سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ جزوه

نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 17:08:11 بازدید: 2743 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ جزوه، یکی از انواع سفارش‌هایی است که در سایت ایران تایپیست قابل ثبت بوده و خدمات متناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. در این نوع از سفارش‌ها کاربران جزوه مورد نظر خود را برای تیم تولید محتوا ارسال کرده و در نهایت یک جزوه تایپ‌شده، مرتب و با کیفیت بالا را تحویل می‌گیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ جزوه

نوشتن جزوه همیشه کار آسانی نیست؛ ایران تایپیست اینجاست تا سختی‌ها را آسان کند

سفارش تایپ جزوه آموزش آنلاین مدارس

با اینکه پیش‌تر نیز گاهاً جزوه‌های برخی از دروس آنلاین بوده و این موضوع بین دانشگاهیان مرسوم بوده است اما در حال حاضر همزمان با تعطیلی مدارس بخاطر ویروس کرونا، دانش‌آموزان نیز در صف متقاضیان سفارش تایپ جزوه قرار دارند. ایران تایپیست همواره در تلاش است تا با دقت نیازسنجی مستمری از اقشار و گروه‌های مختلفی از متقاضیان صورت دهد و بسته به نیاز آن‌ها، خدمات مناسبی در اختیار قرار دهد. اخیراً با بررسی‌های صورت گرفته، ثبت سفارش تایپ جزوه آنلاین مدارس در دستور کار قرار گرفت. نویسندگان خاصی که ایران تایپیست برای انجام این کار در نظر گرفته، درک درستی از مباحث و دروس دوره‌های مختلف آموزشی داشته و همواره متناسب با سطح سواد و فهم دانش‌آموزان، اقدام به تدوین و حتی تصحیح جزوات خواهند کرد. پس بدون نگرانی از بابت نداشتن یک جزوه قوی، کامل و قابل فهم برای ایام امتحانات، می‌توانید انجام این کار را به نویسندگان سایت ایران تایپیست بسپارید. ما دقیقاً مطابق با معیارهای شما پیش خواهیم رفت.

سفارش تایپ فوری جزوه برای شب امتحان

خوشبختانه یا متأسفانه، اغلب محصلان و دانش‌آموزان ایرانی، مطالعه و سامان‌دهی حجم عظیمی از مطالب و موضوعات درسی را به ایام امتحانات موکول می‌کنند و همین باعث شده تا واژه شب امتحان برای اغلب ما با اضطراب، استرس، عجله و اضطرار همراه باشد. اگر شما نیز به هر علتی با چنین چالشی مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا ثبت سفارش تایپ جزوه، آن هم به شکل فوری را در ایران تایپیست تجربه کنید. هم کارشناسان و تیم پشتیبانی و هم نویسندگان این مجموعه به معنی واقعی کلمه به شکل شب امتحانی عمل کرده و در کمترین زمان، با کیفیت‌ترین جزوه ممکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اشراف بالای نویسندگان ایران تایپیست نسبت به این موضوعات و انجام سفارش تایپ جزوه، باعث شده تا نه‌تنها شانس وقوع خطا و اشتباه در متن جزوه به کمترین میزان خود برسد، حتی برخی از اشتباهات و بخش‌های نیازمند تصحیح نیز تکمیل شوند. این یعنی ما برای کاهش اضطراب و حس نگرانی، تا آخرین لحظات شب امتحان، کنارتان هستیم. پس بدون نگرانی در مورد ایجاد اختلال در روند مطالعه و آماده شدن برای امتحانات، به سایت مراجعه و مشاوره لازم را کسب کنید.

سفارش تایپ جزوه ناخوانا را چه کسی قبول می‌کند؟

یکی از موضوعاتی که می‌تواند برای دانش‌آموزان و دانشجویان نگران‌کننده باشد، ناخوانا بودن جزوه است. این نگرانی مخصوصاً هنگامی که جزوه به دست خود شخص نوشته و نکته‌برداری نشده باشد بیشتر نیز خواهد شد. اما با ثبت سفارش تایپ جزوه در ایران تایپیست، این دغدغه و نگرانی معنایی ندارد. نویسندگان این مجموعه با وجود آشنایی کافی با مباحث و موضوعات، حتی در بدترین شرایط نوشتار و نکته‌برداری نیز قادر به قرائت نکات و بازنویسی آن‌ها هستند. اینکه نسبت به موضوعات به شکل تخصصی شناخت دارند، باعث شده تا به این حد از توانایی در بازنویسی جزوات ناخوانا دست پیدا کنند. پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که با یک جزوه ناخوانا مواجه هستند، به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون نگرانی در مورد نتیجه نهایی، انجام کار را به ایران تایپیست بسپارید. تخصص در هر زمینه‌های، در تلفیق با تعهد، به نتیجه مطلوب منتهی خواهد شد.

سفارش تایپ جزوه

بدون نگرانی در مورد سرعت تحویل، با آسودگی جزوه خود را تهیه و به ما بسپارید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ جزوه با تعرفه دانشجویی

دانشجویان علاوه بر اینکه در مورد کیفیت جزوه و دقت علمی آن حساسیت بالایی دارند، در مورد نرخ‌ها و تعرفه‌ها نیز نگرانی‌های خاصی دارند که این نگرانی‌ها بی‌شک برای ما اهمیت زیادی دارد. مجموعه ایران تایپیست همواره در تلاش است تا موانع موجود در مسیر یک همکاری عالی و همگرایی مثبت را حذف کنند و هیچگاه دغدغه‌های مالی را یک مانع برای این کار نمی‌دانند. ما با شرایط مختلفی برای پرداخت و تعرفه‌هایی منعطف آماده هستیم تا به نگرانی‌های دانشجویان گرامی در این مورد پاسخ مناسبی دهیم. در هنگام ثبت سفارش تایپ جزوه و پردازش آن، می‌توانید در این مورد از کارشناسان فنی تیپ پشتیبانی اطلاعات کافی را بدست آورید. البته باید خاطر نشان کرد که در هر حالتی و برای تمام مشتریان، نرخ‌ها و تعرفه‌های ثبت سفارش تایپ جزوه یا هر محتوای دیگری، منطقی و کاملاً مقرون به صرفه است.

سفارش تایپ جزوه

جزوات شما به سادگی و روانی یک نامه دوستانه بازنویسی خواهند شد

سفارش تایپ جزوه برای آموزگاران

غیر از دانش‌آموزان و دانشجویان، آموزگاران و اساتید نیز، تحت شرایط مختلفی نیازمند همیاری و کمک کافی در بازنویسی، تدوین و اصلاح جزوات هستند. به منظور پاسخ به این نیاز اساتید و آموزگاران، ایران تایپیست آماده است تا در قالب پذیرش سفارش تایپ جزوه، همیاری و همکاری لازم را به عمل آورد. آموزگاران نیز به مانند سایر اقشار متقاضی تولید محتوای متنی می‌توانند به سایت مراجعه و پس از ایجاد حساب کاربری، ثبت سفارش تایپ جزوه خود را نهایی کنید. بی‌شک این قسم سفارشات نیز به مانند سایرین در بهترین کیفیت و کمترین زمان به دست آموزگاران و اساتید محترم می‌رسد. نویسندگان ایران تایپیست با مهارت کافی که در تدوین جزوات دارند می‌توانند به دقت اقدام به رسم نمودار، درج اشکال هندسی، تنظیم جداول و ایجاد جلوه‌های بصری به منظور شرح بهتر مطالب بپردازند. این یعنی آنچه که به عنوان خروجی نهایی در قبال ثبت سفارش تایپ جزوه دریافت می‌کنید، بیش از آنچه فکرش را بکنید کیفیت بالایی دارد و شاید حتی بتوان آن را با یک کتاب آموزشی کوتاه مقایسه کرد. ما نسبت به بالا بودن کیفیت آموزش اساتید و آموزگاران متعهد هستیم.

ثبت سفارش تایپ جزوه های دانش آموزی و دانشجویی

دانش آموزان و دانشجویان بسیاری هستند که به سفارش تایپ جزوه های خود نیاز دارند. هر یک از آن ها به منظور تکمیل جزوه های خود در مدرسه و دانشگاه، نیاز به تایپیستی دارند که توانایی بالایی در زمینه تایپ با سرعت توأم با دقت نظر دارد. در همین راستا مراکز و موسسه های زیادی ظهور کرده اند که هر یک از آن ها تعداد بسیار زیادی از همین تایپیست ها را به استخدام شرکت خود درآورده اند. شما می توانید سفارش های خود را به هر کدام از این مراکز سپرده تا در کمترین زمان ممکن جزوه های شما را تایپ شده تحویلتان دهند. بدین ترتیب با در دست داشتن جزوه های دانش آموزی و دانشجویی می توانید برای امتحان میان ترم یا پایان ترم با آسودگی خاطر خود را آماده کنید. ضمن اینکه شما می توانید سفارش تایپ جزوه های دانش آموزی و دانشجویی خود را حضوری یا غیر حضوری هم ثبت کنید.

سفارش تایپ جزوه

سفارش تایپ جزوه آنلاین

از میان مراکز و موسسه هایی که سفارش تایپ جزوه های دانش آموزی و دانشجویی را می پذیرند؛ می بایست موسسه را انتخاب کنید که به شما تضمین می دهد. تضمین از این جهت که اولا: قیمت های مناسب تری را به شما ارائه دهد و ثانیا: سفارش مربوطه را در بازه زمانی مشخص شده و با کیفیت خوب و مطلوبی به شما تحویل دهد. ایران تایپیست، می تواند یکی از مراکز با کیفیت و معتبری باشد که نیاز شما را به تایپ برطرف نماید. بنابراین در صورتی که نیاز به ثبت سفارش تایپ جزوه های دانش آموزی و دانشجویی دارید؛ می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. چون در این موسسه، مجرب ترین تایپیست ها با سابقه فعالیت بالایی حضور دارند. آن ها جزوه های ناخوانای شما را تایپ می کنند تا شما بتوانید به هنگام مطالعه بدون هیچ گونه استرسی، متون خود را به راحتی بخوانید و متوجه شوید.

سفارش تایپ جزوه به صورت فوری در شرایط اضطراری

گاهی اوقات به علت ضیق وقت در شرایط اضطراری ممکن است افرادی نیاز به ثبت سفارش تایپ جزوه های خود داشته باشند. در این گونه از مواقع آن ها مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای دستیابی به فایل تایپ شده جزوه های خود می شوند. هر چند که به طور کلی هزینه های تایپ نسبت به ترجمه و تحقیق، بسیار کمتر می باشد. ولی به طور کلی باید دانست که برای ثبت سفارش تایپ جزوه به صورت فوری، می بایست هزینه بیشتری را نسبت به درخواست عادی پرداخت کرد. اما در عین حال به صورت کاملا تضمین شده می توانید سفارش های خود را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید. این امکان می تواند برای هر یک از دانش آموزان، دانشجویان و کلیه افرادی که با جزوه های آموزشی و غیر آن سر و کار دارند؛ بسیار مفید باشد. فقط باید توجه داشت که در بهترین مرکز اقدام به ثبت سفارش کنید.

سفارش تایپ جزوه

تایپ سریع متن

برای ثبت سفارش تایپ جزوه نگرانی در خصوص ضیق وقت و شرایط اضطراری نیست. چون موسسه ها و مراکز تایپ زیادی در این زمینه وجود دارند که از تایپیست های ماهر و زبردستی بهره می جویند. تایپیست هایی که مهارت تایپ متن ده انگشتی را دارند و می توانند جزوه های ناخوانای شما را خوانده و اقدام به تایپ آن ها کنند. تنها کافیست شما جزوه های خود را به صورت حضوری و یا مجازی از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی به دست آن ها بسپارید. پس از آن تایپیست مربوطه شروع به تایپ جزوه ها و یا دست نوشته های شما می کند تا آن ها را از ناخوانا بودن خارج سازد. موسسه ایران تایپیست در راستای پاسخ دهی به نیازهای شما مشتریان، سفارش تایپ جزوه های شما را به دو شیوه حضوری و غیر حضوری مورد پذیرش قرار می دهد. سپس با توجه به مهارت تایپیست های خود، نیاز شما را برطرف می کند.

تایپ فایل های صوتی و تصویری برای تکمیل جزوه های کلاسی

دست شما در انتخاب نوع سفارش تایپ جزوه، کاملا باز است. به این ترتیب که تنها مجاز به ثبت سفارش تایپ از روی جزوه های دست نوشته نیستید؛ بلکه می توانید از فایل های صوتی و تصویری هم برای تکمیل جزوه بهره ببرید. با توجه به این مسئله بسیار مهم که امروزه بسیاری از کلاس های آموزشی در بستر برنامه های مجازی اجرا می شود؛ این کار ضرورت یافته است. بنابراین اگر می خواهید فایل های صوتی و تصویری ضبط شده استاد خود را تایپ شده در اختیار داشته باشید؛ می توانید اقدام به ثبت سفارش تایپ جزوه کنید. تایپیست هایی که این تایپ ها را برای شما تایپ می کنند؛ می بایست ابتدا فایل ها را درون سیستم خود ذخیره کنند. آن ها را گوش کنند و همزمان اقدام به تایپ آن ها کنند. به همین دلیل هزینه تایپ این فایل ها نسبت به متون دست نوشته بیشتر است.

سفارش تایپ جزوه

تایپ فایل های صوتی و تصویری

به هنگام ثبت سفارش تایپ جزوه های خود می بایست حتما نوع فایل خود را در جهت تایپ به مرکز و موسسه مورد نظر اعلام کنید. چون برای صدور پیش فاکتور سفارش های شما، چندین مسئله را باید در نظر گرفت. یکی از آن ها نوع فایل ارسالی شما برای تایپ می باشد. نوع فایل شما می تواند فایل های صوتی و تصویری، جزوه دست نوشته، پی دی اف، پادکست و... باشد. هزینه هر یک از این سفارش ها و نحوه محاسبه آن ها نسبت به همدیگر متفاوت می باشد. پس بایستی در همان ابتدا پیش از ثبت سفارش تایپ جزوه خود، نوع آن را تعیین کنید. برای جزوه های متنی، هزینه ها را بر اساس تعداد کلمه و برای جزوه های صوتی و تصویری، هزینه ها را بر اساس تعداد دقیقه و ثانیه های آن تعیین می کنند. این هزینه ها در هر موسسه ای می تواند متفاوت باشد.

سفارش تایپ جزوه چند روزه به مشتری تحویل داده می شود؟

سوالات زیادی در خصوص زمان تحویل سفارش تایپ جزوه های مختلف وجود دارد. چرا که هر یک از مشتریان در یک بازه زمانی خاصی نیاز به دریافت فایل تایپ خود دارند. در این خصوص ممکن است هر یک از آن ها در ذهن خود چنین سوالاتی را داشته باشند که چه زمانی سفارش آن ها تحویل داده خواهد شد؟ یا چه عواملی سبب تعیین این بازه زمانی خواهد شد؟ به طور کلی مجموع عوامل زیر می توانند روی تعیین زمان تحویل فایل تایپ به مشتری موثر باشند:

  • تعداد کلمات یا صفحات و یا حجم فایل در جهت تایپ
  • نوع سفارش درخواستی مشتری
  • ثبت سفارش فوری یا عادی
  • زبان متن درخواستی در جهت تایپ
  • خوش خط و خوانا بودن یا بدخط بودن متن
  • تایپ از روی دست نوشته و یا تایپ انواع فایل های صوتی و تصویری
  • و...

با در نظر گرفتن این عوامل است که می توان زمان تحویل سفارش تایپ جزوه را به مشتری اعلام کرد.

سفارش تایپ جزوه

تحویل فایل تایپ به مشتری

جدا از سایر عواملی که در بند فوق در خصوص زمان تحویل سفارش تایپ جزوه به مشتری اعلام شد؛ نباید از تجربه تایپیست هم غافل شد. چون تایپیست هایی که تجربه بالایی در زمینه ترجمه دارند؛ دست آن ها برای تایپ بسیار قوی تر شده است. به این ترتیب که می توانند متون مختلف را با سرعت عمل بیشتری تایپ نمایند. پس رزومه مرکز و موسسه تایپ و تایپیست های موجود در آن هم یکی از همین عوامل است. عواملی که می توانند تعیین کننده زمان تحویل سفارش تایپ باشند. البته باید اذعان داشت که نمی توان به طور دقیق زمان تحویل سفارش تایپ جزوه را به مشتری گفت. اما با توجه به وجود این عوامل و تجربه کاری بالای برخی از موسسه ها از جمله ایران تایپیست، می توان زمان تحویل هر سفارش را تخمین زد. ایران تایپیست، معمولا سریعتر سفارش شما را تحویلتان خواهد داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسفوری ترین تایپبازنویسیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

پاسخ مثبت است. ناخوانا بودن و حتی وجود نقص‌های جزئی، مانعی برای ثبت سفارش نیست و می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

ایران تایپیست خدمات اختصاصی برای اقشار و گروه‌های مختلفی از متقاضیان دارد. آموزگاران، اساتید، معلمان و دبیران مقاطع مختلف آموزشی، بدون نگرانی در مورد کیفیت، امکان ثبت سفارش دارند.

در این موارد باید سرعت انجام کار بدون آسیب به کیفیت نهایی افزایش یابد. سایت با دسترسی مناسبی که به نویسندگان توانمند دارد، بدون هیچ مشکلی قادر به ثبت این قسم سفارش‌هاست.

پاسخ منفی است. تمام انواع جزوات، از صوتی و ویس کلاس‌ها تا جزوات آنلاین برای ثبت سفارش در این مجموعه، قابل پذیرش هستند.


نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 17:08:11 تعداد بازدید: 2743 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ جزوه دانشگاهی سفارش تایپ جزوه ناخوانا سفارش تایپ جزوه بد خط سفارش تایپ جزوه آنلاین سفارش تایپ جزوه با عکس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :