یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین

نویسنده: سهیل آریانپور تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/30 ساعت 11:00:00 بازدید: 318 امتیاز 5 از 1 نظر

سخنرانان سمینارهای تخصصی به خوبی می‌دانند که ساخت پاورپوینت آموزشی برای ارائه‌های آنلاین بسیار ضروری است. به گونه‌ای که از آن به عنوان یکی از ابزارهای اصلی این جلسات یاد می‌شود. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین صرفا به معنای ادغام کردن مطالب در قالب چند اسلاید و استفاده از افکت‌ها و ترنزیشن‌ها خلاصه نمی‌شود. بلکه باید با گلچین کردن مطالب با چاشنی مهارت و تکنیک، اسلایدها را به گونه‌ای طراحی کنید که در عین جذابیت، در انتقال دادن مفاهیم و مطالب موفق عمل کنید. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین آنقدر مهم است که باید برای تهیه آن ساعت‌ها وقت بگذارید و تمامی ریزه‌کاری‌های آن را با دقت انجام دهید تا کیفیت خروجی کار را در تمامی زوایا در بالاترین حد ممکن نگه داشته باشید. گاهی پیش می‌آید که شما از یک فایل صوتی یا یک فایل ویدئویی به زبان خارجی می‌خواهید برای ساخت پاورپوینت آموزشی اقدام کنید اما فرصت گوش دادن به آن فایل را ندارید و یا سطح آشنایی شما با زبان مورد نظر آنقدر بالا نیست که بتوانید آن را ترجمه تخصصی کنید و در تهیه پاورپوینت از آن استفاده کنید.

در چنین موقعیت‌هایی به دنبال مراکزی معتبری خواهید گشت که سفارش شما را تقبل کنند. در بین تمامی موسسات موجود، ایران تایپیست با داشتن تیم خبره‌ای که تخصص آکادمیک دارند، خدمات ارزنده‌ای را به صورت آنلاین و حضوری به شما تقدیم خواهد کرد. ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین در ایران تایپیست بعد از طراحی، توسط کارشناسان ما بررسی شده و بعد از تایید آن‌ها به شما تحویل داده خواهد شد. از همین روی، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که ثبت سفارش در ایران تایپیست برابر با تجربه‌ی کیفیت است و در فرایند تهیه پاورپوینت و ساخت اسلاید با کپی پیست کردن و افکت‌ها ابتدایی خداحافظی خواهید کرد و در عوض حرفه‌ای‌ترین‌ها را در اختیار خواهید داشت.

ساخت پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین

تهیه و تنظیم پاورپوینت آموزشی برای سمینارهای تخصصی آنلاین

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست در تمامی روزهای هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریانش است.

محاسبه هزینه ها بر عهده کارشناسان مالی ایران تایپیست است که در کمتر از 5 دقیقه اعلام هزینه خواهند کرد.

بله، ایران تایپیست در سه حالت، عادی، نیمه فوری و فوری آماده انجام سفارشات است و در سفارشات فوری هزینه ها دو برابر سفارشات عادی محاسبه خواهند شد.

بله، در صورت ارسال فایل ورد مطالب، هزینه ها کمتر خواهند بود. در غیر این صورت، هزینه تایپ نیز محاسبه خواهد شد.


نویسنده: سهیل آریانپور تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/30 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 318 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: پاورپوینت آموزشی سمینار پاورپوینت آموزشی تخصصی تهیه پاورپوینت آموزشی سایت پاورپوینت آموزشی پاورپوینت آموزشی حرفه ای

دیدگاه کاربران

مروارید محتشم | 1400-7-12 ساعت 09:24:28 امتیاز :

بابت پاورپوینت درجه یکیتون ممنونم. خداروشکر سمینار به خوبی پیش رفت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :