پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با صدا چقدر هزینه دارد؟

نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 479 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه های مربوط به ساخت پاورپوینت با صدا به عوامل مختلفی بستگی دارد، که آگاهی از آن خالی از لطف نیست و می‌تواند در زمان ثبت سفارش در هر موسسه‌ای برای شما مفید واقع شود.

زبانی که می‌خواهید اسلایدهایتان بر آن اساس تهیه شوند، یکی از عوامل تعیین کننده هزینه است. طراحی و ساخت پاورپوینت با صدا به زبان فارسی هزینه کمتری را نسبت به زبان‌های دیگر خواهد داشت. در صورتی که شما بخواهید ساخت پاورپوینت با صدا را به زبان‌های کمتر رایج دریافت کنید، متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید شد. از عوامل موثر دیگر موثر در هزینه ساخت پاورپوینت با صدا می‌توان، به داشتن و یا نداشتن فایل ورد جهت درج مطالب در اسلایدها اشاره کرد. با داشتن فایل ورد و از قبل تایپ شده هزینه‌ی شما کاهش می‌یابد و در صورتی که فایل ورد مدنظر را نداشته باشید باید تعرفه‌ی مربوط به تایپ را نیز پرداخت کنید. همچنین در صورتی که بخواهید با ارسال فایل صوتی، از آن به عنوان صدای پس زمینه بهره ببرید و هم با استفاده از خدمات تایپ فایل صوتی، مطالب اسلایدهایتان را استخراج کنید، قطعا هزینه‌ی بیشتری را باید بپردازید. با استفاده از خدمات گویندگی جهت استفاده در ساخت پاورپوینت با صدا  هزینه‌ی تعیین شده بیشتر خواهد شد. تعداد اسلایدهای طراحی شده پاورپوینت، فوری یا عادی بودن سفارش نیز در تعیین قیمت‌ها موثر هستند. دقت کنید که هر اسلاید استاندارد حاوی 150 کلمه است.

با وجود تمامی عوامل نامبرده، هلدینگ ایران تایپیست ارزان‌ترین مرکزیست که خدمات ساخت پاورپوینت با صدا خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد و با تعرفه‌های مناسب خود همواره رضایت مشتریان را جلب کرده است. برای آن که به صورت دقیق از هزینه ساخت پاورپوینت با صدا خود مطلع شوید کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه کارشناسان مالی ما فاکتور شما را صادر کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند و شما را از جزئیات دقیق آن مطلع سازند.

ساخت پاورپوینت با صدا چقدر هزینه دارد؟

هزینه ساخت پاورپوینت با صدا

سوالات متداول

برای مشخص شدن هزینه دقیق پاورپوینت‌تان سفارش را ثبت کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه کارشناسان مالی ما به شما اعلام هزینه کنند.

بله، هر اسلاید استاندارد حاوی 150 کلمه است و با بیشتر شدن تعداد اسلایدها هزینه ها هم افزایش خواهند یافت.

ایران تایپیست برای سفارشات حجیم خود تمهیدات ویژه ای در نظر دارد و طبق نظر کارشناسان تخفیفات خوبی را برای این سفارشات اعمال خواهد کرد.

بله، نسبت به سفارشات معمولی گرانتر خواهد بود اما به طور کلی تمامی هزینه ها در ایران تایپیست رقابتی و مقرون به صرفه هستند.


نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 479 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ساخت پاورپوینت با صدا نرخ ساخت پاورپوینت با ویس تعرفه ساخت پاورپوینت با صدا قیمت ساخت پاورپوینت با صدا قیمت ساخت پاورپوینت با صوت

دیدگاه کاربران

نساری | 1400-7-6 ساعت 09:23:43 امتیاز :

فایلم صوتی انگلیسی بود.هزینه پاورپوینتمو که دیدم کلی خوشحال شدم. ممنون از تیم زحمتکشتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :