یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی رمان

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 18:00:00 بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

رمان نویس ها و نویسندگان این حوزه، پیش از چاپ کتاب خود، به اهمیت صفحه آرایی رمان واقف هستند. چرا که به طور کلی هر چقدر اصول مربوط به صفحه آرایی برای رمان ها به خوبی و به شکل استانداردی در آن ها پیاده سازی شود؛ می توان به چاپ آن ها بیشتر چشم امید داشت و در نهایت خروجی کار نیز سبب جذب نگاه مشتری و فروش بیشتر آن ها می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی رمان ایرانی برای چاپ

صفحه آرایی رمان هایی ایرانی تا پیش از چاپ آن ها – همان طور که گفته شد- از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. به این صورت که نویسندگان این سبک از نگارش، می بایست سفارش های مربوط به صفحه آرایی کتاب های رمان خود را به بهترین مراکز در این راستا بسپارند تا بدین ترتیب بتوانند رمان های خود را از نظر زیباسازی ظاهری، با کیفیت خوب و مطلوبی به چاپ رساند و آن ها را برای فروش در جهت جلب توجه نگاه مشتریان و کاربران مختلف، روانه بازار کنند. با توجه به وجود رمان های بسیار زیاد در موضوع های گوناگون، در کنار عوامل مختلفی که می تواند سبب ترغیب مخاطبین و کاربران بسیار زیادی به سمت و سوی رمان ها شوند؛ صفحه آرایی رمان ها نیز از اهمیت خاصی در این زمینه برخوردار می باشد.

به این صورت که اگر جلد روی صفحه، نوع قطع یا ابعاد و اندازه های کتاب رمان، استفاده از هاشور و حاشیه های دور هر صفحه، استفاده از فواصل دقیق و استاندارد خطوط در هر صفحه و... به عنوان اصول اولیه صفحه آرایی رمان، می تواند تا حد چشمگیری روی نوع نگاه مشتری و جذب وی به کتاب های رمان تاثیرگذار باشد. شما می توانید سفارش های صفحه آرایی رمان های خود را به موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری یا غیر حضوری به ثبت برسانید. این موسسه از وجود طراحان زبده و کارکشته ای استفاده می کند که توانایی بالایی در زمینه صفحه آرایی رمان داشته و به خوبی به این مسئله واقف هستند که صفحه آرایی تا چه میزان می تواند روی فروش و جذب به مراتب بیشتر مشتریان، تاثیر بسزایی داشته باشد. بر همین اساس، شما می توانید سفارش های خود را در هر زمان و مکانی، به صورت اینترنتی، در این موسسه به ثبت برسانید تا بتوانید به هدف مورد نظر خود در این راستا دست یابید و کتاب های خود را آماده چاپ و فروش گسترده سازید.

صفحه آرایی رمان

ایران تایپیست؛ کم هزینه ترین موسسه برای صفحه آرایی رمان

کم هزینه ترین موسسه برای صفحه آرایی رمان کدام است؟

علاوه بر کیفیت سفارش های صفحه آرایی رمان، معمولا پژوهشگران و نویسندگان حوزه رمان نویسی، به دنبال دستیابی به کم هزینه ترین موسسه ها برای ثبت سفارش های خود هستند. داشتن این دو فاکتور، در کنار یکدیگر شاید در کمتر موسسه ای وجود داشته باشد. چون یا مراکز و موسسه های صفحه آرایی رمان، هزینه های زیاد با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می کنند یا هزینه های پایین و به مراتب کیفیت پایین را عرضه می دارند. اما موسسه ایران تایپیست، به عنوان یکی از برترین موسسه ها در این زمینه، مشتریان خود را در راستای اصل مشتری مداری، با کیفیت بالا و هزینه های به صرفه و ایده آل، بهره مند می سازد. به همین جهت است که امروزه طیف وسیعی از پژوهشگران، دانشجویان و نویسندگان مختلف، به جهت سر و سامان بخشیدن بخشی از نیازهای خود در زمینه صفحه آرایی رمان، این موسسه را انتخاب می کنند تا بتوانند از مزایای ثبت سفارش های خود را در این موسسه بهره مند شوند.

با توجه به این مسئله مهم که ایران تایپیست، از جمله موسسه های شناخته شده ای است که سال ها خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه نموده است و نیز با توجه به نمونه کارهای موفقی که از این موسسه مشاهده می شود؛ می توان پی به این مسئله برد که کیفیت ارائه شده در ایران تایپیست همواره در اوج خود بوده است و قیمت های ارزان و به صرفه در آن، به هیچ عنوان به منزله، افت سطح کیفی ارائه شده در آن ها نیست؛ بلکه این موسسه درصدد ارائه بهترین خدمات صفحه آرایی رمان به مشتریان خود بوده است تا بتواند رضایت حداکثری آن ها را به خود جلب کرده تا مشتریان زیادی را بتواند به سمت و سوی خود جذب نماید. شما نیز می توانید با توجه به هزینه های به صرفه و کیفیت ایده آل، سفارش های خود را اینترنتی و آنلاین در این موسسه به ثبت برسانید.

صفحه آرایی رمان

تنظیم حاشیه در صفحه آرایی رمان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تنظیم حاشیه در صفحه آرایی رمان چگونه است؟

برای انجام اصول صفحه آرایی رمان می بایست به تمامی نکات ریز و درشت در این زمینه توجه داشت. رعایت کردن هر یک از این مسائل در نتیجه سبب می شود تا شما بتوانید کتاب های رمانی را در اختیار داشته باشید که از دید یک مخاطب و خواننده، بسیار زیبا و چشمنواز است. یکی از همین مسائل، تنظیم حاشیه در صفحه آرایی رمان می باشد. برای آنکه حاشیه های دور هر صفحه در کتاب های رمان به درستی و طبق اصول استاندارد آن پیش رود؛ یک طراح می بایست با توجه به عوامل مختلف، حاشیه های دور هر صفحه را طبق دستورالعمل های تعریف شده برای کتاب های رمان تهیه و تنظیم نماید.

توجه به این گونه از مسائل در نهایت سبب می شود تا مشتریان و افراد بیشتری به سمت کتاب شما روی آورند و آن را نسبت به کتاب های رمان دیگر، ترجیح می دهند. به همین جهت بهتر است سفارش های صفحه آرایی رمان نگارش شده خود را به بهترین مراکز و موسسه هایی بسپارید که نسبت به دستورالعمل های صفحه آرایی و سایزبندی های دقیق و استاندارد حاشیه های دور هر صفحه به خوبی مطلع هستند. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین این مراکز است که طراحان و صفحه آران بکار گرفته شده در این موسسه، به خوبی به اهمیت حاشیه های هر صفحه در صفحه آرایی رمان آگاه هستند و آن ها را به شیوه ها و طرق مختلف روی کتاب های رمان پیاده سازی می کنند. بنابراین در صورتی که نیاز به صفحه آرایی در کتاب های رمان خود دارید که می خواهید ضمن رعایت تمامی نکات ریز و درشت در این راستا، به حاشیه های آن هم طبق استانداردهای لازم، توجه شده باشد؛ بهتر است سفارش های خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا از این مزیت، بهره مند شوید.

صفحه آرایی رمان

صفحه آرایی رمان با استفاده از نرم افزارهای مختلف

صفحه آرایی رمان با چه نرم افزاری انجام می شود؟

برای انجام صفحه آرایی رمان، یک طراح می تواند به شیوه ها و روش های مختلفی دست به صفحه آرایی بزند. بدین ترتیب که وی می تواند هم به صورت دستی و هم با استفاده از نرم افزارهای مختلف در این راستا، دست به صفحه آرایی کتاب های رمان بزند. همان طور که روند صفحه آرایی سایر کتاب های دیگر را به پیش می برد. با استفاده از نرم افزارهایی از جمله: مندلی، زوترو، ایندیزاین و... می توان هم به تسریع پروسه صفحه آرایی کمک بسیار زیادی کرد و هم می توان به تسهیل در روند صفحه آرایی رمان ها کمک شایان توجهی کرد. چرا که این نرم افزارها، در درون خود قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی را جای داده اند که شما می توانید از وجود هر یک از این قابلیت ها به خوبی استفاده کرده و کار صفحه آرایی رمان های مختلف را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرید.

البته باید یادآور شد که کار کردن با هر یک از این نرم افزارها، نیاز به تسلط و تخصص در این زمینه دارد و کسانی که می خواهند با استفاده هر یک از این نرم افزارها، دست به صفحه آرایی رمان های مختلف بزنند؛ بایستی حتما تجربه این کار را داشته باشند تا بدین ترتیب بتوانند با توجه به تجربه و تخصص خود، از پس کارهای صفحه آرایی به خوبی بربیایند. برای ثبت سفارش های صفحه آرایی های باکیفیت مربوط به کتاب های رمان خود، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست، مراتب را به جهت ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی صورت بخشید تا بدین ترتیب بتوانید در کسری از زمان، سفارش های خود را به دست بهترین مراکز و طراحانی بسپارید که هم از ذوق و قریحه خاصی در این زمینه بهره می برند و هم از تجربه و تخصص لازم در زمینه هر یک از نرم افزارهای پیشرفته و کاربردی در زمینه صفحه آرایی رمان های مختلف، آگاه هستند و می توانند به خوبی نیاز شما را پاسخ گویند.

صفحه آرایی رمان

توجه به سایز رمان ها در صفحه آرایی

صفحه آرایی رمان در چه قطع هایی انجام می پذیرد؟

از جمله مسائل مهم دیگر در زمینه صفحه آرایی رمان ها، انتخاب سایز یا قطع این گونه از کتاب هاست. همان طور که می دانید؛ کتاب ها را در قطع های مختلف و متفاوتی، طراحی می کنند که به قطع های رحلی، وزیری، رقعی، خشتی، جیبی و... تقسیم بندی می شوند. هر یک از قطع ها یا سایزهای مختلف، مخصوص برخی از کتاب ها هستند. به عنوان مثال: قطع وزیری مخصوص کتاب های دانشگاهی می باشد. اما تا پیش از صفحه آرایی رمان باید توجه داشت که قطع این گونه از کتاب ها، با سایر کتاب های دیگر متفاوت است. اگر به کتاب های رمان توجه داشته باشید؛ معمولا آن ها را در ابعاد و اندازه های کوچک تر از کتاب های علمی و دانشگاهی، طراحی می کنند.

مناسب ترین قطع برای کتاب های رمان، قطع رقعی می باشد که اندازه استاندارد آن، 8/14 در 21 سانتیمتر است که در حد و اندازه برگه A5 می باشد. در هنگام صفحه آرایی رمان ها، می بایست به این نکته توجه داشت که قطع آن ها را به صورت رقعی تهیه و تنظیم نمایند که در ابعاد و اندازه های مشخص و استانداردی، تعریف شده اند. از این قطع رقعی برای سایر کتاب های داستان با حجم تعداد صفحات کم هم استفاده می شود. بنابراین به منظور بهتر دیده شدن کتاب های رمان در چشم مشتریان مختلف، بهتر است آن ها را در این ابعاد و اندازه ها، تنظیم کرد که در جذب مخاطبین مختلف، بتواند نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفاء نماید. با توجه به این مسئله حائز اهمیت که در کتاب های رمان، بیشتر محتوا اهمیت دارد تا تصاویر و کمتر در آن ها تصویر یافت می شود؛ از این قطع استفاده می کنند و در کنار آن رعایت کردن یک سری اصول صفحه آرایی رمان از جمله: اندازه و نوع قلم، فواصل استاندارد میان متون، حواشی آن و... از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به جهت همین عدم خستگی و دل زدگی چشم مخاطب است که به هنگام صفحه آرایی رمان ها، می بایست از قطع رقعی با ابعاد و اندازه های مشخص استفاده کرد.

صفحه آرایی رمان

صفحه آرایی رمان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

هر چقدر به به این موضوع، اهمیت قائل شوند؛ در نتیجه می توان خروجی بهتری را از آن ها انتظار داشت. 

بله؛ شما می توانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

خیر؛ با توجه به نمونه کارهای موفق و در راستای اصل مشتری مداری در این موسسه، می توان پی به کیفیت بالا در عین قیمت های به صرفه برد. 

اگر به درستی حاشیه های هر صفحه رمان، تنظیم شده باشند؛ سبب زیباتر جلوه دادن رمان ها شده و شکل وزین و بهتری به آن ها می بخشند که در جذب نگاه مشتری هم تاثیر بسزایی دارد.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی رمان سفارش صفحه آرایی رمان صفحه آرایی کتاب رمان صفحه آرایی رمان عاشقانه صفحه آرایی رمان تاریخی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :