شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت سفارش فایلهای حجیم در سایت ترجمه چگونه است؟

نویسنده: دنیا ذاکری سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 14:00:00 بازدید: 441 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارشات لازم است که فقط از طریق سایت ترجمه انجام شود. فرایند ثبت سفارشات ساده بوده و بعد از بررسی فایل، پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود. 60% مبلغ دریافت شده و کار شروع می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکته مهم برای ثبت سفارش در سایت ترجمه این است که این جریان فقط از طریق سایت انجام می شود. ثبت سفارش فقط از طریق سایت ترجمه امکان پذیر بوده که رسمی بوده و امکان ثبت سفارش از طریق کانال های دیگری امکان پذیر نیست. کاربر لازم است که ایمیل داشته باشد تا جریان کار به او اطلاع رسانی شود. کاربر در زمان ثبت سفارش، لازم است که کلیه اطلاعات ستاره دار را ثبت کند. بعد از ایجاد حساب کاربری، مشتری می تواند از طریق آیکون الصاق، فایل (ها) را ضمیمه کرده و ارسال کند. تعداد و حجم سفارشات در سایت ترجمه البته باید مجاز باشد و بیشتر از اندازه حجم فایل را نمی توانید آپلود کرده و لازم است که اندازه مجاز آپلود فایل ها را رعایت کنید. مشتریان می توانند فایل های حجیم در سایت ترجمه را فشرده کرده و به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند تا بعد از قیمت گذاری کار آن شروع شود.

فایل های حجیم گاهی اوقات یکی از بزرگترین مشکلات و چالش های دانشجویانی است که هنگام ارسال فایل با آن مواجه هستند. شما می توانید فایل های حجیم را فشرده کرده و از پنل کاربری خود در سایت ترجمه ارسال کنید. شما می توانید همه نوع فایل متن یا صوتی یا تصویری را از طریق پنل کاربری خود ارسال کنید. در مورد فایل های صوتی و تصویری می توانید لینک را ارسال کنید و بدین ترتیب مسئولین شرکتی می توانند هر چه سریع تر به فایل شما رسیدگی کرده و کارهای مربوطه و لازم را به انجام برسانند تا شما نیز هر چه سریع تر فایل های خود را تحویل بگیرید.

ثبت سفارش فایلهای حجیم در سایت ترجمه چگونه است؟

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه کتابترجمه مقاله

سوالات متداول

البته کاربر لازم است که حساب کاربری را ایجاد کرده و پارامترهای سفارش را مشخص کنید. پیش فاکتور رایگان برای کاربران ارسال می شود.

در زمان ارسال سفارش، می توانید فایل های به حجم بالا را از طریق سایت (www.upload.ir) ارسال کنید و مدت زمان استفاده دانلود تا سه روز بوده و فایل شما در این بازه زمانی دانلود خواهد شد.

شما در این موقع می توانید فایل های حجم بالا را از طریق تلگرام به موسسه ایران تایپیست ارسال کنید. می توانید ارسال و دریافت را با نفرات مربوطه در شرکت هماهنگ کنید

سایت های ارسال حجم بالا بسیار زیاد هستند و لازم است که در این مورد با نفرات مربوطه شرکت هماهنگ کنید تا بعد از ارسال، فایل شما دانلود شود.  


نویسنده: دنیا ذاکری سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 441 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سایت ترجمه فایل حچیم سایت ترجمه فایل صوتی سایت ترجمه متون سایت ترجمه تخصصی سایت ترجمه پادکست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :