یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 359 امتیاز 5 از 1 نظر

سفارش تحلیل آماری در ایران تایپیست با نرم افزار های تخصصی گوناگونی مانند: SPSS، Eviews، اکسل و ... انجام می شود. در سفارش تحلیل آماری مشتریان می توانند بر اساس موضوع تحلیل خود نرم افزار تحلیل خود را نیز انتخاب کنند. اما توصیه می شود که این کار به تحلیلگران سپرده شود. زیرا تحلیلگران به دلیل تجربه ای که دارند می توانند بسیار سریعتر نرم افزاری را که به موضوع تحلیل مشتریان سازگاری دارد و پاسخ بهتری به تحلیل ها می دهد را، انتخاب کنند. به هر حال اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد. بنابراین تمامی اعضای این هلدینگ تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در کمترین زمان ممکن را به مشتریان ارائه دهند. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین تحلیل گری بهترین تحلیلگران فارغ التحصیل در رشته های گوناگون را استخدام می کند. به همین دلیل این موسسه قادر است تا پروژه های گوناگونی را در رشته های مختلف پذیرش کند.

تحلیلگران این موسسه قادر به انجام تحلیل پروژه های آماری با نرم افزار های تخصصی مرتبط با آن رشته می باشد. تحلیل گری که سفارش تحلیل آماری را در یک رشته خاص پذیرش می کند باید به نرم افزار های تخصصی تحلیل آماری در آن را کاملا مسلط باشد. زیرا مسلط نبودن تحلیلگر به نرم افزار های تخصصی آماری سبب می شود تا تحلیل های نادرستی انجام دهد. اگر از این تحلیل های نادرست در پروژه های عمرانی یا ارگان های دولتی ممکن است خسارت های زیادی را به وجود بیاورد. تمامی تحلیلگران ایران تایپیست به نرم افزار های آماری مسلط می باشند و همین امر به ایران تایپیست کمک کرده است تا خدمات تحلیل آماری را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهد. این هلدینگ سفارش تحلیل آماری را به صورت آنلاین نیز پذیرش می کند. در سفارش های آنلاین تحلیلگران از طریق وبسایت ها و شبکه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

سفارش تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

نرم افزار های تخصصی تحلیل آماری

سوالات متداول

تحلیلگران در سفارش تحلیل های آماری از نرم افزار های SPSS، اکسل، Eviews و ... استفاده می کنند.

بله، ایران تایپیست با استخدام تحلیلگران فارغ التحصیل در رشته های مختلف قادر به پذیرش سفارش در رشته های گوناگون می باشد.

مسلط نبودن تحلیلگر به نرم افزار های تخصصی سبب می شود تا تحلیل های نادرستی را انجام دهند. استفاده مدیران و مسئولان از تحلیل های نادرست نیز سبب خسارات مالی و جانی فراوانی خواهد شد.

در سفارش های آنلاین تحلیلگران با استفاده از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 359 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری تخصصی سفارش تحلیل آماری حرفه ای نرم افزارهای تحلیل آماری مرکز تحلیل آماری داده تحلیل آماری و آنالیز داده

دیدگاه کاربران

مون بانکی پور | 1400-7-18 ساعت 08:57:54 امتیاز :

با کارشناساتون مشورت کردم. در نهایتم یه تحلیل آماری درجه یک گرفتم. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :