یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت آموزشی در ایام کرونا

نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 20:00:00 بازدید: 325 امتیاز 5 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت آموزشی برای موضوعات علمی و پژوهشی ابزاری کارآمد بوده و با شیوع بیماری کرونا و گسترش آموزش آنلاین و مجازی در کل کشور، استفاده از این ابزار آموزشی پررنگ‌تر از قبل گردیده است و در وضعیت موجود مدرسین و اساتید و حتی دانش آموزان و دانشجویان بیش از پیش با ساخت پاورپوینت آموزشی درگیر شده‌اند. اما اکثرا فرصت کافی نداشته و به دنبال مرکز معتبری می‌گردند تا سفارش خود را به ثبت برسانند. با ساخت پاورپوینت آموزشی اصولی، انتقال مفاهیم و اطلاعات به درستی انجام می‌شود و مخاطبان درک درستی از مطالب پیدا خواهند کرد و از ابتدا تا انتهای سخنرانی و آموزش با شما همراه خواهند شد و این مهم مستلزم احاطه کامل بر موضوع و داشتن مهارت و خلاقیت در طراحی اسلایدهاست. در ایام کرونا چون کلاس‌ها و آموزش‌های حضوری کنسل شده و شما به عنوان یک مدرس تنها از طریق شبکه‌های مجازی می‌توانید با دانش آموزانتان ارتباط برقرار کنید، پس باید در ساخت پاورپوینت آموزشی، داشتن جذابیت را اولویت کار خود قرار دهید تا بتوانید از این طریق تمامی تمرکز دانش‌آموز و دانشجو را به کلاس درس آنلاینتان معطوف کنید.

از طرفی در این ایام، حضور یافتن در خارج از خانه بسیار خطرناک بوده و سلامتی شما و خانوادتان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شاید شما محصل باشید و باید برای پروژه‌های درسی خود پاورپوینت بسازید و در ارتباط با موضوعی خاص اقدام به ساخت پاورپوینت آموزشی کنید و در کلاس‌هایتان پرزنتیشن داشته باشید و به دنبال موسسه‌ای می‌گردید که به صورت آنلاین سفارش خود را واسپاری کنید و با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه فایل مورد نظرتان را تحویل بگیرید. ما به شما و گروه قبلی پیشنهاد ویژه‌ای داریم. هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های خدماتی آنلاین، این امکان را برای شما فراهم آورده تا از سراسر کشور سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی خود را در هر موضوع و زمینه‌ای ثبت کنید و استفاده از بهترین امکانات را در تمامی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته در دسترس داشته باشید.

ساخت پاورپوینت آموزشی در ایام کرونا

سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی در ایام کرونا به صورت آنلاین

سوالات متداول

ایران تایپیست با فعال کردن خدمات خود به صورت آنلاین، در تمامی ایام سال آماده ارائه خدماتش می باشد.

شما میتوانید در پنل کاربری سفارش را آپلود کنید و یا از طریق شبکه های مجازی واتس آپ و تلگرام فایل مورد نظر را بفرستید. همچنین امکان ارسال لینک از فایل نیز وجود دارد.

ایران تایپیست با پایین آوردن تعرفه هایش سعی دارد تا همگان بتوانند از بهترین خدمات استفاده کنند و  همچنین کسب رضایت مشتریان در اولویت ایران تایپیست است.

خیر، به هیچ عنوان. کلیه سفارشات تهیه پاورپوینت در سطح کیفی عالی انجام میشوند.


نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 325 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ساخت پاورپوینت ساخت پاورپوینت اینترنتی سفارش ساخت پاورپوینت ساخت پاورپوینت ارزان ساخت پاورپوینت درسی

دیدگاه کاربران

رها سلطانی | 1400-7-12 ساعت 09:30:45 امتیاز :

برای کلاسای آنلاینم پاورپوینت نیاز داشتم که شما زحمتشو کشیدین. خیلی عالی شد. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :