یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صرفه جویی در هزینه ترجمه وب سایت با ایران تایپیست

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/1/17 ساعت 12:55:29 بازدید: 358 امتیاز 0 از 0 نظر

در مورد کاهش هزینه ترجمه وب سایت در ایران تایپیست در بخش قبل سخن گفتیم و اشاره کردیم که برخی عوامل محدود اما مهم، روی افزایش یا کاهش هزینه‌ها موثر هستند که یکی از آنها زمان و دیگری حجم ترجمه و زبان مبدا و مقصد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پیشتر نیز اشاره کردیم که دریافت نمونه ترجمه رایگان به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع کار، از کیفیت انجام ترجمه وب سایت تان اطلاع کامل حاصل کنید. با کنار هم قرار دادن موارد ذکر شده دستیابی به این نتیجه چندان دشوار نیست که بدانید هزینه ترجمه وب سایت بسیار پایین بوده و به علاوه آن، مزایا کلیدی فراوان دارد. برعکس بسیاری از سایت‌های مشابه، ما در تلاش هستیم تا همواره با کاهش هزینه ترجمه وب سایت به پرداخت آسان مشتریان کمک نماییم. در صورتی که عجله ای برای دریافت ترجمه وب‌سایت خود  به زبان دیگر نداشته باشید، هزینه برای شما به شکل روتین و عادی محاسبه خواهد شد. اگر حجم صفحاتی که نیاز به ترجمه دارند بالا باشند، مشمول تخفیف حجمی خواهید شد؛ دریافت تخفیف حجمی نیز شرایط و قوانین خاص خود را دارد. در صورت مضاعف بودن حجم صفحات به طبع، تخفیفی که دریافت خواهید کرد نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، افرادی که سفارشات حجیم در سایت ثبت کنند امکان دریافت نمونه ترجمه رایگان از سه مترجم ( که به آن اشاره کردیم) را خواهند داشت. برای دریافت این نمونه ترجمه‌ها پیش از شروع کامل نیز شما ملزم هستید تا درخواست خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. برای پرداخت هزینه ترجمه وب سایت نیز می‌توانید بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت به صورت آنلاین واریز نموده و مابقی را بعد از اتمام ترجمه و پایان کار پرداخت نمایید. تمامی این عوامل در کنار هم قرار گرفته اند تا روند ثبت پروژه ی ترجمه سایت برای شما چندان وقت گیر و دردسر ساز نباشد.

صرفه جویی در ترجمه وب سایت با ایران تایپیست

هزینه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه وب سایتفوری ترین ترجمه هاارزانترین ترجمه ایران

سوالات متداول

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، باید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

شما می توانید به بخش لیست خدمات، ترجمه، سپس ترجمه وب سایت مراجعه کنید.

پنجاه درصد به مترجم پرداخت می شود.

بله، تفاوت زبان ها روی هزینه ترجمه سایت موثر است.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/1/17 ساعت 12:55:29 تعداد بازدید: 358 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه وب سایت عربی هزینه ترجمه وب سایت انگلیسی هزینه ترجمه وب سایت فرانسوی هزینه ترجمه وب سایت ایتالیایی هزینه ترجمه وب سایت اسپانیولی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :