پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با صدا

نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 1284 امتیاز 4 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت با صدا که صوت مربوطه در پس زمینه اسلایدها پلی شود، یکی از جذاب‌ترین انواع پاورپوینت محسوب می‌شود. بعضی از اساتید ترجیح می‌دهند که در فرایند تهیه پاورپوینت برای آموزش، از صدای خود یا صدای از پیش ضبط شده استفاده کنند تا از این طریق راحت‌تر بتوانند با مخاطبان خود ارتباط بگیرند و مفاهیم را بهتر آموزش دهند. البته ساخت پاورپوینت با صدا  از آن جهت که هم دارای صوت است و هم تصویر، فرایند انتقال مفاهیم و مطالب را آسان‌تر می‌کند و بازدهی را بالاتر خواهد برد. غیر از مسائل آموزشی، انواع مختلفی از پاورپوینت‌ها با مقاصد گوناگون مانند معارفه، عرضه محصول، تحویل گزارش‌کار و ... وجود دارند که با ساخت پاورپوینت با صدا محتوای مربوطه را بهتر عرضه خواهند کرد. شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید برای ساخت پاورپوینت با صدا اقدام کنید و به دنبال موسسه معتبری در این زمینه هستید. بدین منظور، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین و آسان‌ترین روش تهیه پاورپوینت با صدا را به شما معرفی کنیم.

نحوه ساخت پاورپوینت با صدا چگونه است؟

برای ساخت پاورپوینت با صدا در ابتدای کار باید صوتی که می‌خواهید در پس زمینه اسلایدها به کار بگیرید را انتخاب کنید. این صوت می‌تواند یک ترک از موسیقی یا توضیحات ضبط شده خودتان با استفاده از میکروفون باشد. استفاده از صوت و صدا بر روی اسلایدها از آن جهت که می‌تواند در انتقال مفاهیم موثر باشد، بسیار مفید خواهد بود. اما در تهیه پاورپوینت باید دقت کنید که توضیحات ضبط شده شما با زمان بندی مربوط به اسلایدها در هنگام پخش، همگام سازی شده باشند. بدین معنا که صوت و تصویر با یکدیگر هماهنگ بوده و در زمان پلی شدن با هم مرتبط باشند. بدین ترتیب بیننده‌ای که در حال مشاهده اسلایدهای شماست، هم از کیفیت پاورپوینت تهیه شده لذت می‌برد و هم بهتر با مطالب شما ارتباط خواهد گرفت. ساخت پاورپوینت با صدا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی بر روی تک تک اسلاید‌هایتان حرف بزنید و تیترها و عناوین را به صورت دلخواه توضیح داده و نکات غیر مندرج را با استفاده از صوت در پس زمینه پاورپوینت بیان کنید. حتی ساخت پاورپوینت با صدا برای وبسایت هایتان نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود و از این طریق امکان معرفی و ارائه تبلیغات را خواهید داشت.

ساخت پاورپوینت با صدا شاید کار سختی به نظر برسد، اما با وجود تیم حرفه‌ای ما در ایران تایپیست امری ممکن و لذت بخش خواهد بود. کافیست صدای مورد نظر خود را از طریق یکی از روش‌های، پنل کاربری، شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال لینک برای ما بفرستید و سفارش خود را ثبت کنید. حتی شما می‌توانید از خدمات گویندگی ایران تایپیست برای ساخت پاورپوینت با صدا استفاده کنید، که در این صورت، با همکاری گویندگان خبره و صدا مخملی ما بالاترین بازدهی را از پاورپوینت خود دریافت خواهید کرد. استفاده از این روش کاربردی در وبسایت ایران تایپیست به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار گرفته است و در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمات می‌باشد. با اعتماد به کارشناسان با تجربه ما در تیم تهیه پاورپوینت، شایسته‌ترین‌ها را تجربه کنید.

ساخت پاورپوینت با صدا

چگونگی ساخت پاورپوینت با صدا

 

ساخت پاورپوینت با صدا برای مدرسین

ساخت پاورپوینت با صدا برای معلمین، مدرسین و حتی اساتید دانشگاهی از آن جهت بسیار کاربردی خواهد بود که می‌توانند محتواهای علمی-آموزشی خود را از این طریق به مخاطبان عرضه دارند. اما واقعا چرا ساخت پاورپوینت با صدا برای مدرسین بسیار حائز اهمیت است؟ در فرایند آموزش و علی الخصوص آموزش آنلاین، ادغام کردن صدای استاد با مطالب درسی در قالب یک پاورپوینت همانند یک کاتالیزور برای دانش آموز و دانشجو عمل خواهد کرد، به گونه‌ای که مفاهیم علمی را بهتر فرا گرفته و درک خواهند کرد و فرد با در اختیار داشتن این فایل هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را با صدای استاد خویش و توضیحات ایشان گوش داده و با پلی کردن مجدد آن به طور کامل به نکات آموزشی موجود پی ببرد و بدین ترتیب مدرسین می‌توانند در رسالت خویش موفق‌تر عمل کنند.

اگر مدرس هستید و می‌خواهید برای دانش آموزان‌تان پاورپوینت بسازید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات ساخت پاورپوینت با صدا ایران تایپیست استفاده کنید. این امکان برای شما فراهم است که صدای دلخواه خود را بر روی اسلایدها اعمال کنید و آموزش‌تان را به کمک به روزترین تجهیزات ارائه دهید. به این ترتیب برای سالیان متمادی و برای دوره‌های تحصیلی متفاوت فایلی آماده و از پیش تهیه شده برای ارائه در کلاس‌هایتان خواهید داشت. ایران تایپیست برای تهیه پاورپوینت شما، این امکان را فراهم آورده تا هم تایپ فایل صوتی ارسال شده را جهت درج در اسلایدها اجرایی کند و هم در پس زمینه پاورپوینت از آن بهره ببرد. ساخت پاورپوینت با صدا علاوه بر داشتن دانش، نیازمند مهارت و تجربه است و در صورتی که بخواهید از فایل صوتی خود، مطالب را تایپ کنید، نیاز به سرعت عمل هم خواهید داشت که با مجموعه ایران تایپیست کلکسیونی از خدمات متنوع را در کنار هم تجربه خواهید کرد و با تایپ فایل صوتی مطالب مورد نظر را جهت درج در پاورپوینت آماده خواهید کرد. کارشناسان ما به صورت آنلاین در کنار شما هستند تا سوالات خود را بپرسید و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

ساخت پاورپوینت با صدا

ساخت پاورپوینت آموزشی با صدا برای مدرسین

 

ساخت پاورپوینت با صدا چقدر هزینه دارد؟

هزینه های مربوط به ساخت پاورپوینت با صدا به عوامل مختلفی بستگی دارد، که آگاهی از آن خالی از لطف نیست و می‌تواند در زمان ثبت سفارش در هر موسسه‌ای برای شما مفید واقع شود.

زبانی که می‌خواهید اسلایدهایتان بر آن اساس تهیه شوند، یکی از عوامل تعیین کننده هزینه است. طراحی و ساخت پاورپوینت با صدا به زبان فارسی هزینه کمتری را نسبت به زبان‌های دیگر خواهد داشت. در صورتی که شما بخواهید ساخت پاورپوینت با صدا را به زبان‌های کمتر رایج دریافت کنید، متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید شد. از عوامل موثر دیگر موثر در هزینه ساخت پاورپوینت با صدا می‌توان، به داشتن و یا نداشتن فایل ورد جهت درج مطالب در اسلایدها اشاره کرد. با داشتن فایل ورد و از قبل تایپ شده هزینه‌ی شما کاهش می‌یابد و در صورتی که فایل ورد مدنظر را نداشته باشید باید تعرفه‌ی مربوط به تایپ را نیز پرداخت کنید. همچنین در صورتی که بخواهید با ارسال فایل صوتی، از آن به عنوان صدای پس زمینه بهره ببرید و هم با استفاده از خدمات تایپ فایل صوتی، مطالب اسلایدهایتان را استخراج کنید، قطعا هزینه‌ی بیشتری را باید بپردازید. با استفاده از خدمات گویندگی جهت استفاده در ساخت پاورپوینت با صدا  هزینه‌ی تعیین شده بیشتر خواهد شد. تعداد اسلایدهای طراحی شده پاورپوینت، فوری یا عادی بودن سفارش نیز در تعیین قیمت‌ها موثر هستند. دقت کنید که هر اسلاید استاندارد حاوی 150 کلمه است.

با وجود تمامی عوامل نامبرده، هلدینگ ایران تایپیست ارزان‌ترین مرکزیست که خدمات ساخت پاورپوینت با صدا خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد و با تعرفه‌های مناسب خود همواره رضایت مشتریان را جلب کرده است. برای آن که به صورت دقیق از هزینه ساخت پاورپوینت با صدا خود مطلع شوید کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه کارشناسان مالی ما فاکتور شما را صادر کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند و شما را از جزئیات دقیق آن مطلع سازند.

ساخت پاورپوینت با صدا

هزینه ساخت پاورپوینت با صدا

 

مشاوره تلفنی رایگان برای ساخت پاورپوینت با صدا

تاکنون برایتان پیش آمده که بخواهید سفارش ساخت پاورپوینت با صدا خود را در موسسه‌ای ثبت کنید اما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید؟ آیا از نحوه محاسبه هزینه‌های ساخت پاورپوینت با صدا اطلاعی دارید؟ آیا می‌دانید که تعداد اسلایدها چه تاثیری بر روی هزینه تهیه پاورپوینت دارد؟ برای ضبط صدای مورد نظرتان، تجهیزات لازم را در اختیار دارید؟ به دنبال بهترین گویندگان می‌گردید که با استفاده از صدای آن‌ها در پس زمینه پاورپوینت، کیفیت کار خود را بالا ببرید؟

در برخی از موسسات بدون اینکه اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار دهند و از عوامل موثر بر روی هزینه ساخت پاورپوینت با صدا وی را مطلع کنند، سفارش شما را در قبال دریافت هزینه‌های نامعقول انجام خواهند داد و در نهایت نارضایتی مشتری و گاها اتلاف وقت را برای او به بار خواهند آورد. گاهی نیز دیده شده است، برای آنکه مشاوره‌های لازم را به کاربر ارائه دهند، درخواست هزینه کرده و شما بعد از پرداخت مبلغ گفته شده، می‌توانید از این مشاوره‌ها جهت ثبت سفارش خود استفاده کنید. در کنار تمامی مسائل ذکر شده، موسساتی وجود دارند که در حین انجام کار و بعد از تحویل سفارش و  تسویه حساب، دیگر پاسخگوی شما نخواهند بود.

اما ایران تایپیست به دلیل آنکه کسب رضایت مشتری را سرلوحه خود قرار داده است، بعد از آگاه کردن شما از تمامی شرایط و عوامل موثر در هزینه، اقدام به انجام سفارش شما خواهد کرد. به همین دلیل، این مرکز برای راحتی کاربرانش، خدمات ارائه مشاوره تلفنی را به صورت رایگان برای شما از سراسر کشور فعال کرده است. کارشناسان ما در ایران تایپیست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند و به صورت کاملا رایگان و مجانی به شما مشاوره خواهند داد و از ابتدا تا انتهای سفارش راهنمای شما خواهند بود. حتی به دلیل داشتن گارانتی و ضمانت برای سفارشات، تا مدت زمان مشخصی می‌توانید هر اعتراضی و یا درخواستی دارید پیگیر شوید و ما در ایران تایپیست خود را موظف می‌دانیم که پاسخگوی سفارش ساخت پاورپوینت با صدا شما باشیم.

ساخت پاورپوینت با صدا

دریافت مشاوره تلفنی رایگان برای ساخت پاورپوینت با صدا

 

ساخت پاورپوینت با صدا در تلگرام

برای ساخت پاورپوینت با صدا در ایران تایپیست بعد از ایجاد حساب کاربری در وبسایت، این امکان وجود دارد که فایل صوتی مد نظر را از طریق پنل کاربری آپلود کنید و در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. اما اگر حجم فایل صوتی شما بالا بوده و یا امکان آپلود کردن آن را در سایت ندارید، می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی ایران تایپیست مانند تلگرام فایل را برایمان ارسال کنید، به محض دریافت فایل و طی روند اداری سفارش، انجام آن استارت خواهد خورد. لازم به ذکر است که هیچ تفاوتی از نظر سرعت عمل برای انجام سفارش شما بین ارسال فایل به تلگرام و سایت وجود ندارد و در هر حالت کارشناسان ما با بالاترین سرعت خدمات مورد نظر را ارائه خواهند داد. این مجموعه بزرگ با بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی محدودیت‌های ساخت پاورپوینت با صدا  را به صفر رسانده است و شما از سراسر کشور می‌توانید از طریق تلگرام، واتساپ، سایت و شماره های مندرج در پیج با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و درخواست ساخت پاورپوینت با صدا خود را نهایی سازید.

 دقت کنید که سفارش ساخت پاورپوینت با صدا را تنها باید در سایت ثبت نمایید و امکان ثبت آن از طریق تلگرام وجود ندارد و شما می‌توانید فقط برای دریافت مشاوره‌ها، ارتباط با کارشناسان و پیگیری سفارش و ارسال فایل مورد نظر از طریق تلگرام و واتساپ اقدام کنید و در واقع امکان ثبت سفارش از طریق تلگرام وجود ندارد و این اپلیکیشن به عنوان ابزاری جهت تسهیل فرایند ثبت و برقراری ارتباط برای پیگیری و دریافت مشاوره‌ها، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کارشناسان ما در ایران تایپیست به صورت آنلاین، در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما بوده و ارائه خدمات صرفا در ساعات اداری انجام نخواهد شد، بلکه امکان ثبت سفارش در هر ساعت که بخواهید برایتان مقدور بوده و در دسترس شماست.

ساخت پاورپوینت با صدا

سفارش ساخت پاورپوینت با صدا در تلگرام

سوالات متداول

شما می‌توانید از طریق پنل کاربری، تلگرام، واتساپ و یا حتی با ارسال لینک، صوت مورد نظر را برای ما بفرستید.

با تهیه پاورپوینت برای دوره‌های تحصیلی متفاوت فایلی آماده و از پیش تهیه شده برای ارائه در کلاسها خواهند داشت.

برای مشخص شدن هزینه دقیق پاورپوینت‌تان سفارش را ثبت کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه کارشناسان مالی ما به شما اعلام هزینه کنند.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی تلفنی و آنلاین به سوالات شما هستند.


نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1284 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت با صدا ساخت پاورپوینت با ارسال صدا سفارش تهیه پاورپوینت با وویس تهیه پاورپوینت آموزشی با صدا اساخت پاورپوینت با صوت

دیدگاه کاربران

زرین دخت عبادی | 1400-7-6 ساعت 09:33:30 امتیاز :

پاورپوینتتون کاملا اصولی و ریزبینانه انجام شده بود. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :