شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 12:00:00 بازدید: 767 امتیاز 5 از 1 نظر

آیا موافق هستید که ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد؟ چند بار پیش آمده که برای تهیه آن اقدام کرده‌اید ولی در وسط کار به دلیل سرعت پایین پیشرفت، آن را رها کرده‌اید؟ ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک نه تنها نیاز به دانش و مهارت کافی در این زمینه دارد، بلکه باید خلاقیت و سلیقه‌ و ایده‌های یونیکی به کار بگیرید تا خروجی کار شایسته و درخور باشد. استفاده از تصاویر متحرک در ساخت پاورپوینت آموزشی اثربخشی بالایی دارد و فرایند انتقال مطالب را آسان‌تر می‌کند. به همین جهت باید تهیه و تنظیم آن بسیار اصولی و قاعده مند باشد. کارشناسان کاربلد و با تجربه‌ی ایران تایپیست با پیاده سازی قوانین و با استفاده از مهارت و تخصص بالای خود، ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک را در دسترس شما قرار داده‌اند. فرقی ندارد که ساخت پاورپوینت آموزشی را برای چه رده‌ی سنی می‌خواهید و بینندگان شما چه کسانی هستند، کافیست این موضوع را با ما در میان بگذارید تا سفارشتان را مطابق پرسونای مخاطبان طراحی و تنظیم گردد. زیرا تهیه پاورپوینت برای هر گروه سنی قواعد خاص خود را دارد و انتخاب نوع تصاویر متحرک و شناسایی سلیقه‌ی مخاطبان، تجربه و خبرگی خاصی می‌طلبد و بدین جهت سررشته امور را در ساخت پاورپوینت آموزشی باید به دست افرادی سپرد به اندازه کافی حاذق بوده و رضایتمندی شما و مخاطبانتان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و صرفا به دنبال گرفتن پول نیستند و امانتداری و وقت شناسی از اصول اولیه در کار آنهاست.

از این روی، ایران تایپیست این تضمین را به شما می‌دهد که ضمن رعایت تمامی نکات، قواعد و زوایای پنهان، در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را تنها با دریافت کمترین هزینه تحویل خواهد داد. کافیست سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک خود را در سایت ایران تایپیست ثبت کنید و با پرداخت 60% از مبلغ نهایی فاکتور، سفارشتان را نهایی سازید و از این طریق با بهترین کارشناسان تهیه پاورپوینت لینک شوید.

ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک

ساخت پاورپوینت آموزشی با تصاویر متحرک توسط تیم حرفه ای

سوالات متداول

با داشتن زبده ترین تیم، در کمترین زمان ممکن پاورپوینت مورد نظرتان آماده خواهد شد.

بسته به حجم کار، زمان تحویل، زبان مقصد و فایل ارسالی شما، هزینه‌ها تعیین می‌شوند. برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها با کارشناسان ما در ارتباط باشد تا در عرض کمتر از 5 دقیقه فاکتور شما صادر شود.

بله، شما میتوانید درخواست مورد نظرتان را ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

60% از کل هزینه به عنوان پیش پرداخت جهت ثبت نهایی سفارش باید پرداخت شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/29 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 767 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: پاورپوینت آموزشی تخصصی تهیه پاورپوینت آموزشی پاورپوینت آموزشی متحرک پاورپوینت آموزشی انیمیشنی پاورپوینت آموزشی آنلاین

دیدگاه کاربران

پیمان حدادی | 1400-7-12 ساعت 09:32:53 امتیاز :

پاورپوینتم با اون تصاویرش واقعا به دلم نشست. مرسی بخاطر تبحرتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :