شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ جزوه بد خط

نویسنده: امیررضا قاسمی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:40:06 بازدید: 2896 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ جزوه بد خط نسبت به جزوات خوش خط به طور حتم زمان بیشتری را از تایپیست می گیرد و ممکن است وی را دچار مشکلاتی کند. به همین دلیل معمولا هزینه این نوع از تایپ ها بیشتر خواهد بود. به طور کلی اگر شما جزوه ای بد خط دارید و می خواهید آن را به یک تایپیست بسپارید تا وی آن را به صورت متن نوشته شده در ورد خیلی مرتب به نگارش درآورد؛ می توانید سفارش خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید تا پس از درج قیمت، این دسته از سفارش ها را به یک تایپیست با حوصله و دقت نظر بالایی بسپارند که توانایی خوانش متون بدخط را هم دارد و می تواند با توجه به تجربه خود در این زمینه، حتی بد خط ترین جزوات را هم در قالب برنامه ورد تایپ کند و آن ها را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ جزوه بد خط

تایپ جزوه بد خط

پذیرش سفارش تایپ از جزوه بدخط

تایپیست های هلدینگ ایران تایپیست حتی قادر به پذیرش سفارش تایپ جزوه بد خط می باشند. چرا که سالیان سال انواع و اقسام جزوات مختلف به صورت بد خط و خوش خط در قالب سفارش های مختلف به این موسسه معتبر ارسال شده اند و تایپیست های موجود در آن توانسته اند به خوبی از پس هر گونه سفارشی بربیایند. به همین خاطر است که تایپیست های ایران تایپیست کاملا در این زمینه کسب تجربه و تخصص کرده اند و امروز می توانند حتی سفارش جزوات بد خط شما را هم پذیرش نموده و آن ها را در اسرع وقت به صورت متن نوشته شده در قالب ورد بدون کوچکترین اشتباه تایپی، نوشته و آن ها را تحویل مشتریان خود می دهند. پس اگر جزوات شما هم بد خط بود؛ باز هم جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما می توانید حتی این جزوات خود را هم به موسسه نامبرده شده ارسال نمایید.

تایپ جزوه بد خط

تخفیف دانشجویی تایپ جزوه بد خط

تخفیف دانشجویی برای تایپ جزوه بد خط

دانشجویانی که خواستار تایپ جزوه بد خط خود هستند؛ جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که این قشر از جامعه می توانند در ثبت سفارش های خود از تخفیف دانشجویی بهره مند شوند. بنابراین اگر دانشجو هستید و می خواهید جزوات خود را – هر چند که بد خط هم باشند- تایپ نمایید؛ در نظر داشته باشید که اگر شما این جزوات را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید؛ می توانید با تخفیف های ویژه دانشجویی آن ها را به صورت تایپ شده و مرتب تحویل بگیرید تا بدین ترتیب با هزینه های به صرفه و بسیار پایین تر بتوانید جزوه های خود را به صورت تایپ شده در قالب برنامه ورد تحویل بگیرید تا به خوبی از آن ها استفاده کنید.

چند غلط تایپی در تایپ جزوه بد خط معمول است؟

با توجه به انجام تایپ جزوه بد خط، می توان حدس زد که به طور احتمالی اشتباهات تایپی در حین تایپ وجود داشته باشد. بنابراین تا یک حد ناچیزی از غلط های تایپی معمول است. ولی هر چقدر تعداد این غلط های تایپی بیشتر شود؛ نشان دهنده ضعف تایپیست در خواندن کلمات و جملات مختلف است. مسئله ای که در هلدینگ ایران تایپیست کمتر رخ می دهد. بنابراین اگر می خواهید تایپ جزوات شما با کمترین غلط تایپی، نوشته شود و در اختیار شما قرار داده شود؛ می توانید تایپ جزوات خود را در قالب یک سفارش به هلدینگ ایران تایپیست با تایپیست های مجرب و کارکشته خود بسپارید تا به بهترین نحو ممکن جزوات شما را مرتب تحویل شما دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ جزوه بد خط چه فرقی با  تایپ متن خوش خط دارد؟

همان طور که گفته شد؛ هزینه تایپ جزوه بد خط با خوش خط متفاوت است. هر چقدر جزوه شما بد خط تر باشد؛ هزینه تایپ آن به مراتب بیشتر خواهد شد و برعکس هر چند که جزوه شما خوش خط تر باشد؛ به مراتب هزینه آن کمتر می باشد تا شما بتوانید با هزینه ای بسیار کمتر، جزوه خود را به صورت تایپ شده تحویل بگیرید. بنابراین هیچ فرقی نمی کند که جزوه شما بد خط باشد یا خوش خط؛ در هر صورت شما می توانید جزوه خود را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنید. اما در عین حال تنها تفاوت آن در هزینه تایپ جزوات شما می باشد که هر چقدر جزوه شما بد خطر تر باشد؛ قیمت آن ها گران تر خواهد بود و به همین ترتیب هر چقدر جزوات شما خوش خط تر باشد؛ در تعیین قیمت گذاری تایپ شما تأثیرگذار بوده و در قیمت های ارزان تری می توانید تایپ جزوه خود را به دست گیرید.

تایپ جزوه بد خط

تایپ جزوه بد خط با بالاترین کیفیت در ایران تایپیست

به نظر تایپیست چه جزواتی برای تایپ بد خط محسوب می شوند؟

تایپ جزوه بد خط با توجه به نوع قلم نوشته شده فرد مورد نظر می تواند دردسرهایی را برای تایپیست مورد نظر به وجود آورد که همین مسئله خود باعث می شود تا هزینه تایپ جزوه های بد خط بیشتر باشد. به نظر تایپیست، جزوه هایی از این نوع که با قلم شکسته و غیر قابل فهم نوشته می شوند؛ جزء جزوه های بد خط محسوب می شوند که سختی بیشتری برای تایپیست مورد نظر در حین تایپ ایجاد می کنند. بنابراین در سفارش های مختلف تایپ، جزوات بد خط را از خوش خط با ملاک ها و معیارهای مختلف جدا می کنند و هر یک از آن ها را به دست تایپیست هایی می سپارند که توانایی انجام این کار را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپ تایپ از دستنویسفوری ترین تایپزمان تحویل تایپ

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید حتی تایپ جزوه بد خط خود را به تایپیست های با تجربه در این زمینه بفرستید و آن ها را به صورت تایپ شده و مرتب تحویل بگیرید. 

بله؛ هزینه تایپ جزوه بد خط بیشتر از تایپ جزوه خوش خط است.

بله؛ تایپیست هایی که سفارش های تایپ جزوه بد خط را بر عهده می گیرند؛ قادر هستند که آن ها را با کمترین غلط تایپی به مشتریان خویش بسپارند. 

شما می توانید سفارش تایپ جزوه بد خط خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید.


نویسنده: امیررضا قاسمی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:40:06 تعداد بازدید: 2896 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ از دستنویس بد خط تایپ دست نوشته بد خط تایپ جزوه دستی تایپ دستنویس تایپ جزوات بد خط

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :