جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی و ارجاع دهی درون متنی پایان نامه به روش apa

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 20:00:00 بازدید: 1582 امتیاز 0 از 0 نظر

روش رفرنس نویسی apa بسیار شبیه به رفرنس نویسی هاروارد از نظر ارجاع منابع داخل متن می باشد. همانطور که می‌دانید روش رفرنس نویسی apa بر اساس نام نویسنده و تاریخ انتشار اثر انجام می شود. از هر دو فاکتور در متن مقالات بلافاصله استفاده می شود. این دو فاکتور حتما باید در داخل پرانتز قرار بگیرند. در برخی از مقالات نویسنده از نقل قول مستقیم استفاده می کند. در اینگونه موارد پژوهشگر باید از شماره صفحه و پاراگراف منبع مورد نظر نیز در داخل متن استفاده کند. هدف اصلی رفرنس نویسی تقدیر از نویسندگان منبع های علمی است که از آنها برای نوشتن مقاله استفاده شده است. ایران تایپیست با کمک پژوهشگران خود قادر است تا رفرنس نویسی را به روش های گوناگونی مانند: apa، Turabian، SIST02، MLA، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago و ... به محققان و دانشجویان ارائه کند.

پژوهشگران این موسسه همچنین برای روش رفرنس نویسی apa از نرم افزار های گوناگون Zotero، Mendeley، EndNote، Word و ... استفاده می کنند. توصیه می شود که قبل از انتخاب روش رفرنس نویسی و نرم افزار حتما با پژوهشگران و یا کارشناسان ارتباط برقرار کنید. زیرا این پژوهشگران به دلیل تجربه بالایی که دارند قادر به انتخاب روش و نرم افزار صحیح بر اساس موضوع مقاله شما و نوع مجله ای که می خواهید مقاله را در آن چاپ کنید، در مدت زمان کوتاه می باشند. کیفیت روش رفرنس نویسی apa در ایران تایپیست اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا هدف اصلی هلدینگ ایران تایپیست ارائه خدمات با کیفیت و بدست آوردن رضایت مشتریان می باشد. به همین منظور تمامی پژوهشگران ایران تایپیست موظف هستند که در هنگام استفاده از روش رفرنس نویسی apa به تمامی قواعد رفرنس نویسی توجه کنند. ایران تایپیست برای اطمینان از این موضوع با همکاری کارشناسان خود تمامی فایل های رفرنس نویسی شده را مورد بررسی قرار می دهد. اگر فایل های رفرنس نویسی شده از استاندارد کافی برخوردار نباشند، فایل مورد نظر به پژوهشگر ارجاع داده می شود.

رفرنس نویسی و ارجاع دهی درون متنی پایان نامه به روش apa

رفرنس نویسی در ایران تایپیست

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیاستخراج مقاله از پایان نامهفوری ترین تایپ

سوالات متداول

رفرنس نویسی با روش apa به دو دسته ارجاع داخل متن و آخر متن تقسیم می شود. این روش رفرنس نویسی بسیار شبیه به روش هاروارد می باشد. به طوری که در هر دو روش از نام نویسنده و تاریخ انتشار اثر در داخل متن استفاده می شود.

هدف اصلی رفرنس نویسی apa تقدیر از نویسندگان اثر هایی است که در نگارش مقاله، پایان نامه، کتاب و ... پژوهشگر از آنها استفاده کرده است.

پژوهشگران ایران تایپیست از نرم افزار های Zotero، Mendeley، EndNote، Word و ... برای انجام روش apa استفاده می کنند.

ایران تایپیست با همکاری کارشناسان خود کیفیت تمامی فایل ها را مورد ارزیابی قرار می دهد. اگر فایل رفرنس نویسی شده از کیفیت استاندارد برخوردار نباشد، فایل برای انجام اصلاحات به پژوهشگر ارجاع داده خواهد شد.


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 1582 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش رفرنس نویسی apa درون متنی رفرنس نویسی و ارجاع دهی apa روش رفرنس دهی apa رفرنس نویسی apa در مقاله چگونگی رفرنس نویسی apa مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :