. خواندن ِآنها برای مخاطب سخت و دشوار نخواهد بود. به همین خاطر در انتخاب فونت، سایز ِکلمات و حروف، فاصله میان جملات و پاراگراف ها و .. نهایت دقت و توجه لحاظ می شود. ما می توانیم با ارزان ترین قیمت ولی بالاترین کیفیت، پیشرفته ترین و به روز ترین صفحه بندی ها را رقم بزنیم.

وقتی صفحه آرایی زیبا و اصولی باشد، نقاط یا point های خاصی در جای جای محتوای بصری شما ایجاد می شود. این نقاط نظر مخاطب را به سمت خود جلب می کنند. بنابراین تلاش کلیه‌ی صفحه بندها و گرافیست ها در ایران تایپیست این است که به جای متمرکز کردن ِنظر مخاطبان روی یک نقطه (مثلا مرکز یا گوشه‌ی صفحه) به آنها اجازه دهد با لذت به کلیه عناصر بصری نگاه کنند. این حالت، همان کیفیتی است که از آن صحبت می کنیم!

سپردن پروژه های صفحه آرایی زیبا و ارزان به ایران تایپیست، به نفع شماست؛ هم هزینه‌ی بسیار بسیار مقرون به صرفه ای را بابت پروژه خود می پردازید. هم نتیجه و خروجی کار، با نهایت کیفیت به دستتان میرسد؛ این آرزوی هر شخصی است که تلاش می کند با بودجه‌ی بسیار کم و مقرون به صرفه نتایج عالی و درخشان دریافت کند. ایران تایپیست اینجاست تا شما با یک تیر دو نشان بزنید. حتی اگر برای دریافت پروژه تان خیلی عجله دارید می توانید در زمان ثبت سفارش این موضوع را اعلام کنید؛ یعنی اینکه نیاز به تحویل فوری سفارش دارید. ما در تیم ایران تایپیست در زمان دلخواه و تعیین شده از جانب شما برای تحویل پروژه اقدام خواهیم کرد.

صفحه آرایی زیبا

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تناسب داشتن حاشیه در صفحه آرایی زیبا به چه معناست؟

همانطور که اشاره کردیم، نتیجه‌ی صفحه آرایی زیبا باید هم پویا و هم خلاقانه و واضح باشد. بسیاری از صفحه بند ها/ گرافیست های فعال در ایران تایپیست روی کلیه اصول (مثل همترازی، سلسله مراتب بصری و فضاسازی) واقف هستند. آنها وظیفه خود می دانند که این اصول را در تک تک پروژه هایی که به آنها واگذار می شود تا انجام دهند، رعایت کنند. همین مسئله باعث می شود تا مفهومی مثل کیفیت:

  • خوب
  • متوسط
  • ضعیف
  • عالی
  • بسیار عالی

در ایران تایپیست بی معنا باشد. زمانی که شما برای ثبت سفارش صفحه آرایی زیبا در سایت ما اقدام میکنید، ما به طور پیش فرض کیفیت آن را به شکل «بسیار عالی» در نظر می گیریم. بنابراین کلیه قواعد و اصول در صفحه آرایی در ایران تایپیست رعایت می شود.

گرافیست ها یا صفحه بند ها در ایران تایپیست با رعایت تناسب های فضاسازی و اشراف به اصول زیبایی شناسی، خروجی ِیکتا و بی همتایی به شما مشتری گرامی تحویل خواهند داد. این یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین قواعد در زمینه صفحه بندی است؛ هیچ خروجی و هیچ نتیجه ای از دو پروژه‌ی صفحه آرایی نباید شبیه یکدیگر باشد. ممکن است که زمینه و موضوع دو پروژه با هم یکسان باشد: مثلا هر دو کتاب باشند، محتوای علمی داشته باشند و در قطع وزیری قرار باشد چاپ شوند. اما صفحه آرایی این دو کتاب عینا مشابه یکدیگر نخواهد بود. زیرا طراحان ما طبق یک الگوی تکراری کار نمی کنند. آنها به جز رعایت اصول و قواعد صفحه آرایی، از خلاقیت خود برای انجام پروژه ها استفاده می کنند.

پس در یک نتیجه گیری کلی این طور می توان عنوان کرد که: انجام صفحه آرایی زیبا در ایران تایپیست در وهله اول با توجه به قواعد و استاندارد های رعایت اصولی مانند در نظر گرفتن فضا، تناسب حاشیه، همترازی و ... است. در وهله دوم این استاندارد ها با خلاقیت طراح در هم می آمیزند و نتیجه‌ای غیر تکراری و یونیک را رقم می زنند.

صفحه آرایی زیبا

صفحه بندی

تاثیر هنر انتخاب فونت بر صفحه آرایی زیبا

در صفحه آرایی زیبا در ایران تایپیست چند عنصر بصری دارای اهمیت و ارزش بالایی هستند. دلیل حائز اهمیت بودنِ آنها این است که نقش کلیدی در یک محتوای بصری ایفا می کنند. آنها متشکل از موارد زیر هستند:

متن: ابتدایی ترین و اولین عنصر در صفحه آرایی زیبا متن است. متن در یک صفحه (چاپی، الکترونیکی) بخش های متعددی دارد نظیرِ عنوان، زیر عنوان، بدنه‌ی اصلی، پانویس و غیره. هریک از این بخش ها نیاز به تنظیم و دیزاین خاص خود دارد. در ایران تایپیست تلاش می شود تا در وهله اول فونت مناسب برای هر یک از این بخش ها در نظر گرفته شود تا خوانایی ِمتن بهبود یابد. هر فونت در صفحه آرایی زیبا یک معنا و مفهوم دارد. همچنین برای یک بخش ِخاص از متن کارایی دارد. مثلا تعدادی از فونت ها صرفا برای بدنه متن و عناوین مناسبند. برخی دیگر از آنها برای زیر عنوان ها و پانویس ها.

تصویر: تصاویر و متن زیر آنها باید در جای درستی از صفحه قرار بگیرند. البته منظور از تصاویر در اینجا صرفا یک عکس گرفته شده با دوربین نیست. تصاویر میتوانند شامل اینفوگرافیک ها، تصویر سازی ها و نقاشی ها و غیره باشند. جلب توجه مخاطبان در وهله اول به تصاویر جلب می شود و پس از آن به متن دقت می کنند. بنابراین بسیار مهم است که یک صفحه آرا/ یا گرافیست بتواند تصاویر را در مکان درست قرار دهد.

فضای سفید یا فضای منفی: کمی بالاتر در این مطلب در مورد اهمیت حاشیه و قواعد ایجاد حاشیه در صفحه آرایی زیبا در ایران تایپیست صحبت کردیم. برای اینکه متون و تصاویر به درستی در نظم و آرایشی همگون کنار هم واقع شوند، باید اهمیت ویژه ای برای فضای سفید/ فضای منفی در هر صفحه قائل شویم.

در سفارشات صفحه آرایی زیبا که به ایران تایپیست سپرده می شود، تلاش می شود تا این عناصر در جای درست قرار گیرند. سپس به موقعیت قرارگیری سایر عناصر مانند خطوط، اشکال گرافیکی و غیره پرداخته می شود.

صفحه آرایی زیبا

صفحه آرایی برای جلب نظر مخاطب

در یک صفحه آرایی زیبا ترکیب تصاویر چگونه است؟

تصاویر، بخش بزرگی از زیبایی بصری یک محتوا را تشکیل می دهند. بنابراین بسیار بسیار مهم است که در صفحه آرایی زیبا به آنها جایگاه ویژه ای اختصاص دهیم. برای اینکه بتوانیم پیام ِخود را به شکلی صحیح به مخاطب برسانیم و او را نسبت به محتوای خود ترغیب و ذوق زده کنیم، باید جایگاه ویژه ای برای تصاویر در نظر بگیریم. البته تعداد بسیاری از کتاب ها یا مجلات یا سایر قالب های محتوا، دارای تصویر نیستند. بنابراین باید با وام گرفتن از سایر عناصر بصری کاری کنیم که مخاطب تحت تاثیر قرار گیرد.

اما در کل، در صفحه آرایی زیبا باید تصاویر با هم انطباق داشته باشند، دارای چیدمان خوب باشند، و غیره. برای دستیابی به این نوع طراحی، صفحه بند باید تجربه کافی داشته باشد. شایان ذکر است که کلیه صفحه بند ها و گرافیست های فعال در تیم ایران تایپیست دارای تبحر و تخصص و تجربه کافی در این زمینه هستند. آیا مرکز دیگری را سراغ دارید که کلیه اعضای تیم آن در سطح عالی و به صورت یکپارچه فعالیت داشته باشند؟ بعید به نظر می رسد.

کلیه طراحان ما در ایران تایپیست تلاش می کنند تا تصاویر مختلف را طوری در کنار هم قرار دهند که پیوستگی ِآنها حفظ شود. علاوه بر این، نباید میان تصاویر و سایر عناصر بصری مانند متن، خطوط، اشکال گرافیکی و غیره، تضادی وجود داشته باشد. بنابراین رعایت هارمونی و هماهنگی بسیار اهمیت دارد. تنها در این شرایط است که خواننده می تواند با لذت به محتوا نگاه کند و چشم او روی تصاویر و متن بلغزد و لذت ببرد.

چیدمان زیبای تصاویر، متن ها و خطوط به صفحه آرایی زیبا می انجامد. حفظ این زیبایی بسیار دشوار است. اما در عین حال، به مجموعه ای از قوانین و قواعد وابسته است که ما در تیم ایران تایپیست به آن توجه ویژه داریم. ما به خوبی می دانیم که چگونه از رنگ ها، فونت ها، اندازه ها و ... کمک بگیریم تا به شما کمک کنیم محتوای بصری تان در زیباترین شکل ممکن خودنمایی کند.

صفحه آرایی زیبا

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه آرایی مقاله فارسیهزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

در انتهای صفحه اصلی سایت ما، کلیه راه های ارتباطی درج شده اند.

برای درخواست نمونه کار صفحه آرایی زیبا باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بله، شما می توانید نظر خود را با طراح / صفحه بند مطرح کنید تا ترتیب اثر داده شود.

عوامل موثر در تعیین هزینه صفحه آرایی زیبا در ایران تایپیست شامل زمان یا مدت انجام پروژه، زمینه و حجم پروژه هستند.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 773 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی زیبا صفحه بندی زیبا صفحه آرایی حرفه ای صفحه آرایی زیبا و خاص صفحه آرایی زیبا آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :