یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه

نویسنده: سارا اخلاقی خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/5 ساعت 20:00:00 بازدید: 897 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات ترجمه به همه زبان های زنده دنیا انجام می شود. مترجم های ایران تایپیست کلیه زبان فعالیت می کنند. کیفیت مترجم های موسسه تایید است. مترجم های شرکت ایران تایپیست به تمامی زبان های زنده دنیا فعالیت می کنند و فایل های ترجمه توسط تیم کنترل کیفیت موسسه کنترل می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات ترجمه برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

شرکت ایران تایپیست خدمات ترجمه را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند. خدمات ترجمه از کلیه زبان های لاتین به فارسی و بالعکس انجام می شود. عموم مردم و دانشجویان می توانند سفارشات خود را از پنل کاربری ثبت کنند. دقت، خدمات عالی و شفافیت ارزش‌های شرکتی هستند که شرکت ایران تایپیست عرضه می شود. امروزه از آن جایی که محصولات مختلف مصرفی خارجی وارد شده یا قراردادهای تجاری منعقد می شود به همین ارزش خدمات ترجمه بیش از پیش مشخص می شود. مترجم های ایران میتوانند انواع متون تجاری و صنعتی به زبان های مختلف آلمانی، فرانسوی، هلندی، پرتقالی، هندی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ژاپنی و چینی را ترجمه کنند. شرکت ایران تایپیست مفتخر است که خدمات ترجمه را بهترین شکل ممکن عرضه می کند. ترجمه در دو حوزه متون، فایل های صوتی، تصویری،  و همزمان انجام می شود. مترجم ها در هر یک از حوزه های ترجمه زبان، به بهترین شکل ممکن فعالیت می کنند.

موسسه ایران تایپیست معروف بوده و بسیاری از شرکت ها و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی رشته های مختلف، سفارشات خدمات ترجمه خود را از طریق پنل کاربری ثبت می کنند. امروزه شرکت‌ها فعالیت های خود را تا خارج از مرزها گسترش می دهند. بدین معنی که متناسب با فرهنگ ها، زمینه ها و زبان های مختلف فرهنگ شرکتی خود را در سطح بین المللی معرفی می کنند. هر چقدر که کار به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد، به همان ترتیب می توان با مخاطبان بین المللی ارتباط برقرار کرد. خدمات ترجمه شرکت ایران تایپیست مقرون به صرفه و ارزان است. شرکت های بین المللی می توانند برای معرفی خدمات خود با این موسسه کار کنند. هر مترجم به زبان حوزه خود مسلط است و کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به همین دلیل شما کیفیت ترجمه بالایی را دریافت خواهید کرد.

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه به زبان های گوناگون

چگونه میتوانم برای استفاده از خدمات ترجمه مشاوره بگیرم؟

شما می توانید قبل و بعد از ارسال سفارش از ترجمه شرکت ایران تایپیست مشاوره بگیرید و بعد از آن در سایت خدمات ترجمه شرکت ایران تایپیست ثبت نام کرده و فایل خود را آپلود کنید، زبان های ترجمه و مترجم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و انجام کار خود را به مترجم مربوطه بسپارید. برای انجام فایل خود ضرب العجلی انتخاب کنید تا ترجمه فایل (ها) شما شروع شود. مترجم های شرکت ایران تایپیست سفارشات را کاملا دقیق انجام می دهند تا کلیه واژگان و عبارات ترجمه شود. موسسه ایران تایپیست به خود می بالد که در زمینه ارائه ترجمه پیشرو است. بیش از چندین سال است که شرکت ایران تایپیست معروف بوده و این موسسه دقت 99% را برای کلیه فایل ها با کیفیت خوب تضمین می کند.

موسسه ایران تایپیست به کیفیت بالای خدمات ترجمه  متعهد است و موسسه ایران تایپیست اهمیت دقت را در ترجمه درک می کند. سفارشات متنی مهم هستند، بنابراین مهم است که لحن و پیام شما به وضوح منتقل شود. شما با مشاوره با حوزه های مختلف خدمات ترجمه  آشنا شده و راحت می توانید تصمیم بگیرید. مشاوره همیشه مفید و مناسب بوده و به شما در تصمیم گیری کمک خواهد کرد. شما زمانی که از این خدمات ترجمه استفاده می کنید راحت می توانید نسبت به ثبت سفارش خود در پنل کاربری تصمیم بگیرید. اغلب مشاوره ها قبل از ایجاد پنل کاربری انجام می شود، ولی حتی بعد از ایجاد آن هم می توانید مشاوره بگیرید. مشاوره ها فقط در حوزه خدمات ترجمه شرکت انجام می شود تا تصمیم گیری شما راحت باشد. مشاوره رایگان بوده و به نحوی انجام می شود که مشتری کاملا با روند ترجمه آشنا شده و نکته مبهمی در ذهن او وجود نداشته باشد. شما می توانید با مسئولین شرکتی تماس گرفته و در مورد خدمات ترجمه، مشاوره دریافت کنید.

خدمات ترجمه

مشاوره خدمات ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صدور فاکتور خدمات ترجمه چقدر طول میکشد؟

صدور فاکتور ترجمه کمتر از 5 دقیقه به طول می کشد. در فاکتور ترجمه ریز هزینه ها برای مشتری ارسال می شود تا کاملا در جریان امور قرار گیرد. هدف اصلی فاکتور ترجمه شما این است که هزینه خدمات ترجمه خود را به موقع دریافت کنید. مشتریان می توانند در سریع ترین زمان ممکن فاکتور خدمات ترجمه را دریافت کنند. فاکتور برای مشتری ایمیل شده و مشتری در جریان امور قرار می گیرد و همه کارها و جزئیات کارها در فاکتور شرح داده می شود تا همه امور شفاف سازی شده و بعد از این مرحله است که از مشتری درخواست می شود تا مبلغ مشخص شده را واریز کند.

مشتری بعد از دریافت می تواند کلیه جزئیات را دقیق بررسی کرده و در صورتی که نسبت به موضوعی سوالی داشته باشد می تواند با مسئولین شرکتی تماس گرفته تا به همه سوالات او پاسخ داده شود. به محض مشخص شدن پیش نیازهای مشتری، فاکتور فروش در کمترین زمان ممکن صادر و ارسال می شود و بعد از آن می تواند نسبت به انجام کار تصمیم بگیرد. صدور فاکتور مطابق نیازهای مشتری صورت می گیرد. توصیه می شود که مشتری، کلیه پیش نیازها خود را به دقت انتخاب کرده تا بتواند فاکتور فروش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند. اگرچه مشتری می تواند متغیرهای مورد نیاز خود را تغییر داده و دوباره پیش فاکتور دیگری را تحویل بگیرد ولی در این صورت خدمات ترجمه به تعویق خواهد افتاد. به همین دلیل توصیه می شود که عوامل مهم در سفارش خدمات ترجمه خود را به دقت بررسی کرده و انتخاب کنید تا بعد از صدور فاکتور کار ترجمه به سرعت شروع شده و شما بتوانید فایل را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما می توانید از پنل کاربری خود فاکتور ترجمه را دریافت کنید. این فاکتور متناسب با متغیرهایی که تعیین میکنید صادر می شود.

خدمات ترجمه

فاکتور خدمات ترجمه

خدمات ترجمه با پرداخت قسطی

شرکت ایران تایپیست پرداخت کارت اعتباری را می پذیرد. در صورتی که دانشجو یا مشتری قادر به پرداخت نقدی هزینه نباشد می تواند کل هزینه را قسطی پرداخت کند. پرداخت قسطی خدمات ترجمه یکی از روش هایی است که دانشجویان که درآمد اندکی دارند بتوانند سفارشات خود را نیز دریافت کنند. امروزه پرداخت قسطی برای خیلی از مشتریان و دانشجویان مطلوب بوده و در سفارشات با حجم بالا دانشجویان می توانند از این خدمات استفاده کنند. پرداخت قسطی را می توان نشانه گستردگی خدمات موسسه ایران تایپیست دانست که به دانشجویان مختلف با درآمدهای متنوع ارائه می شود و این خود مزیت بزرگی است. دانشجویان می توانند در روش پرداخت قسطی خدمات ترجمه ، نصف مبلغ را پرداخت کرده و مابقی را در تعداد اقساطی که مشخص می شود پرداخت کنند. البته شاید در برخی شرایط با هماهنگی لازم می توانید با مسئولین امور مالی پرداخت اقساطی را به چندین قسط متعدد تقسیم بندی کنید. توجه کنید که مبلغ و تعداد اقساط متناسب با وضعیت مالی دانشجویان مشخص می شود. از آن جایی که موسسه متناسب با وضعیت مالی دانشجویان، مبلغ اقساط را مشخص می کند از دانشجویان هم انتظار می رود که مبلغ اقساط را در زمان مقرر پرداخت کنند.

پرداخت مبلغ اقساط در زمان مقرر موجب خواهد شد تا موسسه بتواند در سفارشات بعدی نیز مبلغ سفارشات حجم بالا را قسط بندی کند. پرداخت قسطی یکی از بهترین روشهایی است که اکثر دانشجویان نسبت به آن تمایل بیشتری دارند و بنابراین موسسه ایران تایپیست در جهت رفاه دانشجویان این روش را ایجاد کرده تا دانشجویان بتوانند با خیال راحت هزینه های خدماتی که در موسسه برای آن ها انجام شده را پرداخت کنند. شما می توانید بعد از هر قسط بندی و پرداخت مبلغ، فایل را دریافت کنید. متناسب با حجم سفارش می توانید مبلغ های بالا را به صورت اقساط پرداخت کنید.

خدمات ترجمه

فاکتور پرداخت قسطی خدمات ترجمه

خدمات ترجمه مقالات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از دیگر مشتریان خدمات ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست به شمار می رود. دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند از ترجمه موسسه هلدینگ ایران تایپیست استفاده کنند. حساسیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشخص است. مقالات و پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهم بوده و بنابراین لازم است که ترجمه به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. دانشجویان تکمیلی متناسب با موقعیت خود می توانند در سمینارهای مختلف شرکت کرده و مقالات تحقیقاتی و پژوهشی خود را ارائه کنند. به همین دلیل لازم است که سفارش ترجمه این گروه از دانشجویان لازم است که به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. مترجم های موسسه شرکت ایران تایپیست لازم است که کار این گروه از دانشجویان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مختلف می توانند از کلیه خدمات ترجمه موسسه استفاده کنند. خدمات ترجمه دانشجویان تحصیلات تکمیلی متناسب با نوع خدمات درخواستی می تواند تغییر کند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند سفارشات مقالات علمی خود را که برای چاپ در مجلات خارجی به چاپ میرسد را از طریق پنل کاربری به موسسه ارسال کنند. مترجم ها سفارشات این گروه از دانشجویان را با دقت هر چه تمام به انجام میرسانند تا بتوانند مقاله ترجمه شده را به مجلات خارجی برای چاپ ارسال کنند. متناسب با فرمت سفارش، خدمات ارائه شده نیز متفاوت خواهد بود و به همین دلیل خدماتی که موسسه به این گروه از دانشجویان ارائه می کند می تواند نسبت به سایر دانشجویان و مشتریان قدری متفاوت و حتی در برخی شرایط ویژه باشد. دانشجویان می توانند سفارش ترجمه پایان نامه و مقالات برای چاپ در مجلات خارجی به مترجم های ایران تایپیست ارسال کنند. از آن جایی که این نوع سفارشات مهم است بنابراین مترجم ها نیز این نوع سفارشات را با بالاترین کیفیت ترجمه می کنند.

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهاعزام مترجم به محلتولید زیر نویس فیلم و سریالترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

این خدمات نیز برای سمینارها و مجلات خارجی نیز به انجام می رسد. فایل های ترجمه مقالات در پنل کاربری این گروه از دانشجویان قرار می گیرد.

فاکتور ترجمه متناسب با متغیرهای سفارش شما صادر می شود و در سه لاین عادی و فوری و نیمه فوری قیمت داده میشود.

مشاوره ترجمه باعث خواهد شد تا راحت سفارش های خود را ثبت کنید. با مشاوره نکته مبهمی برای شما وجود نخواهد داشت.

زبان های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، کره ای، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، آلمانی، سوئدی، چینی، پرتقالی، اسپانیایی، هلندی، اردو، ارمنی، آذربایجانی، تاجیک، هندی، رومانیایی را شامل می شود. خدمات ترجمه در 32 زبان زنده ی دنیا انجام می شود.


نویسنده: سارا اخلاقی خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/5 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 897 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه online خدمات ترجمه ارزان خدمات ترجمه فوری خدمات ترجمه متون خدمات ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :