پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با صدا برای مدرسین

نویسنده: پوریا عرب تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 12:00:00 بازدید: 973 امتیاز 5 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت با صدا برای معلمین، مدرسین و حتی اساتید دانشگاهی از آن جهت بسیار کاربردی خواهد بود که می‌توانند محتواهای علمی-آموزشی خود را از این طریق به مخاطبان عرضه دارند. اما واقعا چرا ساخت پاورپوینت با صدا برای مدرسین بسیار حائز اهمیت است؟ در فرایند آموزش و علی الخصوص آموزش آنلاین، ادغام کردن صدای استاد با مطالب درسی در قالب یک پاورپوینت همانند یک کاتالیزور برای دانش آموز و دانشجو عمل خواهد کرد، به گونه‌ای که مفاهیم علمی را بهتر فرا گرفته و درک خواهند کرد و فرد با در اختیار داشتن این فایل هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را با صدای استاد خویش و توضیحات ایشان گوش داده و با پلی کردن مجدد آن به طور کامل به نکات آموزشی موجود پی ببرد و بدین ترتیب مدرسین می‌توانند در رسالت خویش موفق‌تر عمل کنند.

اگر مدرس هستید و می‌خواهید برای دانش آموزان‌تان پاورپوینت بسازید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات ساخت پاورپوینت با صدا ایران تایپیست استفاده کنید. این امکان برای شما فراهم است که صدای دلخواه خود را بر روی اسلایدها اعمال کنید و آموزش‌تان را به کمک به روزترین تجهیزات ارائه دهید. به این ترتیب برای سالیان متمادی و برای دوره‌های تحصیلی متفاوت فایلی آماده و از پیش تهیه شده برای ارائه در کلاس‌هایتان خواهید داشت. ایران تایپیست برای تهیه پاورپوینت شما، این امکان را فراهم آورده تا هم تایپ فایل صوتی ارسال شده را جهت درج در اسلایدها اجرایی کند و هم در پس زمینه پاورپوینت از آن بهره ببرد. ساخت پاورپوینت با صدا علاوه بر داشتن دانش، نیازمند مهارت و تجربه است و در صورتی که بخواهید از فایل صوتی خود، مطالب را تایپ کنید، نیاز به سرعت عمل هم خواهید داشت که با مجموعه ایران تایپیست کلکسیونی از خدمات متنوع را در کنار هم تجربه خواهید کرد و با تایپ فایل صوتی مطالب مورد نظر را جهت درج در پاورپوینت آماده خواهید کرد. کارشناسان ما به صورت آنلاین در کنار شما هستند تا سوالات خود را بپرسید و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نهایی کنید

ساخت پاورپوینت با صدا برای مدرسین

ساخت پاورپوینت آموزشی با صدا برای مدرسین

سوالات متداول

با تهیه پاورپوینت برای دوره‌های تحصیلی متفاوت فایلی آماده و از پیش تهیه شده برای ارائه در کلاسها خواهند داشت.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین متخصصین از رشته های مختلف، محدودیتی از این نظر ندارد.

در این صورت شما راحت‌تر می‌توانید مخاطب را جذب کنید و مفاهیم و مطالب را منتقل کنید.

بله. این امکان در ایران تایپیست وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از صدای خودتان آموزش بهتر و راحت‌تری را برای دانش آموزان‌تان داشته باشید.


نویسنده: پوریا عرب تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 973 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش پاورپوینت با صدا برای مدرسین تهیه پاورپوینت با صدا برای مدرسان تولید پاورپوینت با صدا برای معلمان ساخت پاورپوینت آموزشی با صدا ساخت پاورپوینت با صوت

دیدگاه کاربران

شهرام خلج | 1400-7-6 ساعت 09:29:21 امتیاز :

فایل صوتیمو برای ساخت پاورپوینت فرستادم . خودم راضی بودم دانش آموزامم خیلی خوششون اومده. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :