چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش برای تایپ

نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:24:03 بازدید: 625 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر یکی از متقاضیان تولید محتوا یا ثبت سفارش برای تایپ هستید، خواندن یادداشت پیش رو کمک می‌کند تا روال همکاری با سایت ایران تایپیست را تا حد زیادی درک کنید. در مقابل اگر هم یکی از نویسندگان هستید و خواهان همکاری با مجموعه در پروژه‌های دورکاری هستید، باز هم مطالعه یادداشت پیش رو برای شما خالی از لطف نیست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش برای تایپ

گرفتن سفارش برای تایپ از طریق ایران تایپیست، مزایای زیادی به همراه دارد

چگونه سفارش برای تایپ بگیرم؟

اگر قصد دارید سفارش برای تایپ بگیرید و از این طریق به درآمد قابل قبولی دست یابید، ایران تایپیست آماده است تا بهترین و ساده‌ترین راه ممکن را به شما نشان دهد. افراد متقاضی دورکاری و فریلنسری، می‌توانند در همکاری با سایت ایران تایپیست به تعداد کافی سفارش برای تایپ گرفته و از این طریق درآمد خوبی داشته باشند. برای دستیابی به این مهم کافیست تا در سایت ایران تایپیست، درخواست استخدام ثبت کرده و منتظر بررسی بمانید. ثبت درخواست استخدام در این مجموعه کاملاً رایگان بوده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن، موارد موجود را بررسی می‌کنند. در ثبت درخواست استخدام کافیست تا اطلاعات هویتی خواسته‌شده را در اختیار سایت قرار داده و پس از آن منتظر تماس ما بمانید. کارشناسان مجموعه بسته با اطلاعات ارائه شده و یک ارزیابی نسبی در مورد معرفی شما به بخش آزمون و گزینش تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهند. در صورت موفقیت در عبور از سد آزمون‌ها و گزینش، به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری یا کار اضافی، می‌توانید سفارش برای تایپ گرفته و پس از انجام آن مطابق برنامه زمانی، به درآمد مناسبی دست یابید.

سفارش برای تایپ

سازوکارهای این سایت هم مشتریان و هم نویسندگان و تایپیست‌ها را راضی نگه می‌ دارد

نحوه ثبت سفارش برای تایپ به چه صورت است؟

به همان میزان که اضافه شدن نویسندگان متعهد و متخصص به مجموعه ایران تایپیست و گرفتن سفارش برای تایپ توسط آن‌ها راحت است، کاربران متقاضی تولید محتوا و تایپ نیز می‌توانند به سادگی سفارش خود را ثبت کنند. برای این منظور کافیست تا پس از مراجعه به صفحه اصلی سایت، به گزینه‌های موجود در سربرگ بالایی دقت کنید. در بین گزینه‌های موجود در سربرگ، یک گزینه متمایز نسبت به بقیه در منتهاالیه چپ قرار گرفته است؛ یک گزینه تحت عنوان "ثبت‌نام کنید و سفارش دهید". با انتخاب گزینه مذکور وارد صفحه دیگری خواهید شد که از شما انتظار دارد تا با وارد کردن اطلاعات هویتی مربوط به خود، یک حساب کاربری ایجاد کنید. شایان ذکر است که ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست بدون ساخت حساب کاربری ممکن نیست. پس از ساخت حساب کاربری که کمتر از چند دقیقه زمان می‌برد شما وارد پنل اختصاصی خود شده و بسته به گزینه‌های نمایش داده شده، می‌توانید اقدام به ثبت سفارش تایپ کنید.

سفارش برای تایپ

در خانه بمانید و به سادگی به درآمد مورد نظر خود دست یابید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای ثبت سفارش تایپ، فایلم را چگونه ارسال کنم؟

برخی از کاربران، بسته به شکل و نوع سفارش برای تایپ، ممکن است احساس نیاز کنند تا فایلی را ضمیمه سازند. جای هیچ نگرانی نیست؛ ما سازوکاری را راه‌اندازی کرده‌ایم تا کاربران بدون فوت وقت یا درگیر شدن با پروسه‌های پیچیده، فایل مورد نیاز را به‌سادگی ارسال کنند. برای این کار چند راه وجود دارد. اگر فایل ضمیمه شما به شکلی است که از طریق سایت قابل ارسال است، کافیست تا در مراحل مربوط به نهایی کردن سفارش در فیلدی که برای ضمیمه فایل و آپلود آن در نظر گرفته شده، فایل را آپلود کنید. اما در صورتی که استفاده از این روش برای شما مقدور نیست، می‌توانید از بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای این کار استفاده کنید. برای کسب اطلاع در مورد شیوه ارسال فایل از طریق تلگرام می‌توانید از پشتیبانی درخواست راهنمایی کرده یا با مطالعه دستورالعمل مربوط به آن، این کار را انجام دهید. در هر حال ما برای هر چالش و نیازی که کاربران در طول ثبت سفارش برای تایپ دارند، راه حل منطقی، سریع و مناسبی داریم.

سفارش برای تایپ برای چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

نه‌تنها در سفارش برای تایپ، بلکه در سایر انواع سفارش‌ها نیز، کاربران برای انتخاب زبان اصلی سفارش هیچ محدودیتی ندارند. دسترسی ایران تایپیست به مجموعه‌ای عظیم و پرجمعیت از نویسندگان متخصص و توانمند کشور، باعث شده تا در هر یک از زبان‌های زنده دنیا، دست‌کم صدها نویسنده فعال در دسترس باشند. مهم نیست که زبان اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی یا حتی چینی و ژاپنی را انتخاب کنید؛ در هر حال ما با انبوهی از نویسندگان متخصص در زبان مدنظر، همراهتان هستیم. پس با این حساب می‌توان گفت در سفارش برای تایپ محدودیتی برای انتخاب زبان وجود ندارد. فقط باید در نظر داشت که زبان انتخابی کاربر بر هزینه نهایی و قیمت سفارش اثر مستقیمی داشته و انجام سفارش در برخی از زبان‌ها هزینه بیشتری در بر دارد. بدیهی است که انجام سفارشات در یک زبان پیچیده و نامأنوس مانند چینی بیش از انجام سفارش در زبان انگلیسی یا فارسی، زمانبر است و همین منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

سفارش برای تایپ

اگر واقعاً به این کار علاقه‌مند باشید، همکاری با این مجموعه برایتان لذت‌بخش خواهد بود

نحوه برآورد قیمت برای سفارش تایپ

برای محاسبه قیمت سفارش برای تایپ، ایران تایپیست از یک سازوکار منطقی و مستدل پیروی می‌کند؛ سازوکاری که در آن هم حقوق نویسندگان و تایپیست‌ها رعایت شده و هم حق کاربران در بهره‌مندی از قیمت‌های رقابتی به رسمیت شناخته می‌شود. مبنای اصلی محاسبه هزینه سفارش برای تایپ، تعداد صفحات سفارش است. در حالت عادی هر صفحه سفارش تایپ، 350 تومان برای کاربران هزینه در بر دارد. اما در ضمن این قیمت ثابت، باید گفت بسته حجم سفارش، کاربران می‌توانند از میزان متفاوتی تخفیف بهره‌مند شوند. برای سفارش 1 تا 10 صفحه هیچ تخفیفی در نظر گرفته نشده است اما در سفارش 11 تا 20 صفحه، 2 درصد، 21 تا 40 صفحه، 3 درصد، 41 تا 60 صفحه، 5 درصد، 61 تا 80 صفحه، 7 درصد و به همین پلکانی تا 121 تا 200 صفحه، 15 درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود. برای اطلاع دقیق از میزان تخفیف بسته به نوع سفارش و حجم آن، می‌توانید درخواست صدور پیش‌فاکتور آنلاین داشته و سپس با اطلاع از مندرجات پیش‌فاکتور هزینه تایپ در مورد ثبت سفارش برای تایپ تصمیم‌گیری کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالات متداول

متقاضیان همکاری با ایران تایپیست می‌توانند درخواست استخدام خود را از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت کرده و منتظر پاسخ آن بمانند.

پاسخ مثبت است؛ با مراجعه به مندرجات یادداشت، توضیحات بیشتری در این مورد دریافت خواهید کرد.

هم نویسندگان و هم افراد متقاضی تولید محتوا و کارفرمایان، باید حتماً اقدام به ایجاد حساب کاربری کرده و از آن طریق درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

بله؛ هم از طریق سایت و هم از طریق تلگرام.


نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:24:03 تعداد بازدید: 625 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش برای تایپ در خانه سفارش برای تایپ از منزل سفارش تایپ گرفتن سفارش تایپ سفارش تایپ خانگی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :