شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/14 ساعت 08:53:02 بازدید: 647 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب یک مرحله اساسی قبل از چاپِ آن است. به این معنا که درست بعد از انجام صفحه آرایی و طراحی جلد شما می توانید برای دریافت مجوز و شابک اقدام کنید. ما در ایران تایپیست در این مسیر سخت کنارتان هستیم. و به شما کمک می کنیم یک کتاب زیبا در رزومه تحصیلی و کاری خود داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب مهم است؟

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از مهم ترین مراحل تبدیل ِیک رساله دکتری یا یک پایان نامه ارشد به یک کتاب است. بسیاری از کتاب هایی که در حوزه‌ی علمی منتشر می شوند، روزی رساله یا پایان نامه یک شخص بوده اند. البته کاربرد های این گروه از کتاب ها موضوع این مطلب نیست. اما صفحه آرایی و ایجاد یک ساختار نظام مند برای محتوای آن، حائز اهمیت است.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب قواعد و قوانین خاص خود را دارد. این کار قبل از مرحله‌ی چاپ پایان نامه در قالب کتاب انجام می شود. جریان صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب با سایر کتاب ها در ژانر های دیگر هیچ تفاوتی ندارد. همه‌ی ما به خوبی می دانیم که داشتن زیبایی بصری برای یک کتاب، به محتوای آن ارزش بیشتری می دهد. درست است که محتوا از ظاهر مهم تر است. اما نمی توان از اهمیت ظاهر در جذب مخاطب غافل شد.

شما خودتان را به جای مخاطب بگذارید. آیا حاضرید کتابی بخوانید که کلماتش داخل صفحه شکل مشخصی ندارند؟ مثلا گروهی از آنها با سایز 14 و گروهی دیگر با سایز 20 در کتاب نمایش داده شده اند. هر پاراگراف یک رنگ دارد. یا هر پاراگراف یک فونت ِجداگانه. این حالت شلختگی را در ذهن تداعی می کند، درست است؟ هدف صفحه آرایی در وهله اول این است که از هر نوع شلختگی دوری کند. سپس برای نظم دادن و آرایش کلمات و جایگذاری آنها در صفحه فکری می کند.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب البته به همین موارد خلاصه نمی شود. درج تصاویر، نمودار ها، فرمول ها و .. نیز در یک کتاب علمی/ پژوهشی مهم است. همچنین تعیین میزان حاشیه و رعایت آن در کل صفحات مهم است. در برخی کتاب ها نیز از المان های گرافیکی برای آرایش دادن به صفحات استفاده می شود. این کار باعث جذب تعداد مخاطبان بیشتر خواهد شد. پس چرا به فکر صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب نباشیم؟ حتی اگر قرار نیست این کتاب به دست طیف وسیعی از خوانندگان برسد. یا ارزش تجاری داشته باشد، با این حال، اهمیت صفحه آرایی ِآن را نباید دست کم گرفت.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب شامل چه مواردی است؟

برای اینکه بدانید دقیقا چه تغییراتی روی کتاب ها در مسیر طراحی و صفحه آرایی انجام می شود، باید از  جزئیات صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب مطلع باشید. کلیه جنبه های بصری  و زیبایی شناختیِ یک کتاب در حین صفحه آرایی تغییر می کنند. یعنی فونت کل متن کتاب یکسان می شود. اندازه عنوان، زیر عنوان ها، متن، پانویس، سرصفحه و .. تعیین می شود.

برای جایگذاری اِلمان های گرافیکی و شماره صفحه قوانین تعیین می شود. اندازه‌ی حاشیه‌ی صفحات (بسبته به نوع صفحه) تعیین می شود. فاصله بین خطوط و پاراگراف ها تعیین می شود. اگر قرار باشد تصاویر، نمودار ها و اشکال گرافیکی بین متن ها به چاپ برسد مکان آنها تعیین می شود. الگوی قرار گیری تصاویر به طور یکسان رعایت می شود. فهرست بندی انجام می شود. و شایان ذکر است که تمامی این کارها در صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب بر اساس قطع و سایز فیزیکی کتاب صورت می گیرند.

تعیین این عدد و رقم‌ها و تعیین جایگاه متن ها و تصاویر و چگونگی نمایش همه‌ی آنها به زُبده بودن یک طراح بستگی دارد. برای صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب شما نمی توانید بدون پیروی از قوانین عمل کنید. یک طراح با تجربه می تواند در کمترین زمان ممکن، هر پروژه را به نتیجه برساند. فقط به شرط اینکه در حوزه ای که کار صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب به او سپرده میشود، تبحر داشته باشد.

به عنوان مثال شما نمی توانید از طراحی که همیشه صفحه آرایی کتاب های علمی انجام می داده است انتظار داشته باشید برای صفحه آرایی کتاب های داستان و رمان هم به همان میزان موفق عمل کند. اگر نگران انتخاب طراح برای صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب هستید نگران نباشید. زیرا در ایران تایپیست کلیه‌ی طراحان گرد هم آمده اند تا با کمک تجربیات ِخود، تجربه ای نو را برای شما رقم بزنند.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی و طراحی جلد برای تبدیل پایان نامه به کتاب

به جز صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب یک مرحله دیگر برای افزودن زیبایی به کتاب، طراحی جلد آن است. مشکل بسیاری از پایان نامه های امروزی که به کتاب تبدیل می شوند، عدم تطابق است. به بیان دیگر، طراحی جلد باید بتواند کل محتوای یک کتاب را در یک تصویر به مخاطب نشان دهد. یا دست کم یک ذهنیت در ذهن او ایجاد کند.

متاسفانه اغلب کسانی که برای صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب اقدام می کنند، به طراحی جلد آن بی توجهی می کنند. در نتیجه ممکن است داخل کتاب زیبا و وزین باشد. و روی کتاب چندان چنگی به دل نزند. در نظر داشته باشید که موضوع پایان نامه‌ی شما هر چه که باشد، به یک طراحی جلد مناسب نیاز خواهد داشت.

اینکه چگونه می توانید برای طراحی جلد در کنار صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید، چندان پیچیده نیست. شما می توانید به جز ثبت سفارش برای صفحه آرایی محتوا، درخواست طراحی جلد را نیز در کنار سفارشتان ثبت کنید. کارشناسان ایران تایپیست آن را بررسی می کنند. و سپس موضوع را در ارتباط با یک گرافیست قابل، مطرح می کنند. گرافیست ها یا طراحان ما نیز سعی می کنند تا آن را به بهترین شکل به انجام برسانند.

در صورتی که رضایت شما برای طراحی جلد کسب نشود، ارتباط به طور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد. این ارتباط تا دریافت رضایت کامل از جانب شما، پایدار باقی خواهد ماند. شما می توانید در طول مدت انجام پروژه با گرافیست/ طراح مورد نظر در ارتباط باشید. این ارتباط به شما کمک می کند تا نکات خود را برای طراحی جلد و صفحه آرایی به وی اعلام کنید. این ارتباطات دو سویه کمک می کند تا رضایت شما مشتری گرامی برای انجام صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب و طراحیِ جلد آن، به طول کامل حاصل شود.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب برای دریافت مجوزهای چاپ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، تا قبل از صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب نمی توانید برای دریافت مجوز چاپ آن اقدام کنید. زیرا یک کتاب باید از نظر ظاهری مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. سپس شما می توانید با دریافت مجوز اقدام به چاپ آن نمایید. توجه داشته باشید که برای دریافت مجوز – هر چه سریعتر – طراحی و صفحه آرایی کتاب تان باید در چارچوب قوانین باشد.

اینکه قوانین و چارچوب طراحی و صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب چیست، در این مطلب قابل بررسی نیست. در اصل تعداد این قوانین بسیار زیاد است. و توضیح تک تک آنها به همراه ارائه نکاتی در مورد صفحه آرایی بهتر موضوع و هدف اصلی ما نیست. زیرا به خوبی می دانیم که از حوصله مخاطب خارج است. همچنین وقتی شما به عنوان مشتری اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب می کنید، باید از جانب طراح/ گرافیست که کار را به او می سپارید، آسوده خاطر باشید.

زیرا زمانی یک طراح قابلیت صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب را دارد که به قوانین و چارچوب ها آشنا باشند. همچنین باید به آنها پایبند باشد. تا نتیجه ای که در نهایت به دست مشتری میرسد، رضایت بخش باشد. در صورتی که صفحه آرایی کتاب شما خارج از چارچوب باشد به مشکل خواهید خورد. بنابراین مجبور خواهید بود تا برای ویرایش کردن ِ آن مجدداً هزینه کنید. چه کسی این شرایط را دوست خواهد داشت؟

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب باید توسط طراح/ متخصص ِصفحه آرا انجام شود. در نتیجه، وقتی کتاب تان برای دریافت مجوز ارسال می شود با پیچ و خم ِعجیب و غریبی مواجه نخواهید شد. همچنین مطمئن خواهید بود که ایراد خاصی به کتاب تان گرفته نمی شود. برای تجربه کردن حالت دوم پیشنهاد می کنیم تا  در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران

تا به اینجای مطلب بارها در مورد اهمیت صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب صحبت شد. همچنین شِمای کلی از آنچه که شما باید انجام دهید تا در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید به شما ارائه داده شد. در نهایت تصمیم گیری با شما خواهد بود. اینکه بخواهید برای ثبت سفارش و اولین پروژه صفحه آرایی پایان نامه خود با ما همکاری کنید یا خیر.

اما در هر صورت، هلدینگ ایران تایپیست به عنوان برترین هلدینگ در زمینه‌ی طراحی و صفحه آرایی شناخته می شود. شما می توانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. در آنجا نام شرکت ها و برند های بزرگی وجود دارد که ترجیح داده اند پروژه های همکاری با ایران تایپیست را تجربه کنند. بنابراین شما نیز می توانید یکی از آنها باشید.

 

اگر دانشجو هستید و نگران ِکیفیت تبدیل پایان نامه خود به کتاب، جای هیچ نگرانی نیست. ما در ایران تایپیست مشاوره تبدیل پایان نامه به کتاب را نیز به شما ارائه می کنیم. به این واسطه نقشه راه ِبسیار روشنی خواهید داشت. و می توانید با دید ِبازتری به سراغ صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب بروید و نام خود ماندگار کنید. یا اینکه برای تقویت رزومه تان تلاش نمایید.

در کنار خدمات صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب سایر خدمات مربوط به چاپ و نشر کتاب نیز در ایران تایپیست ارائه می شود. مانند خدمات تایپ و ... که می توانید در کنار ثبت سفارش صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب برای آنها نیز اقدام نمایید. کلیه سفارش ها به صورت آنلاین ثبت می شوند. بنابراین مهم نیست که در کجای ایران ساکن هستید. ما در ایران تایپیست از شهر تهران، بهترین کیفیت و خدمات را به شما ارائه می کنیم.

همچنین در صورتی که قبلا تجربه همکاری با ما در ایران تایپیست در زمینه صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب را داشته اید، می توانید از تخفیف و خدمات ویژه‌ی ما برای مشتریان ِپر و پا قرص بهره مند شوید.

صفحه آرایی تبدیل پایان نامه به کتاب

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تبدیل پایان نامه به کتابصفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

شما می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. یا یک سفارش کوچک و معمولی را در سایت ما ثبت کنید. و کیفیت آن را بررسی نمایید.

به قدری که یک صفحه آرایی بد و نامناسب (مثلا انتخاب فونت نامناسب) می تواند کتاب مورد نظر را از زیبایی ساقط کند و همین امر بر روی نگاه مخاطب تاثیر منفی خواهد گذاشت.

خیر، برای پرداخت هزینه یک پیش پرداخت از شما اخذ می شود. سپس بعد از پایان کار، مابقی هزینه از شما دریافت خواهد شد.

کمتر از 5 دقیقه زمان لازم است تا سفارش شما ثبت، پرداخت و تکمیل شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/14 ساعت 08:53:02 تعداد بازدید: 647 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی تبدیل پایان نامه به کتاب صفحه آرایی پایان نامه به کتاب صفحه آرایی تبدیل پایاننامه به کتاب صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :