پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با صدا در تلگرام

نویسنده: مینا رسولی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/11 ساعت 11:00:00 بازدید: 701 امتیاز 5 از 1 نظر

برای ساخت پاورپوینت با صدا در ایران تایپیست بعد از ایجاد حساب کاربری در وبسایت، این امکان وجود دارد که فایل صوتی مد نظر را از طریق پنل کاربری آپلود کنید و در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. اما اگر حجم فایل صوتی شما بالا بوده و یا امکان آپلود کردن آن را در سایت ندارید، می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی ایران تایپیست مانند تلگرام فایل را برایمان ارسال کنید، به محض دریافت فایل و طی روند اداری سفارش، انجام آن استارت خواهد خورد. لازم به ذکر است که هیچ تفاوتی از نظر سرعت عمل برای انجام سفارش شما بین ارسال فایل به تلگرام و سایت وجود ندارد و در هر حالت کارشناسان ما با بالاترین سرعت خدمات مورد نظر را ارائه خواهند داد. این مجموعه بزرگ با بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی محدودیت‌های ساخت پاورپوینت با صدا  را به صفر رسانده است و شما از سراسر کشور می‌توانید از طریق تلگرام، واتساپ، سایت و شماره های مندرج در پیج با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و درخواست ساخت پاورپوینت با صدا خود را نهایی سازید.

 دقت کنید که سفارش ساخت پاورپوینت با صدا را تنها باید در سایت ثبت نمایید و امکان ثبت آن از طریق تلگرام وجود ندارد و شما می‌توانید فقط برای دریافت مشاوره‌ها، ارتباط با کارشناسان و پیگیری سفارش و ارسال فایل مورد نظر از طریق تلگرام و واتساپ اقدام کنید و در واقع امکان ثبت سفارش از طریق تلگرام وجود ندارد و این اپلیکیشن به عنوان ابزاری جهت تسهیل فرایند ثبت و برقراری ارتباط برای پیگیری و دریافت مشاوره‌ها، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کارشناسان ما در ایران تایپیست به صورت آنلاین، در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما بوده و ارائه خدمات صرفا در ساعات اداری انجام نخواهد شد، بلکه امکان ثبت سفارش در هر ساعت که بخواهید برایتان مقدور بوده و در دسترس شماست.

ساخت پاورپوینت با صدا در تلگرام

سفارش ساخت پاورپوینت با صدا در تلگرام

سوالات متداول

خیر، ثبت سفارش تنها از طریق سایت میسر است و شما میتوانید از طریق تلگرام با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. تلگرام صرفا جهت تسهیل فرایند سفارش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بله. شما می‌توانید بعد از ثبت سفارش در سایت اگر امکان آپلود فایل مورد نظر در پنل کاربری را نداشتید، از طریق تلگرام آن را برای ما ارسال کنید.

شما می‌توانید از طریق پنل کاربری و از قسمت تالار گفتگو با کارشناس مربوط به تهیه پاورپوینت خود مستقیما ارتباط بگیرید.

فرمت‌های صوتی که پاورپوینت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، شامل.au  .wav/.mp3/ .wma/ .mid/ .aiff/ هستند.


نویسنده: مینا رسولی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/11 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 701 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش آنلاین پاورپوینت با صدا سفارش پاورپوینت با صدا در تلگرام تهیه پاورپوینت با صدا اینترنتی تولید پاورپوینت با صدا بهترین مرکز تهیه پاورپوینت با صدا

دیدگاه کاربران

سوسن حبیبی | 1400-7-6 ساعت 09:11:51 امتیاز :

چه اقدام جالبیه. فکر نمیکردم برای ساخت پاورپوینت بتونم فایل صوتیمو بفرستم براتون.ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :