چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه ی فوری

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/21 ساعت 16:50:47 بازدید: 608 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه ی فوری متون مختلف با توجه به ضیق وقت بسیاری از دانشجویان و فعالان سیاسی و اقتصادی و تجاری و به طور کلی تمام افراد و اقشار مختلف به یک نیاز تبدیل شده است تا هر یک از آن ها برای برطرف کردن نیاز خود به دنبال یک مترجم برای ترجمه ی فایل مورد نظر خود باشند. به همین دلیل است که هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از معتبرترین موسسه های پیش رو در این زمینه توانسته است با استخدام دانشجویان مقاطع بالاتر یا دانش آموخته های رشته های مختلف با داشتن مدارک از معتبرترین آموزشگاه های زبان به کمک اقشار مختلف مردم آمده است تا بتواند نیاز هر یک از آن ها را با کیفیت بسیار زیاد برطرف نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه ی فوری

ترجمه ی فوری متون

کیفیت ترجمه ی فوری و سریع گوگل چگونه است؟

اگر به فکر کیفیت ترجمه ی فوری متون خود هستید؛ طبیعتا کیفیت ترجمه ی فوری و سریع از گوگل ترنسلیت نمی تواند انتخاب خوبی پیش روی شما باشد؛ بلکه بهتر است از ترجمه های انسانی زیر نظر حرفه ای ترین مترجم ها و حاذق ترین آن ها بهره مند شد. این دسته از مترجمین با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینه زبان تخصصی خود در طی سال ها کسب کرده اند؛ تمامی هم و غم خویش را در راستای ارتقای سطح کیفی ترجمه ها در کنار سرعت بالای تحویل فایل ترجمه شده به دست مشتری در نظر می گیرند تا هم فایل تمامی مشتریان خود را با کیفیت بالایی به دست آن ها بسپارند و رضایت حال آن ها را در نظر داشته باشند و هم نیاز آن ها را در سریعترین زمان ممکن پاسخگو باشند. مترجمان موجود در موسسه ایران تایپیست از این مزیت بهره مند می باشند.

هزینه ترجمه ی فوری یک روزه چقدر است؟

اگر به دنبال ترجمه ی فوری یک روزه هستید تا در کمترین روز ممکن بتوانید به فایل ترجمه مورد نظر خود دست یابید؛ باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که معمولا هزینه ترجمه ی فوری یک روزه بیشتر از سایر سفارش های ترجمه ای است که در موعد مقرر شده و عادی خود ثبت سفارش شده اند. بنابراین شما می بایست هزینه بیشتری را برای ترجمه سفارش های فوری و سریع خود پرداخت کنید. هر چند که اگر سفارش خویش را در موسسه معتبر ایران تایپیست به ثبت رسانید؛ به طور قطع به یقین هزینه سفارش های شما خیلی به صرفه تر از سایر موسسه های دیگر مورد محاسبه قرار می گیرند تا رضایت شما را در نهایت در پی داشته باشد.

ترجمه ی فوری

ثبت سفارش ترجمه ی فوری به صورت شبانه روزی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش ترجمه ی فوری به صورت شبانه روزی

شما می توانید حتی به صورت شبانه روزی هم سفارش ترجمه ی فوری خود را در موسسه ها و مراکز معتبر به صورت اینترنتی ثبت کنید. به این صورت که دیگر نیازی نیست برای ترجمه متن یا متون درخواستی خویش وارد موسسه های مختلف شوید و زمان زیادی را برای پیدا کردن موسسه یا مرکز ترجمه ای بگذرانید تا در صورت باز بودن بتوانید سفارش خود را در آن موسسه ثبت کنید؛ بلکه شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به صورت اینترنتی وارد موسسه معتبری همچون: موسسه ایران تایپیست شوید تا حتی در روزهای تعطیل رسمی و حتی در شرایط اضطراری در مکان های مختلف تنها در صورت داشتن اینترنت به راحتی وارد وب سایت رسمی موسسه ایران تایپیست شده و درخواست خود را به صورت غیر حضوری در هر پاسی از شبانه روز ثبت کنید.

ترجمه ی فوری مقاله معمولا چقدر طول می کشد؟

معمولا ترجمه ی فوری مقالات مختلف نسبت به سایر متون دیگر نیاز به دقت نظر بیشتری دارند و از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل است که معمولا این نوع از سفارش ها نیاز به وقت و انرژی بیشتری دارند و زمان تحویل آن ها هم در صورت در نظر داشتن کیفیت لازم و استاندارد برای چاپ در نشریه های معتبر طولانی تر خواهد بود. البته در صورتی که یک مترجم حرفه ای وظیفه ترجمه این دسته از متون را بر عهده داشته باشد؛ وی می تواند بر حسب توانایی هایی که دارد و با توجه به تجربه ای که در این راستا سالیان سال کسب کرده است؛ خیلی زودتر از حد تصور متون شما را ترجمه نموده و آن ها را تحویل شما دهد. پس بهتر است برای ترجمه این گونه از سفارش های خود با موسسه ایران تایپیست و مترجمان حاذق و توانمند آن ها در ارتباط باشید.

ترجمه ی فوری

ترجمه ی فوری متون تخصصی تمامی رشته ها در ایران تایپیست

ترجمه ی فوری متون تخصصی چه رشته هایی امکان پذیر است؟

در یک سفارش ترجمه ی فوری شما می توان تمامی متون مختلف را به صورت عمومی یا تخصصی در هر یک از رشته های مختلف به دست مترجمان حرفه ای بسپارید تا آن ها بر حسب توانایی هایی که دارند متون درخواست شده شما را با کیفیت بالا و سرعت مقبول تحویل شما دهند. بنابراین تمامی رشته ها می تواند ترجمه تخصصی مربوط به رشته خود را به دست مترجمانی بسپارند که در زمینه ترجمه به حدی از توانایی دست یافته اند که می توانند سرعت را در کنار کیفیت چاشنی کار خود کرده و بهترین ترجمه ها را به دست مشتریان خود بسپارند. تجربه نشان داده است که مترجمان ایران تایپیست به خوبی از این مزیت بهره مند بوده و رضایت طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کرده اند.

ثبت سفارش ترجمه ی فوری با پرداخت دو برابری هزینه ها

ترجمه ی فوری سفارش ها، یکی از خدمات روز و جدیدی است که با استقبال دانشجویان و پژوهشگران زیادی همراه شده است. چرا که شما می توانید در سریعترین زمان ممکن به فایل ترجمه متن خود دست یابید و هیچ نگرانی در خصوص ضیق وقت نداشته باشید. برای اینکه ترجمه فایل خود را بتوانید حتی یک روزه هم دریافت کنید؛ بایستی هنگام ثبت سفارش، درخواست خود را فوری ثبت کنید. البته برای ثبت سفارش فوری، می بایست هزینه ای معادل دو برابر هزینه درخواست عادی سفارش ترجمه را پرداخت نمایید. این هزینه را زمانی شما پرداخت می کنید که موسسه مورد نظر سفارش ترجمه ی فوری شما را تضمین شده تحویلتان دهد. یعنی درست در آن بازه زمانی مدنظرتان و حتی زودتر از آن بتوانید به فایل با کیفیت ترجمه دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت سفارش ترجمه شما عادی حساب می شود و طبق زمان بندی از پیش تعیین شده، فایل ترجمه را دریافت خواهید کرد.

ترجمه ی فوری

ترجمه ی فوری اینترنتی

عده زیادی از افراد از جمله دانشجویان و پژوهشگران از امکان ثبت سفارش ترجمه ی فوری بی اطلاع هستند. به همین جهت با توجه به ضیق وقت و کمبود زمان لازم برای استفاده از ترجمه متون خود، دست از ثبت سفارش آن بر می دارند. در حالی که آن ها می توانند در هر زمانی باب میل خود حتی یک روزه هم فایل های خود را ترجمه شده تحویل بگیرند. برای این منظور، می توانید سفارش های خود را با درخواست فوری در موسسه های معتبر به ثبت برسانید. موسسه هایی که چنین امکانی را در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید سفارش ترجمه ی فوری خود را به ثبت رسانید. بنابراین برای زدودن هر گونه نگرانی در زمینه تأخیر در تحویل سفارش های ترجمه، با پرداخت دو برابر هزینه عادی، درخواست خود را فوری ثبت کنید. موسسه ایران تایپیست، چنین امکانی را برای شما به شکل حضوری و غیر حضوری فراهم آورده است.

ثبت سفارش ترجمه ی فوری در مراکز ترجمه یا ترجمه متن در گوگل ترنسلیت؟

گاهی اوقات شما زمان زیادی را برای دریافت ترجمه متون خود ندارید. ثبت سفارش ترجمه ی فوری و یا استفاده از گوگل ترنسلیت یا هر نوع برنامه و نرم افزار دیگر، دو راهکار پیش روی شماست. معمولا دانشجویان تازه کار به عنوان اولین راه پیش روی خود، گوگل ترنسلیت یا نرم افزارهای کاربردی دیگر را در این زمینه انتخاب می کنند. چرا که خیال می کنند می توانند به راحتی هر کلمه حتی جملات کوتاه و بلند بسیاری را با استفاده از آن و بدون کمترین دردسری ترجمه کنند. شاید گوگل ترنسلیت و نرم افزارهای جانبی ترجمه متن، بتواند تا حدودی کمک حال شما باشد؛ اما ترجمه های ضعیف و بی پایه و اساسی را به شما تحویل می دهد. پس به جای استفاده از آن ها بهتر است به فکر ثبت سفارش ترجمه ی فوری در مراکز معتبر باشید. چون در این گونه از مراکز، مترجم انسانی ترجمه متون شما را بر عهده می گیرد.

ترجمه ی فوری

عدم استفاده از گوگل ترنسلیت

ثبت سفارش ترجمه ی فوری توسط مترجمان انسانی از جهات مختلف نسبت به انجام ترجمه توسط گوگل ترنسلیت، ارجحیت دارد. چرا که ترجمه متن توسط گوگل ترنسلیت و نرم افزارهای مختلف، دارای محدودیت های زیر است:

  • عدم ترجمه صحیح برخی از کلمات
  • عاجز ماندن از ترجمه اصطلاحات تخصصی
  • ترجمه بی پایه و اساس جملات
  • اشتباه در ترجمه جمله های کوتاه و بلند
  • به هم ریختن چینش دقیق کلمات در جملات
  • رعایت نکردن قواعد در حین ترجمه
  • ارائه ترجمه تحت اللفظی به جای استفاده از ترجمه معنایی
  • و...

بدین ترتیب ترجمه ی فوری توسط مترجم انسانی بهتر از ترجمه گوگل ترنسلیت است. چون هیچ یک از مشکلات و محدودیت های بالا را ندارد. از طرفی دیگر اگر حتی گوگل ترنسلیت و این برنامه ها هم بتوانند دست و پا شکسته متنی را ترجمه کنند؛ فرآیند ترجمه برای شما دوباره کاری می شود. چون بایستی از اول دوباره متن ترجمه شده گوگل ترنسلیت را بازبینی و اصلاح نمایید.

بهترین راهکار برای ترجمه سریع متون حجیم

ترجمه ی فوری، چنین امکانی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به متن ترجمه شده خود دست یابید. اما شاید این گونه خیال کنید که ترجمه متن به شکل فوری تنها به این شکل است که ترجمه متن شما زودتر از زمان مقرر شده به دستتان می رسد. اما شاید برای شما جالب باشد که شما می توانید ترجمه یک کتاب صد صفحه ای و حتی بالاتر از آن را هم در عرض کمتر از یک هفته و حتی یک روزه هم دریافت کنید. باور این مسئله ممکن است برای شما هم قریب به محال و بعید باشد. اما با ثبت سفارش ترجمه ی فوری در مراکز معتبر چنین مسئله ای برای شما میسر گشته است. بهترین راهکار برای این دسته از متون حجیم، تقسیم هر چند صفحه از متن به مترجمان مختلف است. بدین ترتیب سریعتر یک متن حجیم را ترجمه شده تحویل خواهید گرفت.

ترجمه ی فوری

ترجمه متون حجیم در بازه زمانی کم

استفاده از گزینه ثبت سفارش ترجمه ی فوری، آرزوهای محال شما را هم به واقعیت تبدیل کرده است. شاید در تصور هیچ یک از ما هم نگنجد که ما بتوانیم یک سفارش صد صفحه ای را یک روزه ترجمه نماییم. اما امروزه با چنین امکانی، می توان به این آرزوی محال، جامه عمل پوشاند. بهترین راهکار برای ترجمه متون حجیم در تمامی موضوعات و زبان های زنده دنیا، تقسیم آن به چندین مترجم فعال و با تجربه است. موسسه های مختلفی در سراسر کشور با مترجمان با تجربه و کارکشته زیادی سر و کار دارند. موسسه ایران تایپیست به لطف استخدام تعداد کثیری از بهترین مترجمان ایران، امکان ترجمه ی فوری متون حجیم را در کمترین بازه زمانی حتی یک روزه برای شما میسر گردانده است. این موسسه پس از ثبت سفارشات شما، بلافاصله، متن را به چندین مترجم خود تقسیم می کند. پس از اتمام فرآیند ترجمه توسط آن ها، متن را به یکپارچه به صورت مشتری تحویل می دهد.

ثبت سفارش ترجمه ی فوری به صورت آنلاین و اینترنتی به جهت عدم فوت فرصت

برای عدم فوت فرصت یا از دست رفتن زمان زیاد از شما، می توانید اقدام به ثبت سفارش ترجمه ی فوری، آنلاین و اینترنتی کنید. به این ترتیب که به جای رفتن در سطح شهر برای یافتن یک موسسه برای واسپاری سفارش های خود، می توانید اینترنتی اقدام کنید. چرا که ثبت سفارش حضوری، زمان زیادی را از شما می گیرد. حتی ممکن است در شهر خود نتوانید به یک موسسه معتبر با بهره مندی از بهترین مترجمان دست یابید. مشکلات و محدودیت های بسیار زیادی در این راستا ممکن است پیش روی شما واقع گردد. در حالی که شما می توانید سفارشات ترجمه ی فوری خود را به شکل آنلاین و اینترنتی به ثبت برسانید. چرا که بدین ترتیب می توانید بر این مشکلات فائق آمده و تجربه شیرینی را برای خود به ارمغان آورید.

ترجمه ی فوری

ثبت سفارش ترجمه ی فوری آنلاین

هر چند که ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی ترجمه ی فوری، می تواند برای شما مزایایی داشته باشد؛ اما بی دردسر هم نیست. چرا که یافتن یک موسسه آنلاین با خدمات اینترنتی ویژه به همین سادگی ها نیست. از طرفی دیگر این ترس و واهمه ممکن است به وجود آید که مبادا هزینه ای از شما گرفته شود و متنی برای شما ترجمه نشود و یا اینکه متن نهایی ضعیف باشد. اما در بین موسسه های آنلاین و اینترنتی، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره داشت. موسسه ای که در بین سایر مراکز ترجمه که خدمات ترجمه ی فوری را ارائه می دهد؛ از درجه اعتبار بیشتری برخوردار است. شما در این موسسه، ضمن بهره مندی از ثبت سفارش های آنلاین و اینترنتی، می توانید با خیالی راحت اقدام به ثبت سفارش های خود کنید. پس بهتر است هم اکنون در وب سایت اینترنتی این موسسه ثبت نام کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه فوری مقالهسفارش آنلاین ترجمه فوریترجمه فوری کتاب

سوالات متداول

خیر؛ حتی در صورت ضیق وقت هم نمی توان با استفاده از گوگل ترنسلیت رو به ترجمه ی فوری متون مختلف آورد. 

خیر؛ معمولا هزینه ترجمه ی فوری متون با توجه به سختی کار و سرعت ترجمه در کنار کیفیت آن بیشتر از ترجمه های عادی است.

بله؛ در صورتی که شما متون خود را در جهت ترجمه ی فوری به دست مترجمان حرفه ای و زبردست بسپارید؛ آن ها کیفیت را نیز چاشنی کار خود می کنند.

موسسه ایران تایپیست را می توان بهترین موسسه در جهت ترجمه ی فوری متون مختلف دانست.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/21 ساعت 16:50:47 تعداد بازدید: 608 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه ی فوری متون ترجمه ی فوری مقالات ترجمه ی فوری تخصصی سایت ترجمه ی فوری ترجمه ی فوری ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :