جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی با نرم افزار های تخصصی

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 18:00:00 بازدید: 2412 امتیاز 0 از 0 نظر

پژوهشگران جهت رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی علاوه بر تجربه و آشنایی با قوانین و مقررات مجلات گوناگون باید به نرم افزار های تخصصی رفرنس نویسی مسلط باشند. دانشجویان و محققان به خوبی با رفرنس نویسی آشنا می باشند و می دانند این فرایند به صورت دستی بسیار زمان بر خواهد بود. شاید این سوال را مطرح کنید که چرا دانشجویان از نرم افزار های تخصصی برای رفرنس نویسی استفاده نمی کنند؟ در حقیقت رفرنس نویسی با نرم افزار های تخصصی کار دشواری می باشد و این کار نیاز به تجربه و مهارت دارد. البته کیفیت در نرم افزار های تخصصی نیز متفاوت می باشد. به طور مثال ممکن است که یک نرم افزار به خوبی روش هاروارد را رفرنس دهی کند اما در اجرای روش ونکوور عملکرد پایینی داشته باشد. پژوهشگران ایران تایپیست آنقدر به نرم افزار های تخصصی رفرنس نویسی مسلط می باشند که قادر به رفرنس دهی مقالات، پایان نامه ها، نوشته ها و ... در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.

پژوهشگران این هلدینگ برای رفرنس دهی از نرم افزار های تخصصی گوناگون مانند: Mendeley، EndNote، Word، Zotero و ... استفاده می کنند. پژوهشگران ایران تایپیست رفرنس دهی را با روش های گوناگونی مانند: Turabian، SIST02، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago، APA و ... انجام می دهند. به طور کلی رفرنس دهی دو بخش دارد. بخش رفرنس دهی داخل متن می باشد که بر اساس نوع روش با استفاده از نرم افزار تخصصی انجام می شود. مثلا در روش رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی داخل متن تنها از شماره گذاری استفاده می شود. اما بخش دوم رفرنس دهی در انتها متن می باشد که به صورت یک لیست انجام می شود. پژوهشگران ایران تایپیست با تمامی این قواعد ها و نگارش ها کاملا آشنا می باشند و خدمات با کیفیتی را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه خواهند داد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست به ویژه رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی آشنا کند.

رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی با نرم افزار های تخصصی

رفرنس نویسی با نرم افزار های گوناگون

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجوییرفرنس نویسیخدمات مقالههزینه خدمات دانشجویی

سوالات متداول

ایران تایپیست از نرم افزار های تخصصی گوناگون مانند: Mendeley، EndNote، Word، Zotero و ... استفاده می کنند

به دو بخش داخل متن و انتهای متن به صورت لیست تقسیم می شود.

بله، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که دانشجویان با تجربه و به نرم افزار های تخصصی رفرنس نویسی مسلط باشند.

سطح کیفی تمامی پژوهشگران ایران تایپیست بالا می باشد و قادر به انجام رفرنس نویسی در زمینه های گوناگون می باشند.


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 2412 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی ونکوور با مندلی رفرنس نویسی ونکوور با اندنوت برای مقاله فارسی رفرنس نویسی ونکوور مقاله داخلی با ورد رفرنس نویسی ونکوور در مقالات داخلی رفرنس نویسی مقاله فارسی به سبک ونکوور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :