چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله رشته صنایع

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/16 ساعت 12:47:20 بازدید: 520 امتیاز 0 از 0 نظر

مهندسان صنایع (در هر صنعتی) مثل خودرو، هوا و فضا، مراقبت های بهداشتی، جنگلداری، مالی، امور مربوط به فراغت و آموزش و غیره برای بهتر شدن اوضاع و شرایط کار می کنند. رشته صنایع نیز به همین مبحث مربوط می شود پس بنابراین می توان به این نتیجه رسید که ترجمه مقاله رشته صنایع بیشتر موضوعاتی را در بر میگیرد که برای بهتر کردن اوضاع صنایع نوشته می شوند و محدودیت موضوعی هم ندارند!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در واقع به این معنا که شما گستره ی وسیعی از صنایع را پیش رو دارید که هر کدام دارای موضوعات مختلف مورد مباحثه هستند که در کلیتی به نام رشته مهندسی صنایع در مورد ارتقا یا تغییر شرایط شان بحث و تبادلات علمی صورت می گیرد. اگر چه کلیه موضوعات مرتبط با آن فقط منحصر به این مورد نیست، اما مجموع آن شامل ارتقا و بهبود صنایع می شود.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله رشته صنایع

چرا ترجمه مقاله رشته صنایع مهم و ضروری می باشد؟

با پیش زمینه ای که در مقدمه برای ترجمه مقاله رشته صنایع گفته شد، می توان بیشتر به اهمیت این رشته و مقالاتی که در حوزه مرتبط با آن نوشته می شود، پی برد. از سال 1948 که مهندسی صنایع به طور عام و رسمی شکل گرفت، مقالاتی که در مورد این رشته یا موضوعات مورد بحث در چارچوب آن نوشته شد، افزایش یافت. پس از آن، نیاز به ترجمه مقاله مهندسی صنایع نیز احساس شد. چون هرگز زبان مشترکی در هیچ کجای دنیا به جز ترجمه از یک زبان به زبان های دیگر، برای برقراری ارتباط و انتقال دانش و آسان تر نمودن شرایط صنایع و افراد درگیر با آن، وجود نداشته و ندارد!

ترجمه مقاله رشته صنایع برای ارائه دیدگاه های فراگیر و یکپارچه این رشته به عنوان ابزاری برای بالاتر بردن پایه های قدرتمند آن، عمل می کند و از طرفی به دیگر صنایع کمک می کند تا با کاهش چالش ها فرصت های بهتری را در کسب و کار در اختیار بگیرند. پس حل مشکلات پیچیده هدف رشته مهندسی صنایع است و ترجمه مقاله مرتبط با این رشته به وجود آوردن بستری برای سهل تر شدن این روند به مدد زبان و اطلاعات علمی.

انواع زمینه و گرایش ترجمه مقاله رشته صنایع

اطلاعات در مورد رشته مهندسی صنایع، منحصرا در دستان کسانی که در این رشته تحصیل کرده اند یا قصد ادامه تحصیل دارند. اما برای آشنایی بیشتر، در صورتی که نیاز به ترجمه مقاله رشته صنایع برای انجام امور علمی، پژوهشی، کاری و غیره دارید می توانید با ایران تایپیست همکاری خود را شروع کنید. در ایران تایپیست تلاش بر حفظ کیفیت ترجمه و ارائه نتایج کار در سریع ترین زمان ممکن است.

کلیه زیر رشته ها و گرایشات رشته مهندسی صنایع، در ایران تایپیست برای ترجمه مقاله، پشتیبانی می شوند؛ از زیر رشته هایی مثل بهینه کردن سیستم ها، تا سیستم های اقتصادی و اجتماعی، لجستیک و زنجیره تامین یا مدیریت پروژه یا مدیریت نوآوری و فناوری و سایر موارد. کلیه این مقالات، جهت ترجمه توسط کسانی انجام می شوند که یا در رشته صنایع تحصیل کرده اند یا در رشته های بسیار نزدیک به آن، مدرک تحصیلی خود را دریافت نموده اند. البته، باید توجه داشته باشید که همیشه اولویت با ترجمه ی مترجمانی است که در این رشته به طور دقیق و صریح مطالعه کرده باشند.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مزایای ترجمه مقاله رشته صنایع در  ایران  تایپیست

ایران تایپیست، بهترین خدمات ترجمه را به شما مشتری گرامی عرضه می کند. می توانید با ثبت پروژه ترجمه مقاله یا طی حاصل کردن تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. اولاً اینکه ترجمه مقاله رشته صنایع در ایران تایپیست، با هزینه کاملا شفاف و روشن طبق ضریب براساس نوع رشته، تعداد کلمات استاندارد در هر صفحه از مقاله، تایم مورد نیاز عادی یا فورس ماژور برای تحویل، با پیگیری 24 ساعته جهت جلب رضایت مشتری انجام می شود.

امکان ارتباط دو سویه بین شما مشتری عزیز و مترجم برای دستیابی به بهترین کیفیت ترجمه و رد و بدل کردن اطلاعات لازم وجود دارد. همچنین می توانید بر اساس نمونه کار های سابق مترجم، درخواست ترجمه و همکاری با وی را ارائه دهید. کلیه ترجمه های مربوط به رشته صنایع توسط مترجمانی انجام می شود که در این رشته تحصیل کرده یا سالها در این حوزه فعال بوده اند و دارای نمونه ترجمه های قوی و درخشان می باشند که محدودیت موضوعی ندارد.

فرق بین ترجمه تخصصی مهندسی صنایع و ترجمه مقاله رشته  صنایع

ترجمه های رشته های مختلف عموما یا به طور تخصصی انجام می شوند یا براساس موضوع هر مقاله عمومی هستند. در مقالات تخصصی مباحث، اصطلاحات، محاسبات و مفاهیم تخصصی (طوری که تنها افراد تحصیل کرده در این رشته از آنها مطلع هستند) بیان می شود.

اما در مورد مقالات عمومی با موضوعات مختلف اما مربوط به رشته صنایع، برعکس است. نرخ ترجمه این دست مقالات با توجه به حساسیت و تخصصی بودن موضوع متفاوت است و عموما مترجمانی برای هر کدام انتخاب می شوند که توانایی و تسلط بیشتری روی این رشته برای ترجمه مقاله رشته صنایع داشته باشند.

ترجمه مقاله رشته صنایع ایا از مترجمین دانشگاهی هستند یا مترجمین عمومی؟

همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد، کلیه ترجمه های مربوط به رشته صنایع توسط مترجمین دانشگاهی این رشته انجام می شود، اما در شرایطی که موضوع ترجمه کاملا تخصصی و به طور ویژه به این رشته مربوط نباشد، می توان از مترجمین عمومی نیز کمک گرفت. با توجه به این مسئله، شما مشتری گرامی می توانید درخواست ترجمه مقاله رشته صنایع به کمک یک مترجم متخصص یا مترجم عمومی را بدهید تا برای آن اقدام عملی صورت بگیرد.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه

ترجمه مقاله رشته صنایع مواد غذایی و مهندسی صنایع ویژه دانشجویان

برای ترجمه مقاله رشته صنایع مواد غذایی و مهندسی صنایع ویژه دانشجویان باید مقالاتی را در سطح آن ها ترجمه نمود. البته خود مقالات نیز درجه بندی دارند. شما می بایست با توجه به نوع نیاز مشتری اقدام به ترجمه برای آن ها کنید. چرا که ترجمه یک مقاله همایشی رشته صنایع با یک مقاله در سطح مجلات و نشریه های معتبر داخلی و خارجی به هیچ عنوان شبیه به همدیگر نیستند. به همین جهت می بایست ترجمه مقاله ها را با توجه به میزان اهمیت و حساسیت هر یک از آن ها به دست مترجمان مختلف سپرد. در مورد ترجمه مقاله رشته صنایع مواد غذایی و مهندسی صنایع ویژه دانشجویان کارشناسی تا دکتری این رشته نیز به همین منوال می باشد. به این ترتیب که شما می بایست با توجه به مهم بودن و سطح مقاله خود، آن ها را به مراکز مختلفی بسپارید.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله رشته صنایع

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای ترجمه مقاله رشته صنایع، می توانند سفارش های خود را در مراکز معتبر ثبت کنند. در این مراکز، روزانه مترجم های با سابقه زیادی به استخدام در می آیند. در نتیجه با توجه به وفور مترجمین با سابقه و با تجربه، هیچ گاه سفارش ترجمه شما به تاخیر نمی افتد. از طرفی دیگر همیشه می توانید ترجمه های با کیفیت و استانداردی را در اختیار داشته باشید. یکی از همین مراکز برای ثبت سفارش ترجمه مقاله رشته صنایع در تمامی زیر مجموعه های آن، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید در این موسسه، سفارش های خود را به شکل حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید. پس از ثبت سفارش های شما، فایل ترجمه مربوطه به دست بهترین مترجم هایی سپرده می شود که به خوبی نیاز دانشجویان مقاطع مختلف را درک خواهند کرد.

ترجمه مقاله رشته صنایع ویژه کارمندان صنایع در کارخانه جات مختلف

این فقط دانشجویان نیستند که به ترجمه مقاله رشته صنایع نیاز دارند. چرا که علاوه بر آن در انواع کارخانه جات مختلف مرتبط با حوزه صنایع، کارمندان زیادی هستند که به این مقاله ها نیاز دارند. به واقع آن ها با ترجمه این مقاله ها مرتبط با حوزه کاری خویش، می خواهند تا از به روزترین و جدیدترین مقالات آگاه و مطلع باشند. حتی می توانند از یافته های علمی آن ها به جهت رونق و توسعه کارخانه جات و شرکت های خود هم استفاده به عمل آورند. بنابراین هر یک از این افراد و اقشار مختلف هم می توانند سفارش های ترجمه مقاله رشته صنایع خود را به این موسسه ها بسپارند. آن ها می توانند از جدیدترین مقاله ها برای ترجمه استفاده کند تا کارگران خود را با جدیدترین دانش تکنولوژی در زمینه کاری خود، مجهز سازند.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله

هر یک از صاحبان کارخانه جات و شرکت های مختلف می توانند ترجمه مقاله رشته صنایع مرتبط با کسب و کار خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. در این موسسه، مترجمان بسیار زیادی وجود دارند که می توانند ترجمه مقاله های به روز و جدید مربوط به این حوزه از کسب و کار را برای شما به شکل دقیقی ترجمه نمایند. البته باید توجه داشت که در ترجمه این مقاله ها با توجه به فردی که سفارش را ثبت کرده است؛ تفاوت هایی وجود دارد. اگر شما یک فرد حقوقی هستید که می خواهید ترجمه مقاله رشته صنایع خود را به موسسه ای بسپارید؛ دریافت مفهوم کلی موجود در مقاله هم برای شما کفایت می کند. اما برای دانشجویان بایستی فایل ترجمه با نکات ریز ترجمه و ادبی نوشتن متن  همراه گردد. بنابراین با توجه به نیاز هر فردی، مترجم می بایست به همان شکل اقدام به ترجمه کند.

ترجمه تخصصی متون و مقاله های مرتبط با حوزه صنایع کوچک و بزرگ مختلف

ترجمه مقاله رشته صنایع برای دانشجویان و دانش پژوهان جزو متون تخصصی به شمار می آید. هر یک از افراد و اقشاری که می خواهند از ترجمه متون علمی در صنایع کوچک و بزرگ مختلفی استفاده کنند؛ بایستی از مترجمان متخصص در همین حوزه استفاده کنند. چرا که مترجمان متخصص و مسلط به موضوعات مختلف را بایستی برای ترجمه های تخصصی برگزید. اینکه شما می خواهید از متن ترجمه شده در هر یک از صنایع کوچک و بزرگ مختلفی استفاده کنید؛ خود نشان دهنده این است که بایستی از مترجمان متخصص هم استفاده کنید. چرا که شاید مترجمین متون عمومی نتوانند از پس ترجمه مقاله رشته صنایع بربیایند و آن ها را به شکل دقیق و بدون نقصی ترجمه نمایند. برای ترجمه سفارش های این متون تخصصی نیاز به مترجم تخصصی هم به خوبی حس می شود.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله

با توجه به همین تخصصی بودن ترجمه مقاله رشته صنایع است که بایستی در انتخاب موسسه هم دقت داشته باشید. موسسه هایی که ترجمه متون تخصصی را بر عهده می گیرند؛ به مشتریان خویش تضمین می دهند. موسسه ایران تایپیست، از جمله همین موسسه های معتبر به شمار می آید. اگر شما سفارش خود را در این زمینه به مسئولان ایران تایپیست بسپارید؛ آن ها فایل سفارش شما را به بهترین مترجمان تخصصی خود می سپارند. بدین ترتیب شما می توانید از ترجمه مقاله رشته صنایع خود نهایت استفاده را ببرید. چون کیفیت بالایی از ترجمه را توسط این مترجمان دریافت خواهید کرد. حتی اگر بخواهید از این ترجمه ها برای ارسال مقاله خود به یکی از ژورنال های بین المللی هم استفاده کنید؛ می توانید با خیال راحت به این مهم مبادرت ورزید. چرا که ترجمه های شما در سطح این نشریه ها هستند و می توانید برای تقویت رزومه خود اقدام کنید.

ثبت سفارش فوری ترجمه مقاله رشته صنایع در موسسه ایران تایپیست

اینکه گاهی مشتری در تحویل سفارش ترجمه مقاله رشته صنایع خود عجله دارد؛ امری طبیعی است. چرا که بسیاری از دانشجویان و دانش پژوهان هستند که به علت ضیق وقت سفارش های ترجمه خود را به مراکز معتبر می سپارند. بنابراین بایستی یک مترجم از آنقدر تجربه و مهارتی برخوردار باشد که بتواند به راحتی در کمترین زمان ممکن متن مقالات شما را ترجمه نماید. البته تنها سرعت بخشیدن به روال ترجمه نمی تواند به شما کمک کند. چون گاهی اوقات مترجم در ترجمه مقاله رشته صنایع، بر حسب سهل انگاری و عدم دقت نظر بالا، سبب به وجود آوردن مشکلاتی در ترجمه فایل شما می گردد. بنابراین تجربه و مهارت مترجم بایستی آنقدر بالا باشد که حتی بتواند با سرعت بالا و بدون افت کیفیت هم سفارش های شما را ترجمه نماید.

ترجمه مقاله رشته صنایع

ترجمه مقاله رشته صنایع فوری

نکته ای که در ثبت سفارش ترجمه مقاله رشته صنایع به شکل فوری باید به آن اشاره کرد؛ بحث هزینه این نوع از سفارش هاست. به این ترتیب که شما با درخواست فوری سفارش های خود می بایست هزینه بیشتری را در مقایسه با سفارش های عادی پرداخت کنید. بنابراین تنها در زمانی می بایست به این مهم مبادرت ورزید که نیاز بسیار فوری و سریعی به متن ترجمه سفارش خود داشته باشید. در غیر این صورت می توانید سفارش خود را به همان شکل عادی ثبت کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی هم نخواهد بود. اما اگر زمان زیادی را از دست داده اید و می خواهید خیلی فوری فایل ترجمه مقاله رشته صنایع به دست شما برسد؛ مجبور خواهید شد تا سفارش خود را با درخواست فوری به ثبت برسانید. بدین ترتیب سفارش شما در اولویت کار مترجم قرار می گیرد. حتی امکان دریافت فایل ترجمه مقاله یک روزه هم با ثبت درخواست فوری در موسسه ایران تایپیست، فراهم آمده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIترجمه متنترجمه فوری مقالهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، شما برای درج مقالات خود در ژورنال هایی مانند Production and Operations Management می توانید درخواست ترجمه داده و رزومه علمی خود را ارتقا دهید.

شما با برقراری ارتباط با کارشناسان ایران تایپیست به واسطه شماره های درج شده می توانید اعتراض خود را پیگیری کنید.

در سایت ایران تایپیست، بخشی به اسم «هزینه و زمان» وجود دارد که با ورود به این بخش امکان به دست آوردن هزینه تخمینی از مقاله تان برای شما فراهم شده است.

بله، برای ارائه ضمانت بیشتر ارائه نمونه ترجمه های سابق مترجم به طور شفاف انجام می شود.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/16 ساعت 12:47:20 تعداد بازدید: 520 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله رشته مهندسی صنایع ترجمه مقالات صنایع ترجمه آنلاین مقاله رشته صنایع ترجمه فوری مقاله رشته صنایع ترجمه ارزان مقالات مهندسی صنایع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :