شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی اکسل

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 11:00:00 بازدید: 792 امتیاز 0 از 0 نظر

ایران تایپیست با ارائه خدمات مرتبط با صفحه آرایی اکسل شیوه ای نوین را به کار گرفته است. دیگر لازم نیست نگران به هم ریختگی، بی نظمی یا دلچسب نبودن ِظاهر گزارشات، آمار و داده ها، امور اداری، گزارش عملکرد ها و ... باشید. خدمت صفحه آرایی اکسل در ایران تایپیست اینجاست تا ظاهری نوین و زیبا به آنها ببخشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی اکسل های شرکتی

اگر هیچ چیز در مورد صفحه آرایی اکسل های شرکتی نشنیده یا نخوانده اید، ایران تایپیست اینجاست تا به شما این خدمت را ارائه دهد. بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی از اکسل برای نظم دهی و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنند. اما همه‌ی شرکت ها و همه کارمندان یا پرسنلی که با این نرم افزار کار میکنند، صرفا شیوه کار فنی و گزارش گیری از اکسل را بلد هستند. آنها نمی دانند که برای تهیه پرینت یا ارائه آن به طور منظم، دقیق و حساب شده، باید چه تنظیماتی را انجام دهند.

صفحه آرایی اکسل برای شرکت ها جهت تنظیم و زیباتر کردن گزارش های سود و زیاد، داده های جمع آوری شده، آمار و سایر اطلاعات در ایران تایپیست انجام می شود. اگر نیاز دارید تا سفارش صفحه آرایی خود را یک روز بعد از ثبت سفارش دریافت کنید، این کار امکان پذیر است. همچنین اگر نیاز داشتید چند ساعت بعد از ثبت سفارش صفحه آرایی، خروجیِ آن را تحویل بگیرید می توانید درخواست ثبت سفارش فوری داشته باشید. در ساعت و روز انتخابی تان، سفارش تان را به شما تحویل می دهیم. در صورتی که سوالات بیشتری در این زمینه داشته باشید، می توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات صفحه آرایی اکسل برای شرکت ها نامحدود است. هر شرکتی می تواند در سایت ما سفارش ثبت کند. همچنین اهمیتی ندارد که موضوع و محتوای فایل اکسل شما چیست. ما فقط روی آن تنظیمات ِلازم را پیاده سازی می کنیم و آن را به شما تحویل می دهیم. اگر ملاحظاتی وجود دارد که باید در حین انجام سفارش تان لحاظ شود، حتما در زمان ثبت سفارش آن را به ما اعلام کنید. صفحه بند ملزم است تا طبق نظر و درخواست شما، سفارش تان را انجام دهد.

صفحه آرایی اکسل

صفحه آرایی اکسل

صفحه آرایی اکسل جهت پرینت کردن آن

نیاز به صفحه آرایی اکسل انکار نشدنی است. با اینکه در وهله اول ممکن است به نظرتان چندان مهم نرسد که خروجی داده ها و اطلاعات را در اکسل صفحه آرایی کنید، اما این کار به نظم و افزایش قابلیت خوانا بودن متن کمک شایانی می کند. در اکسل، برای انتشار خروجی همچو وُرد با مقوله هایی مانند Header، Footer، حاشیه‌ و فضای سفید یا فضای منی، فرمول نویسی، اندازه صفحه و ... رو به رو هستیم.‌ تمامی این بخش ها باید به درستی صفحه آرایی شوند تا آنچه در خروجی مشاهده می کنیم، کاملا چشم نواز و دیدنی باشد.

وقتی صفحه آرایی اکسل پروژه ها و داده های خود را به ما بسپارید، از نتیجه (مانند بسیاری دیگر از مشتریان مان) کاملاً رضایت خواهید داشت. اگر قرار است گزارشات خود را در اکسل به دست کارفرمایان برسانید، اگر قرار است آن را به شرکتی دیگر ارائه کنید، اگر دانشجو هستید و باید پرینتی که از فایل های اکسل خود تهیه می کنید زیبا و منظم باشند، در ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی اکسل ثبت کنید. صفحه بند هایی برای پروژه شما انتخاب می شوند که در این زمینه دانش و تجربه داشته باشند. دانش و تجربه آنها کمک می کند تا از خروجی سفارش تان، رضایت داشته باشید. در بسیاری از موارد، 99 درصد از مشتریان ما پس از پایان یک همکاری موفق با ایران تایپیست اظهار می کنند که بازهم سفارشات شان را به ما می سپارند؛ چون از تجربه‌ی قبلا کاملا راضی بوده اند.

شما می توانید برای اعتماد بیشتر و بررسی سطح کیفی صفحه آرایی اکسل در ایران تایپیست درخواست نمونه کار کنید. نمونه کارهایی که به شما تحویل داده میشوند کاملاً مرتبط یا مشابه زمینه فعالیت شما خواهند بود. به همین جهت می توانید با دیدی آگاهانه کیفیت و سطح پروژه هایی که در ایران تایپیست در زمینه صفحه آرایی انجام می شود را بسنجید.

صفحه آرایی اکسل

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعیین مقیاس صفحه با صفحه آرایی اکسل

اینکه صفحه آرایی اکسل چگونه انجام شود، به این وابسته است که اندازه صفحه یا قطع آن، برای چاپ نهایی چقدر باشد. معمولاً برای ارائه فایل های اکسل به کارفرمایان آنها را پرینت می گیرند. بنابراین کلیه کاربرانی که نیاز دارند فایل های اکسل را پرینت بگیرند باید از قبل برای صفحه آرایی آن فکری کرده باشند.

اگر به هر دلیلی (مانند ناآگاه بودن از لزوم صفحه آرایی اکسل) صفحه بندی و تنظیمات لازم روی آن انجام نشود، ما با یک خروجی پراکنده، بی نظم و بسیار زشت روبرو خواهیم شد. این خروجی را به هیچ کارفرما یا مقام خاصی نمی توان تحویل داد. بسیاری از افراد تلاش می کنند در زمان پرینت گرفتن ِفایل های اکسل، تغییراتی روی آن ایجاد کنند تا به این واسطه، کمی نظم و ساماندهی بیشتری به فایل های خود ببخشند. اما این کار نه تنها چاره ساز نیست، بلکه خروجی دلخواه را برای شما به ارمغان نمی آورد. دلیل آن هم کاملاً روشن و مشخص است؛ همه‌ی افراد به باید ها و نباید های صفحه بندی در اکسل وارد نیستند. بالاخره اجرایی کردن تنظیمات صفحه آرایی روی یک فایل اکسل، نیاز به تخصص دارد.

صفحه آرایی اکسل بعد از تهیه گزارشات و جمع آوری داده ها ضروری است. زیرا همانطور که اشاره شد به زیبایی و جذابیت اطلاعاتی که پرینت خواهید گرفت، می افزاید. در روال انجام صفحه آرایی فایل اکسل به مقیاس بندی و قطع صفحه ای که قصد دارید از آن استفاده کنید هم توجه می شود. اهمیت توجه به قطع صفحه و مقیاس بندی صحیح، در هنگام پرینت گرفتن فایل مشخص می شود. زیرا زیبایی و نظم ِخروجی را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

اگر صفحه آرایی اکسل توسط یک متخصص انجام شده باشد، موقع پرینت گرفتن نیاز ندارید تا تنظیمات خاصی را روی آن اعمال کنید. هر شکل و ساختاری در اکسل قابل تغییر و صفحه بندی است. بنابراین به شما توصیه می کنیم که فایل اکسل خود را به ما در ایران تایپیست بسپارید. ما آن را به بهترین شکل ممکن تنظیم و صفحه آرایی می کنیم.

صفحه آرایی اکسل

ایران تایپیست

تنظیمات حاشیه در صفحه آرایی اکسل چقدر هزینه دارد؟

همواره صحبت از صفحه آرایی اکسل به نمودار ها، متن و تصاویری خلاصه می شود که ممکن است در یک فایل اکسل وجود داشته باشد. اما آیا تا به حال به شما گفته شده است که تنظیمات حاشیه در صفحه آرایی اکسل چقدر حائز اهمیت هستند؟ ما نمی توانیم یک فایل اکسل را بدون حاشیه تنظیم کنیم و پرینت بگیریم. یک فایل اکسل کاملاً زیبا و دارای صفحه آرایی ِمدرن باید به اندازه کافی حاشیه داشته باشد تا خوانایی و زیبایی خود را حفظ کند.

به علاوه اینکه، میان عناصر بصری و گرافیکی نیز باید یک فاصله خالی یا فضای منفی وجود داشته باشد. به این شیوه می توانید نظم معناداری را میان اجزای صفحه بیابید. اگر نیاز به چاپ یا پرینت گرفتن چند فایل اکسل دارید که در آنها جدول، چند سلول یا نمودار درج شده است و خبری از متن و داده های مختلف نیست، باز هم می توانید صفحه آرایی آن را به ما بسپارید. حتی اگر فایل اکسل شما بسیار خلاصه بوده و شامل یک نمودار با یکی دو سلول جدول است، بازهم نیازمند صفحه آرایی می باشد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که در سایت ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی فایل های اکسل خود را ثبت کنید. زمانی که خروجی پروژه خود را بدون صفحه آرایی با زمانی که به صورت کاملا حرفه ای صفحه آرایی شده مقایسه کنید، به نتایج معنا داری می رسید. ملاحظات و باید و نباید هایی در مورد صفحه آرایی فایل اکسل وجود دارد که باید به آنها توجه شود. در صورت عدم توجه به این نکات، خروجی نهایی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. وظیفه‌ی توجه و دقت به این موضوعات در درجه اول متوجه صفحه آرا است.

به همین خاطر، اگر صفحه بند طبق قوانین و باید و نباید های مربوط به صفحه آرایی اکسل تنظیمات را انجام ندهد، ضرر و زیان بزرگی به شما به عنوان کارفرما وارد می شود. با توجه به این موضوع، ما اقدام به استخدام و همکاری با صفحه بند ها و یا افرادی می کنیم که با تجربه بوده و مسئولیت پذیر هستند. بنابراین به جای اینکه به یک فرد مبتدی و ناآشنا اعتماد کنید، پیشنهاد می کنیم به صفحه بند های ما در ایران تایپیست اعتماد کنید. صفحه بند های ایران تایپیست، به کلیه اصول و قواعد حرفه ای پایبند هستند.

صفحه آرایی اکسل

اهمیت صفحه آرایی اکسل

آیا ایجاد هدر و فوتر در صفحه آرایی اکسل انجام میشود؟

در ابتدای این مطلب و در شروع صحبت درباره‌ی صفحه آرایی اکسل به این نکته اشاره کردیم که دو بخش مهم و اساسی در این نرم افزار هدر و فوتر آن است. هدر همانطور که از نامش مشخص است، به بخش ابتدایی و بالاتر از بدنه صفحه اطلاق می شود. منظور از فوتر نیز پا صفحه، پا نویس و تمامی اجزایی است که در پایینترین بخش صفحه درج می شوند. بسته به اینکه صفحه‌ی شما چه قطع یا اندازه ای داشته باشد، در کوتاه یا بلند بودن هدر و فوتر موثر است.

در صفحه آرایی اکسل مانند نرم افزار وُرد برای تنظیم هدر و فوتر نیز زمان خاصی صرف می شود. زیرا هدر اولین بخشی از صفحه است که مخاطب به آن نگاه می کند. همچنین در فوتر اطلاعات و توضیحاتی درج می شود که باید خوانا بوده و با فاصله مناسب از هم قرار گرفته باشند.

وقتی سفارش صفحه آرایی اکسل خود را به ایران تایپیست بسپارید، برای هر دو این بخش ها تنظیمات خاصی در نظر گرفته می شود. تفاوت میان هدر و فوتر اکسل با فایل های ورد و متنی این است که در اکسل سه قسمت برای هدر و فوتر داریم. داخل هریک از این بخش ها می توان عناصر مختلفی قرار داد.

با توجه به نوع فایل اکسل و شیوه صفحه آرایی اکسل عناصر مختلفی در این سه بخش قرار داده می شود. یکی از جمله این عناصر، تصاویر هستند. همچنین می توان در این بخش ها شماره صفحه، تعداد صفحه، اسم فایل، مسیر فایل و غیره را قرار داد. اینکه هدر و فوتر به چه شکلی صفحه آرایی و تنظیم شوند تا حد زیادی به ترجیح شما به عنوان مشتری یا کارفرما وابسته است. اولویت شما هر چه که باشد، می توانید در زمان ثبت سفارش آن را به ما اعلام کنید. سپس طبق درخواست و اولویت های شما، صفحه آرایی انجام خواهد شد.

صفحه آرایی اکسل

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

اول به خاطر به کارگیری بیشتر از هزاران فرد متخصص در این زمینه. دوم به این خاطر که ما هزینه های اضافه و بی تاثیر روی کیفیت صفحه آرایی را حذف کرده ایم.

بله. شما می توانید پس از ثبت نام در سایت ایران تایپیست برای ثبت چند سفارش صفحه آرایی اکسل اقدام کنید. هریک از سفارش های شما به یک صفحه بند جداگانه سپرده خواهد شد.

بله، هزینه ای که باید بپردازید دو برابر خواهد شد.

زمان تحویل هر سفارش به حجم ِآن وابسته است و عدد مشخصی ندارد. با این حال میتوانید از صفحه هزینه صفحه آرایی نرخ ها را مشاهده کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 792 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی اکسل صفحه آرایی شیت های اکسل صفحه آرایی در excel سفارش صفحه آرایی اکسل صفحه آرایی آنلاین اکسل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :