جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/2/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 913 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی سایت یکی از خدمات ویژه موسسه های ترجمه می باشد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تجارت های جهانی فعالیت می کنند. برای موفقیت در رقابت های جهانی این شرکت ها به سایت های انگلیسی با پشتیبانی قوی نیاز خواهند داشت. در بازار های جهانی شرکت های بزرگی مانند: آمازون، مایکروسافت، اپل، سامسونگ و ... فعالیت می کنند.

بنابراین اگر شرکتی بخواهد با سایت های فارسی با این شرکت ها رقابت کند، قطعا به موفقیت زیادی دست پیدا نخواهد کرد. موسسه ایران تایپیست خدمات گوناگونی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سایت به مشتریان خود می دهد. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز در ترجمه فارسی به انگلیسی سایت بهترین است؟

همانطور که اشاره شد، ترجمه فارسی به انگلیسی سایت یکی از خدمات منحصر به فرد می باشد. مراکز ترجمه زیادی این روز ها ترجمه فارسی به انگلیسی سایت را در موسسه خود به مشتریان ارائه می کنند. اما کیفیت ترجمه در این موسسه ها با یکدیگر متفاوت می باشد. موسسه ایران تایپیست یکی از موسسه های ترجمه در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سایت می باشد. این مجموعه با داشتن کارشناسان با تجربه و مترجمان حرفه ای کاری می کنند که سایت شما در بین انگلیسی زبان ها بازدید زیادی داشته باشد. تمامی مترجمان حرفه ای ایران تایپیست به زبان انگلیسی کاملا مسلط می باشند و قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی با هر گویشی می باشند. بنابراین شما می توانید سایت خود را به گونه ای ترجمه کنید که سایت شما در یک منطقه خاص اروپا یا آمریکا بازدیدکننده داشته باشد.

اگر شما یک صادرکننده می باشید ترجمه فارسی به انگلیسی سایت در تجارت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. زیرا در تجارت های جهانی معرفی صحیح محصولات یکی از شیوه های موفق در برند سازی می باشد. اما شما نمی توانید با زبان فارسی این محصولات را به افراد دنیا معرفی کنید. بسیاری از افراد جهان به زبان انگلیسی تا حدودی آشنایی دارند. بنابراین شما می توانید با ترجمه فارسی به انگلیسی سایت خود، محصولاتتان را به جهان معرفی کنید. موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین توانسته است که بهترین مترجمان مسلط به زبان انگلیسی را از سراسر ایران استخدام کند.

اولویت این مجموعه رضایت مشتریان می باشد و برای رسیدن به این هدف، تمامی اعضای این موسسه می کوشند تا ترجمه های با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهند. کارشناسان با تجربه این موسسه همچنین مشاوره های رایگانی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی به مشتریان می دهند، مشتریان با این مشاوره ها می توانند سایت خود را به بهترین شکل ممکن با همکاری ایران تایپیست ترجمه کنند.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

بهترین موسسه برای ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

نحوه ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت در ایران تایپیست

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت در موسسه ایران تایپیست بسیار آسان و سریع می باشد. در حقیقت این موسسه برای راحتی بیشتر مشتریان سفارش ها را علاوه بر سفارش های حضوری به صورت آنلاین نیز پذیرش می کند. برای سفارش های حضوری شما می توانید به شعبه های ایران تایپیست مراجعه کنید و پس از گفتگو با کارشناسان ایران تایپیست سفارش شما ثبت خواهد شد. ایران تایپیست در تمامی شهرهای ایران شعبه ندارد اما جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد زیرا مشتریان می توانند از طریق عضو شدن در سایت ایران تایپیست سفارش خود را در کمتر از 5 دقیقه ثبت کنند. برای ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین سایت، شما می توانید ابتدا سفارش و درخواست خود در ایران تایپیست ثبت کنید.

کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می کند. پس از گفتگو با کارشناس، فاکتور سفارش برای شما به صورت کاملا رایگان صادر می شود. پس از مشاهده فاکتور سفارش شما می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید همکاری را با ایران تایپیست ادامه دهید یا سفارش را لغو کنید. در صورت ادامه همکاری، سفارش شما در پنل خاص مترجمان قرار خواهد گرفت و پس از پذیرش مترجم، شما می توانید با مترجم خود گفتگو کنید. مترجمان ایران تایپیست سفارش ها را در مدت زمان استاندارد انجام می دهند. اما اگر مشتریان بخواهند سفارش را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. می توانند سفارش را به صورت فوری درخواست دهند. سفارش فوری تنها به مترجمان مسلط و حرفه ای ایران تایپیست سپرده می شود.

هزینه دستمزد در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد زیرا در سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی سایت مترجم کار دشوار تری را خواهد داشت. این مجموعه با همکاری کارشناسان خود کیفیت تمامی فایل های ترجمه را مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین ایران تایپیست کیفیت تمامی ترجمه های این مجموعه را  کاملا تضمین می کند.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

ثبت سفارش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه فارسی به انگلیسی برای یک وب سایت وجود دارد؟

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می کنند که آیا امکان ترجمه فارسی به انگلیسی سایت وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که بله سایت ها را می توان به زبان انگلیسی ترجمه کرد. اما در ترجمه فارسی به انگلیسی سایت باید به یک سری نکات توجه شود. به طور کلی کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر ترجمه فارسی به انگلیسی سایت مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. از سایت بازدید کمتری خواهد شد. بنابراین باید ترجمه فارسی به انگلیسی وب سایت را به مترجم با تجربه ای سپرده شود. مترجمان حرفه ای در هنگام ترجمه فارسی به انگلیسی وب سایت ها بسته به موضوع سایت از اصطلاحات و کلمات خاص استفاده می کنند تا بتوانند توجه مخاطبان انگلیسی زبان را بدست بیاورند.

روان بودن ترجمه فارسی به انگلیسی وب سایت از دیگر نکات مهم است که مترجمان باید به آن توجه زیادی کنند. زیرا ترجمه ی روان سبب می شود تا سایت انگلیسی سئو بهتری پیدا کند و در نهایت بازدید بیشتری داشته باشد. رعایت نکات نگارشی مانند: عدم غلط های املایی، استفاده از علائم نگارشی صحیح و ... نیز در ترجمه فارسی به انگلیسی سایت تاثیر گذار می باشد. وجود غلط های املایی سبب می شود تا مخاطبان انگلیسی زبان به درستی مطالب ترجمه شده را درک نکنند. بنابراین از خواندن دیگر مطالب سایت نیز خودداری می کنند. تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشند. این مترجمان در هنگام ترجمه وب سایت به تمامی نکات نگارشی، گرامری، امانتداری متن، روان بودن و ... توجه می کنند.

ایران تایپیست به امانتداری متن در هنگام ترجمه اهمیت بسیار زیادی می دهد. اگر مترجمان ایران تایپیست در ترجمه متن های فارسی به انگلیسی به امانتداری متن توجه نکنند. در صورت چند بار تکرار، پنل کاربری آنها بسته خواهد شد و سفارش به مترجم دیگری واگذار خواهد شد.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

ترجمه سایت

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سایت چقدر است؟

ترجمه فارسی به انگلیسی سایت در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این مجموعه با سیاست گذاری های دقیق و مدیریت صحیح توانسته است که خدمات خود را مقرون به صرفه، مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالا به مشتریان ارائه کند. برخی از موسسه های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی سایت از نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند. زیرا ترجمه با استفاده از نرم افزار بسیار سود زیادی دارد اما این ترجمه ها کیفیت بالایی ندارند. ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه استفاده نمی کند زیرا کیفیت ترجمه و رضایت مشتریان برای این مجموعه اولویت دارد.  شاید این سوال مطرح شود که چرا ترجمه نرم افزار های مختلف از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که نرم افزار های ترجمه به خوبی متن های مورد نظر را درک نمی کنند و همین امر سبب می شود تا ترجمه ای شکسته داشته باشند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سایت به طور کلی بر اساس تعداد کلمات مشخص می شود. اما برخی از ترجمه موضوع های تخصصی به دلیل وجود کلمات دشوار هزینه بیشتری دارند و ضریبی به هزینه نهایی آنها اضافه خواهد شد. از موضوع های تخصصی می توان به متن های پزشکی، فلسفه، حقوق، ادبیات، معماری و ... اشاره کرد. در حقیقت هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سایت به عوامل گوناگونی مانند: تعداد کلمات، دشواری متن، وجود عکس نوشته و ... بستگی دارد. شما می توانید با برخی از قیمت هایی که در سایت ایران تایپیست وجود دارد، هزینه سفارش خود را تخمین بزنید.

اما برای هزینه دقیق سفارش خود می توانید با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنید تا فاکتور سفارش برای شما به صورت کاملا رایگان صادر شود. هزینه ترجمه در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا تمامی هدف این مجموعه بدست آوردن رضایت مشتریان می باشد.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

ترجمه سایت چقدر هزینه دارد؟

اهمیت ترجمه فارسی به انگلیسی سایت های داخلی

چرا ترجمه فارسی به انگلیسی سایت های داخلی اهمیت دارد؟ ترجمه فارسی به انگلیسی سایت های داخلی سبب می شود تا اعتبار سایت در گوگل افزایش پیدا کند. افزایش اعتبار سایت در گوگل به منزله بازدید بیشتر مخاطبان از سایت مورد نظر می باشد. افزایش اعتبار سایت تنها یکی از مزیت های ترجمه فارسی به انگلیسی سایت های داخلی می باشد، در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی وب سایت هزاران مزیت دیگر نیز برای سایت های داخلی دارد.  سایت ها بسته به نوع کسب و کاری که دارند می توانند سایت خود را ترجمه کنند. برخی از سایت ها تنها در ایران فعالیت می کنند و با ترجمه سایت خود می توانند بازدید مخاطبان خود را بیشتر کنند؛ که همین امر سبب پیشرفت کسب و کار آنها خواهد شد. اما برخی از کسب و کار ها علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز فعالیت می کنند.

بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی سایت می تواند به مراجعه کننده های خارجی آنها کمک کند تا با محصولات آن کسب و کار بیشتر آشنا شوند. بنابراین سود ترجمه فارسی به انگلیسی برای کسب و کار های گوناگون، متفاوت می باشد. برخی از افراد نگران مدت زمان ترجمه سایت خود می باشند، درباره این موضوع باید بگوییم که مترجمان ایران تایپیست در مدت زمان بسیار کوتاه متن های سایت شما را به زبان انگلیسی با کیفیت بسیار بالا ترجمه خواهند کرد. ایران تایپیست به شما تضمین می دهد، در کوتاه ترین زمان صاحب یک سایت انگلیسی با کیفیت خواهید شد. مترجمان ایران تایپیست قادر به ترجمه عکس نوشته با کیفیت بالا و حتی بدون کیفیت نیز می باشند. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده سایت داخلی خود را به زبان انگلیسی با کمک متخصصان ایران تایپیست ترجمه کنید. ایران تایپیست با استخدام مترجمان فارغ التحصیل در رشته های گوناگون قادر به پذیرش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت در زمینه های گوناگون می باشد.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی سایت

ترجمه سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگترجمه وب سایتهزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

سوالات متداول

زیرا ترجمه سایت ها سبب می شود تا کسب و کار ها پیشرفت زیادی در زمینه فروش و معرفی محصولات خود داشته باشند.

خیر، مترجمان ایران تایپیست ترجمه سایت ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

بله، ایران تایپیست به دلیل استخدام مترجمان فارغ التحصیل از رشته های گوناگون، قادر است تا سفارش های ترجمه سایت را در زمینه های مختلف پذیرش کند.

هزینه ترجمه به عوامل گوناگونی مانند: تعداد کلمات، میزان دشواری متن، وجود عکس نوشته و ... بستگی دارد.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/2/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 913 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی وبسایت ترجمه فارسی به انگلیسی وبلاگ ترجمه فارسی به انگلیسی سایت داخلی ترجمه فارسی به انگلیسی محتوا سایت ترجمه متن سایت فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :