یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت آموزشی

نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 09:00:00 بازدید: 791 امتیاز 5 از 1 نظر

در سال‌های اخیر ساخت پاورپوینت آموزشی به دلیل فرایند آموزش آنلاین، هوشمند شدن مدارس، افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و علمی و همچنین بیماری کرونا و وجود مسئله قرنطینه، بیش از پیش پا گرفته است و تقریبا اکثر مدرسین، آموزشگاه‌ها و مدارس و افراد مختلف با ساخت و تهیه آن درگیر هستند. ساخت پاورپوینت آموزشی باعث افزایش سرعت آموزش، انتقال بهتر مفاهیم علمی می‌شود و به دلیل داشتن عکس و افکت باعث ایجاد انگیزه در مخاطب و در نهایت منجر به یادگیری بیشتر خواهد شد. اما آنچه که حائز اهمیت است، ساخت اسلایدهای زیبا و قوی است که محتوا و مطلب مربوطه را بتواند هر چه بهتر و حرفه‌ای‌تر به مخاطب عرضه کند. در ساخت پاورپوینت آموزشی باید از مهارت‌های تخصصی و ترفندهایی استفاده کرد که برای بیننده جذاب باشد و در عین حال خسته کننده نیز نباشد. ایران تایپیست با آشنایی همه جانبه از قواعد و زوایای پنهان در ساخت پاورپوینت آموزشی شما را به بهترین نتایج می‌رساند، با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با انواع خدمات ما در این حوزه آشنا شوید.

ساخت پاورپوینت آموزشی ویژه مدارس غیر انتفاعی

ساخت پاورپوینت آموزشی برای مدارس، ریزه‌کاری‌هایی دارد که هرکسی توان شناخت و رعایت اصول آن را ندارد. علی‌الخصوص اگر با دانش آموزان دوره‌ی ابتدایی در ارتباط باشید و بخواهید برای آنان پاورپوینت بسازید باید با اصول رنگ‌شناسی و روانشناسی کودکان آشنا باشید و تم، عکس، رنگ فونت، سایز فونت و نوع قلمتان را بر اساس آن انتخاب کنید. در ساخت پاورپوینت آموزشی ویژه مدارس غیرانتفاعی باید از بروزترین و مناسب‌ترین شیوه‌ها استفاده کنید تا در کنار دیگر امکانات موجود، مسیر برای آموزش هرچه بهتر، هموار گردد. حتما پیش آمده که در جلسات پرسش و پاسخ بخواهید شرکت کنید و یا خود سخنران این جلسات باشید؛ در این صورت اهمیت ارائه مطالب با ساخت پاورپوینت آموزشی برای شما روشن خواهد بود، در این صورت به خوبی می‌دانید که هرچه طراحی شما در اسلایدها و پاورپوینت‌ها قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، بازدهی در انتقال مطالب با درصد بالاتری صورت خواهد گرفت.

اگر هم آموزگار مدارس غیر انتفاعی هستید و می‌خواهید با ساخت پاورپوینت آموزشی مطلبی را در کلاس‌هایتان ارائه دهید و یا برای ارائه گزارش کار در جلسات مدارس و انجمن‌ها نیاز به تهیه پاورپوینت دارید، بهتر است با برون‌سپاری آن به بهتر شدن فایل نهایی خود کمک کنید. البته باید دقت کنید که تمامی موسسات امکان ارائه بالاترین کیفیت را به دلایل مختلف به شما نخواهند داشت و دید درستی از ساخت پاورپوینت آموزشی به شکل پویا و خلاق ندارند. از این روی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات تهیه پاورپوینت ما در هلدینگ ایران تایپیست استفاده کنید، که با گردهم آوردن زبده‌ترین افراد، امکان استفاده از خدمات ساخت پاورپوینت آموزشی را برای شما در دسترس قرار داده و با دانش به روز خود به کمک شما شتافته است. خالی از لطف نیست که بدانید، ایران تایپیست خدمات ساخت پاورپوینت آموزشی خود را با ارسال فایل صوتی، ویدئویی، سایت، مقاله، پایان نامه و کتاب فعال کرده و با درک درست و عمیق از مطالب، بهترین چکیده از آن را در فرمت پاورپوینت به شما تحویل خواهد داد.

ساخت پاورپوینت آموزشی

تهیه و ساخت پاورپوینت آموزشی ویژه مدارس غیر انتفاعی کشور

 

ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک

آیا موافق هستید که ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد؟ چند بار پیش آمده که برای تهیه آن اقدام کرده‌اید ولی در وسط کار به دلیل سرعت پایین پیشرفت، آن را رها کرده‌اید؟ ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک نه تنها نیاز به دانش و مهارت کافی در این زمینه دارد، بلکه باید خلاقیت و سلیقه‌ و ایده‌های یونیکی به کار بگیرید تا خروجی کار شایسته و درخور باشد. استفاده از تصاویر متحرک در ساخت پاورپوینت آموزشی اثربخشی بالایی دارد و فرایند انتقال مطالب را آسان‌تر می‌کند. به همین جهت باید تهیه و تنظیم آن بسیار اصولی و قاعده مند باشد. کارشناسان کاربلد و با تجربه‌ی ایران تایپیست با پیاده سازی قوانین و با استفاده از مهارت و تخصص بالای خود، ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک را در دسترس شما قرار داده‌اند. فرقی ندارد که ساخت پاورپوینت آموزشی را برای چه رده‌ی سنی می‌خواهید و بینندگان شما چه کسانی هستند، کافیست این موضوع را با ما در میان بگذارید تا سفارشتان را مطابق پرسونای مخاطبان طراحی و تنظیم گردد. زیرا تهیه پاورپوینت برای هر گروه سنی قواعد خاص خود را دارد و انتخاب نوع تصاویر متحرک و شناسایی سلیقه‌ی مخاطبان، تجربه و خبرگی خاصی می‌طلبد و بدین جهت سررشته امور را در ساخت پاورپوینت آموزشی باید به دست افرادی سپرد به اندازه کافی حاذق بوده و رضایتمندی شما و مخاطبانتان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و صرفا به دنبال گرفتن پول نیستند و امانتداری و وقت شناسی از اصول اولیه در کار آنهاست.

از این روی، ایران تایپیست این تضمین را به شما می‌دهد که ضمن رعایت تمامی نکات، قواعد و زوایای پنهان، در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را تنها با دریافت کمترین هزینه تحویل خواهد داد. کافیست سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک خود را در سایت ایران تایپیست ثبت کنید و با پرداخت 60% از مبلغ نهایی فاکتور، سفارشتان را نهایی سازید و از این طریق با بهترین کارشناسان تهیه پاورپوینت لینک شوید.

ساخت پاورپوینت آموزشی

ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک توسط تیم حرفه ای

 

ساخت پاورپوینت آموزشی در ایام کرونا

ساخت پاورپوینت آموزشی برای موضوعات علمی و پژوهشی ابزاری کارآمد بوده و با شیوع بیماری کرونا و گسترش آموزش آنلاین و مجازی در کل کشور، استفاده از این ابزار آموزشی پررنگ‌تر از قبل گردیده است و در وضعیت موجود مدرسین و اساتید و حتی دانش آموزان و دانشجویان بیش از پیش با ساخت پاورپوینت آموزشی درگیر شده‌اند. اما اکثرا فرصت کافی نداشته و به دنبال مرکز معتبری می‌گردند تا سفارش خود را به ثبت برسانند. با ساخت پاورپوینت آموزشی اصولی، انتقال مفاهیم و اطلاعات به درستی انجام می‌شود و مخاطبان درک درستی از مطالب پیدا خواهند کرد و از ابتدا تا انتهای سخنرانی و آموزش با شما همراه خواهند شد و این مهم مستلزم احاطه کامل بر موضوع و داشتن مهارت و خلاقیت در طراحی اسلایدهاست. در ایام کرونا چون کلاس‌ها و آموزش‌های حضوری کنسل شده و شما به عنوان یک مدرس تنها از طریق شبکه‌های مجازی می‌توانید با دانش آموزانتان ارتباط برقرار کنید، پس باید در ساخت پاورپوینت آموزشی، داشتن جذابیت را اولویت کار خود قرار دهید تا بتوانید از این طریق تمامی تمرکز دانش‌آموز و دانشجو را به کلاس درس آنلاینتان معطوف کنید.

از طرفی در این ایام، حضور یافتن در خارج از خانه بسیار خطرناک بوده و سلامتی شما و خانوادتان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شاید شما محصل باشید و باید برای پروژه‌های درسی خود پاورپوینت بسازید و در ارتباط با موضوعی خاص اقدام به ساخت پاورپوینت آموزشی کنید و در کلاس‌هایتان پرزنتیشن داشته باشید و به دنبال موسسه‌ای می‌گردید که به صورت آنلاین سفارش خود را واسپاری کنید و با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه فایل مورد نظرتان را تحویل بگیرید. ما به شما و گروه قبلی پیشنهاد ویژه‌ای داریم. هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های خدماتی آنلاین، این امکان را برای شما فراهم آورده تا از سراسر کشور سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی خود را در هر موضوع و زمینه‌ای ثبت کنید و استفاده از بهترین امکانات را در تمامی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته در دسترس داشته باشید.

ساخت پاورپوینت آموزشی

سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی در ایام کرونا به صورت آنلاین

 

ساخت پاورپوینت آموزشی برای اساتید آموزش از راه دور

بستر اینترنت و فضای مجازی این امکان را فراهم آورده تا همگان بتوانند امکان دریافت آموزش را از راه دور داشته باشند و ساخت پاورپوینت آموزشی به عنوان یک ابزار توانسته در این راه به اساتید آموزش مجازی کمک‌های ارزشمندی کند. این اساتید گرامی برای انتقال هرچه بهتر مفاهیم و ساده‌تر کردن آموزش به ساخت پاورپوینت آموزشی نیاز دارند که بتوانند در یادگیری دانش آموزان و دانش پژوهان خود مسیر را هموار نمایند. تهیه پاورپوینت برای اساتید آموزش آنلاین، بسیار حساس بوده و نیازمند تجربه و دانش است. در این پاورپوینت‌ها تیترها، مطالب اصلی و نکات باید به گونه ای درج شوند که مختصر و مفید باشند، لذا شناخت کافی از این چالش‌ها و رفع اساسی آن‌ها به بهتر شدن فرایند ساخت پاورپوینت آموزشی کمک بسزایی می‌کند. اساتید موسیقی، نقاشی، هنرهای دستی و تجسمی، درسی و دانشگاهی، به کمک پاورپوینت می‌توانند کلاس‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین و مجازی در سراسر کشور پوشش داده و به حرفه‌ی خود رونق ببخشند. اما در این میان، چگونگی ساخت پاورپوینت، نکته‌ای اساسی و حیاتی است که اکثر اساتید با آن گلاویز هستند.

 ایران تایپیست با فراهم کردن بستر مناسب برای تمامی افراد جامعه، امکان ساخت پاورپوینت آموزشی را با ارسال فایل صوتی و ویدئویی در دسترس شما قرار داده است و تنها با چند کلیک می‌توانید، تخصصی‌ترین فایل‌ها را در زمینه‌های مختلف مطابق تکنولوژی و دانش روز دنیا در اختیار داشته باشید. این مرکز با سرویس و خدمات پیشرفته خود، ضمن همکاری با فارغ التحصیلان برتر در رشته‌های متفاوت توانسته است گام‌های موثری را برای اساتید آموزش از راه دور بردارد و رضایت و خرسندی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. اگر در ارتباط با ساخت پاورپوینت آموزشی برای اساتید آموزش از راه دور سوالی دارید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره شوید و از خدمات ارزنده و آنلاین ما بهره لازم را ببرید.

ساخت پاورپوینت آموزشی

ساخت پاورپوینت آموزشی برای اساتید آموزش از راه دور و غیرحضوری 

 

ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین

سخنرانان سمینارهای تخصصی به خوبی می‌دانند که ساخت پاورپوینت آموزشی برای ارائه‌های آنلاین بسیار ضروری است. به گونه‌ای که از آن به عنوان یکی از ابزارهای اصلی این جلسات یاد می‌شود. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین صرفا به معنای ادغام کردن مطالب در قالب چند اسلاید و استفاده از افکت‌ها و ترنزیشن‌ها خلاصه نمی‌شود. بلکه باید با گلچین کردن مطالب با چاشنی مهارت و تکنیک، اسلایدها را به گونه‌ای طراحی کنید که در عین جذابیت، در انتقال دادن مفاهیم و مطالب موفق عمل کنید. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین آنقدر مهم است که باید برای تهیه آن ساعت‌ها وقت بگذارید و تمامی ریزه‌کاری‌های آن را با دقت انجام دهید تا کیفیت خروجی کار را در تمامی زوایا در بالاترین حد ممکن نگه داشته باشید. گاهی پیش می‌آید که شما از یک فایل صوتی یا یک فایل ویدئویی به زبان خارجی می‌خواهید برای ساخت پاورپوینت آموزشی اقدام کنید اما فرصت گوش دادن به آن فایل را ندارید و یا سطح آشنایی شما با زبان مورد نظر آنقدر بالا نیست که بتوانید آن را ترجمه تخصصی کنید و در تهیه پاورپوینت از آن استفاده کنید.

در چنین موقعیت‌هایی به دنبال مراکزی معتبری خواهید گشت که سفارش شما را تقبل کنند. در بین تمامی موسسات موجود، ایران تایپیست با داشتن تیم خبره‌ای که تخصص آکادمیک دارند، خدمات ارزنده‌ای را به صورت آنلاین و حضوری به شما تقدیم خواهد کرد. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین در ایران تایپیست بعد از طراحی، توسط کارشناسان ما بررسی شده و بعد از تایید آن‌ها به شما تحویل داده خواهد شد. از همین روی، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که ثبت سفارش در ایران تایپیست برابر با تجربه‌ی کیفیت است و در فرایند تهیه پاورپوینت و ساخت اسلاید با کپی پیست کردن و افکت‌ها ابتدایی خداحافظی خواهید کرد و در عوض حرفه‌ای‌ترین‌ها را در اختیار خواهید داشت.

ساخت پاورپوینت آموزشی

تهیه و تنظیم پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین

سوالات متداول

برای تمامی موضوعات امکان تهیه و تنظیم پاورپوینت وجود دارد و از این نظر محدودیتی در ایران تایپیست تعریف نشده است.

با داشتن زبده ترین تیم، در کمترین زمان ممکن پاورپوینت مورد نظرتان آماده خواهد شد.

ایران تایپیست با فعال کردن خدمات خود به صورت آنلاین، در تمامی ایام سال آماده ارائه خدماتش می باشد.

بله، ایران تایپیست به دلیل داشتن تیمی مجرب و متخصص در تمامی حوزه ها قادر به تهیه و تنظیم پاورپوینت است.


نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 791 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت آموزشی پاورپوینت آموزشی آنلاین پاورپوینت آموزشی حرفه ای سفارش ساخت پاورپوینت پاورپوینت آموزشی

دیدگاه کاربران

نازنین صفاری | 1400-7-12 ساعت 09:38:17 امتیاز :

کل کلاسای آنلاینم با همین پاورپوینتا پیش رفت. عالی و مرسی از زحماتتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :