چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صدور فاکتور خدمات ترجمه چقدر طول میکشد؟

نویسنده: دنیا ذاکری خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 11:00:00 بازدید: 626 امتیاز 0 از 0 نظر

صدور فاکتور ترجمه کمتر از 5 دقیقه به طول می کشد. در فاکتور ترجمه ریز هزینه ها برای مشتری ارسال می شود تا کاملا در جریان امور قرار گیرد. هدف اصلی فاکتور ترجمه شما این است که هزینه خدمات ترجمه خود را به موقع دریافت کنید. مشتریان می توانند در سریع ترین زمان ممکن فاکتور خدمات ترجمه را دریافت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فاکتور برای مشتری ایمیل شده و مشتری در جریان امور قرار می گیرد و همه کارها و جزئیات کارها در فاکتور شرح داده می شود تا همه امور شفاف سازی شده و بعد از این مرحله است که از مشتری درخواست می شود تا مبلغ مشخص شده را واریز کند.

مشتری بعد از دریافت می تواند کلیه جزئیات را دقیق بررسی کرده و در صورتی که نسبت به موضوعی سوالی داشته باشد می تواند با مسئولین شرکتی تماس گرفته تا به همه سوالات او پاسخ داده شود. به محض مشخص شدن پیش نیازهای مشتری، فاکتور فروش در کمترین زمان ممکن صادر و ارسال می شود و بعد از آن می تواند نسبت به انجام کار تصمیم بگیرد. صدور فاکتور مطابق نیازهای مشتری صورت می گیرد. توصیه می شود که مشتری، کلیه پیش نیازها خود را به دقت انتخاب کرده تا بتواند فاکتور فروش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند. اگرچه مشتری می تواند متغیرهای مورد نیاز خود را تغییر داده و دوباره پیش فاکتور دیگری را تحویل بگیرد ولی در این صورت خدمات ترجمه به تعویق خواهد افتاد. به همین دلیل توصیه می شود که عوامل مهم در سفارش خدمات ترجمه خود را به دقت بررسی کرده و انتخاب کنید تا بعد از صدور فاکتور کار ترجمه به سرعت شروع شده و شما بتوانید فایل را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما می توانید از پنل کاربری خود فاکتور ترجمه را دریافت کنید. این فاکتور متناسب با متغیرهایی که تعیین میکنید صادر می شود.

صدور فاکتور خدمات ترجمه چقدر طول میکشد؟

فاکتور خدمات ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقالهترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

فاکتور ترجمه متناسب با متغیرهای سفارش شما صادر می شود و در سه لاین عادی و فوری و نیمه فوری قیمت داده میشود.

صدور فاکتور فروش برای مشتری هزینه ای ندارد و رایگان انجام می شود. فاکتور فروش برای مشتری صادر می شود تا در جریان امر قرار بگیرد. حتی در صورت تغییرات جدید در سفارش، صدور مجدد فاکتور رایگان بوده و مشتری بعد از هر تغییر  می تواند آن را دریافت کند.

تایپ ترجمه رایگان بوده و در فاکتور فروش لحاظ نمی شود. تایپ کلیه ترجمه ها به رایگان انجام می شود و مشتریان از این بابت مبلغی را پرداخت نمی کنند.

تمامی موارد در فاکتور فروش قید می شود و همه جزئیات و امور برای مشتری مشخص می شود. تمامی موارد مورد نیاز برای سفارش مشتری در فاکتور فروش قید می شود تا کاملا در جریان امور قرار بگیرد.


نویسنده: دنیا ذاکری خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 626 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه ارزان قیمت هزینه خدمات ترجمه تخمین قیمت خدمات ترجمه محاسبه هزینه خدمات ترجمه برآورد نرخ خدمات ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :