جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سبک رفرنس نویسی ونکوور چیست؟

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 14:00:00 بازدید: 973 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی به روش ونکوور یکی از روش های رایجی به شمار می آید که روش آن با سایر روش های دیگر در این راستا متفاوت است. به طور کلی رفرنس نویسی به دو صورت ارجاع دهی درون متنی و نوشتن منابع پایانی در کتاب ها، مقالات و پایان نامه ها از اهمیت بسیار زیادی قائل است و می بایست به درستی اصول و قواعد آن را کلیه پژوهشگران و دانشجویان رعایت نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سبک رفرنس نویسی به روش ونکوور برای مقالات با رفرنس نویسی کتاب ها با یکدیگر متفاوت می باشد. اما به طور کلی رفرنس نویسی به این روش این گونه است که هر منبعی که می بایست نام و مشخصات آن ها به طور کلی در قسمت منابع ذکر گردد؛ در داخل متن عدد مخصوص به خود را دارند و به صورت اعداد مشخص شده داخل پرانتز مشخص می گردند. به این صورت که اگر منبعی به عنوان مثال عدد شماره 1 را به خود اختصاص داده است؛ در هر بار تکرار آن منبع، عدد 1 درج می گردد. اعداد مشخص شده در داخل پرانتز پس از نقطه و کاما در پایان هر جمله ای درج می گردند.

در این بین در نگارش هر مقاله و کتابی ممکن است عواملی رخ دهد. به این صورت که مثلا ممکن است در بخشی از یک متن ما بخواهیم از چند منبع استفاده کنیم؛ در این صورت یا شماره منابع متوالی و پشت سر هم هستند یا نیستند. اگر شماره ها پشت سر هم باشند؛ می بایست بین اولین و آخرین عدد یک خط فاصل قرار دهیم. اما در صورتی که شماره منابع پشت سر هم نباشند؛ می بایست میان شماره منابع یک علامت ویرگول گذاشته شود. با درج این اعداد دیگر نیازی به نوشتن کامل منابع نیست و منابع مورد نظر خود به خود در قسمت منابع به صورت خودکار طبق ترتیب بندی منابع به روش ونکوور ثبت و ضبط می شوند که در ادامه به این ترتیب بندی هم اشاره می شود. به طور کلی در صورتی که قصد ثبت سفارش رفرنس نویسی به روش ونکوور دارید؛ می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا تمامی اصول رفرنس نویسی را برای شما به درستی ثبت نمایند.  

سبک رفرنس نویسی ونکوور چیست؟

رفرنس نویسی به روش ونکوور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیسرچ در گوگلبازنویسی

سوالات متداول

بله؛ این سبک از رفرنس نویسی اصول و قواعد خود را دارد که با سایر روش های دیگر متفاوت است. 

برای این منظور از عددهای خاص و مشخص شده به جای ذکر کل منبع استفاده می شود. 

موسسه ایران تایپیست سال هاست که در زمینه رعایت کردن اصول رفرنس نویسی به این روش تجربه و تخصص داشته اند که گزینه خوبی برای شما محسوب می شود. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه های پیش رو در این زمینه دانست. 


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 973 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی online به روش ونکوور رفرنس نویسی با استایل ونکوور رفرنس نویسی به سبک ونکوور رفرنس نویسی به شیوه ونکوور رفرنس دهی به روش ونکوور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :