جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی مقالات خارجی نیاز به چه ابزاری دارد؟

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/20 ساعت 22:00:00 بازدید: 617 امتیاز 0 از 0 نظر

همان طور که گفته شد؛ برای رعایت کردن اصول رفرنس نویسی مقالات خارجی هم می توان از روش های دستی استفاده کرد و هم می توان برای این منظور از روش های خودکار به کمک نرم افزارها و برنامه های مختلف اقدام به این فرآیند کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنابراین برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بدون دردسر و حساسیت کمتری اصول رفرنس نویسی را در مقالات خویش پیاده سازی نمایید؛ نیاز به ابزارهایی دارید تا با استفاده از آن ها بتوانید به هدف مورد نظر خویش دست یابید. نرم افزار اندنوت، مندلی زوترو و... از جمله نرم افزارها و ابزارهایی به شمار می آیند که شما با استفاده از هر یک از این برنامه ها می توانید روند رفرنس نویسی خود را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرید. با استفاده هر یک از نرم افزارهای نامبرده شده شما می توانید با کمترین وقت لازم برای رفرنس نویسی مقالات خارجی، هر یک از این مقالات را سریعتر آماده ارسال در نشریه ها و مجلات برتر دانشگاه های مطرح جهان کنید. با چاپ مقاله خود در هر یک از این نشریه های خارجی می توانید برای خود یک رزومه بسیار مناسبی را بسازید که در مراحل بعدی تحصیلی خود بتوانند بهترین استفاده را از رزومه بالای خویش در قیاس با سایر افراد دیگر ببرند تا بتوانند به مدارج بالای تحصیلی در رشته مورد نظر خویش نائل آیند. بنابراین بهتر است با توجه به تخصصی بودن استفاده از هر یک از این ابزارها و برنامه های خاص برای رفرنس نویسی مقالات خارجی، سفارش های خود را در این زمینه به دست افراد ماهر و زبردستی بسپارید که با اصول استاندارد رفرنس نویسی به خوبی آگاه هستند. یکی از بهترین مراکز در این راستا، هلدینگ ایران تایپیست می باشد که شما می توانید سفارش های خود را در زمینه رفرنس نویسی مقالات خارجی در این موسسه مطرح به ثبت برسانید تا از وجود بهترین ابزارها برای رفرنس نویسی با کمترین درصد آزمون و خطا بهره مند شده و مقالات خود را برای چاپ در نشریه های معتبر خارجی به هر یک از آن ها بسپارید و منتظر چاپ آن ها باشید.

رفرنس نویسی مقالات خارجی نیاز به چه ابزاری دارد؟

رفرنس نویسی مقالات خارجی به صورت خودکار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیتحلیل آماریفوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله؛ رفرنس نویسی این گونه از مقالات نیز با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای گوناگونی انجام می شود. 

 با استفاده از برنامه هایی همچون مندلی، اندنوت و زوترو می توان دست به این فرآیند زد. 

اگر می خواهید از ابزارهای نوینی در رفرنس نویسی هر یک از مقالات شما استفاده شود؛ می توانید سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید. 

هلدینگ ایران تایپیست با وجود افراد متخصص موجود در خود و ارائه خدمات برتر به مشتری یکی از بهترین مراکز در این راستاست. 


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/20 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 617 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی مقالات خارجی با مندلی رفرنس نویسی مقالات خارجی با ورد رفرنس نویسی مقالات خارجی با اندنوت رفرنس نویسی مقالات خارجی با زوترو رفرنس دهی مقالات انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :