سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه متون حقوقی

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه متن تاریخ انتشار: 1400/12/22 ساعت 09:48:37 بازدید: 2250 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه متون حقوقی تنها در صورتی با کیفیت بالا و متنی کاملا روان و مفهومی همراه خواهد بود که مترجم با سابقه و مسلط به لغات تخصصی آن پذیرش کرده باشد تا سرعت و تحویل به موقع نیز رعایت گردد. هلدینگ ایران تایپیست با بهترین تعرفه ها برای متون تخصصی ویژه و صدها مترجم در زمینه حقوقی انتخاب هوشمندانه شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای ترجمه متون حقوقی آیا توسط مترجم حقوقی انجام میشود؟

ترجمه متون حقوقی از حساس ترین و سخت ترین زمینه های ترجمه محسوب می شود که انجام چنین ترجمه هایی فقط باید به دست مترجمین حرفه ای و کاملا تخصصی انجام پذیر است. هلدینگ ایران تایپیست برای انجام هر ترجمه ای از جمله ترجمه متون حقوقی، فایل ترجمه را فقط برای افرادی که در این زمینه سابقه حرفه ای و طولانی مدت داشته باشد و حتی ترجیحا فارغ التحصیل چنین رشته ای هستند ارسال می کند تا کیفیت و روان بودن ترجمه کاملا تضمین شده باشد. از این رو یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان عزیز را رفع کرده ایم. متون حقوقی اصطلاحات پیچیده ای دارند که بدون داشتن دانش قبلی در مورد آنها، فهمیدن این مطالب امکان پذیر نیست ضمن اینکه بعضی از قوانین یا نهادهایی در کشورهای خارجی وجود دارند که نقش و عملکرد بخصوصی داشته و در سیستم حقوقی و قضایی داخل کشور تعریف نشده هستند لذا تنها یک مترجم حقوقی می تواند چنین فایل هایی را به درستی و با دقت ترجمه کند. هلدینگ ایران تایپیست در زمینه حقوق مشابه با سایر زمینه های تخصصی صدها مترجم حرفه ای و با سابقه در اختیار دارد.

ترجمه متون حقوقی
ترجمه متون حقوقی در هلدینگ ایران تایپیست با بالاترین سطح رضایت مشتری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای ترجمه متون حقوقی چقدر زمان لازم است؟

ترجمه متون حقوقی از حساسیت و درجه سختی بسیار بالایی برخوردار است و طبیعتا برای چنین ترجمه هایی زمان بیشتری لازم است اما به دلیل اینکه هلدینگ ایران تایپیست در کلیه زمینه ها از عمومی تا کاملا تخصصی، صدها مترجم بسیار حرفه ای و با سابقه کاری بسیار زیاد و حتی فارغ التحصیل رشته های حقوق در اختیار دارد لذا از لحاظ زمانی مشتریان نیاز نیست بیشتر صبر کنند و نسبت به سایر زمینه های ترجمه بیشتر منتظر بمانند. مترجمین حرفه ای زمینه حقوق با سرعت بسیار بالا و کیفیت عالی ترجمه متون حقوقی را پیش می برند موردی که در اکثر موارد شاهد هستیم، افزایش سرعت ترجمه بر روی کیفیت آن اثر منفی می گذارد  اما در ایران تایپیست مثال نقض آن را نشان داده ایم. به همین دلیل در مورد ترجمه های با زمینه حقوقی نیز تنها کافیست پس از مشخص کردن پارامترهای مختلف از طریق پنل کاربری و دریافت پیش فاکتور رایگان مشاهده کنید که مدت زمان تحویل فایل ترجمه برحسب سه نوع سرعت عادی، نیمه فوری و فوری چقدر خواهد بود.

کیفیت ترجمه متون حقوقی را چگونه تضمین میکنید؟

ترجمه متون حقوقی باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و بسیار روان و مفهومی باشند و در هر مؤسسه ترجمه ای کیفیت کار را می توان از روی سابقه کلی مؤسسه و میزان رضایت مشتریان و تعداد مترجمین حرفه ای و کاملا تخصصی در زمینه های مختلف ارزیابی کرد. به نحوی که هر چقدر تعداد مترجمین تخصصی در زمینه حقوق و سابقه آنها بالاتر و میزان رضایت مشتریان نیز بیشتر باشد، طبیعتا سابقه و میزان رضایت مشتریان از کل مؤسسه نیز بیشتر خواهد شد و شهرت و اعتبار بیشتری نیز کسب خواهد کرد. هلدینگ ایران تایپیست نیز خوشبختانه توانسته به کمک قدرت، هوش، تسلط، وجدان کاری و کیفیت و سابقه بالای مترجمین عزیز خود که به جز حقوق در بیش از 100 زمینه دیگر نیز فعالیت دارند، به شهرت بسیار خوبی در زمینه ترجمه متون حقوقی برسد که سختترین نوع سفارش محسوب می شود و هر مؤسسه ای نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد. ضمنا هلدینگ ایران تایپیست باز هم جهت کسب اطمینان و اعتماد شما عزیزان تا 2 هفته مهلت تست و ارزیابی قرار داده تا در صورت اشکال به فایل ترجمه، ادیت رایگان صورت گیرد و پس از آن با مترجم تسویه گردد.

ترجمه متون حقوقی
ترجمه متون حقوقی با بهترین کیفیت و قیمت و تحویل به موقع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

اعلام هزینه ترجمه متون حقوقی به صورت رایگان

ترجمه متون حقوقی نسبت به سایر ترجمه ها در زمینه های مختلف هزینه بیشتری دارد که بخاطر درجه سختی بسیار بالای آن است و به همین دلیل در بین رشته های تخصصی نیز بالاترین ضریب یعنی 1.2 را دارد. اما برای اینکه به راحتی و البته کاملا رایگان متوجه شوید که چقدر باید بابت ترجمه متون حقوقی هزینه کنید و قیمت نهایی آن چقدر خواهد بود دو روش بسیار ساده و سریع برای اعلام هزینه به شکل رایگان در نظر گرفته ایم. اولین مورد سیستم محاسبه گر آنلاین ترجمه است که با کادر محاسبه فوری ترجمه در سمت راست تمامی صفحات وب سایت مشخص است و شما عزیزان می توانید تنها با مشخص کردن تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد و زمینه تخصصی (زمینه حقوقی) برای اعلام هزینه روی دکمه محاسبه کلیک کنید تا برحسب زمان تحویل و نوع سفارش (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه) قیمت نهایی به شکل رایگان اعلام گردد. مورد دوم نیز از طریق پنل کاربری است که کل مدت زمان صرف شده از زمان ساخت حساب کاربری تا مشخص کردن پارامترهای مختلف و دریافت پیش فاکتور رایگان بیشتر از 10 دقیقه نخواهد شد. در هلدینگ ایران تایپیست اعلام هزینه ترجمه متون حقوقی رایگان و فوری است.

نحوه سفارش دهی ترجمه متون حقوقی

ترجمه متون حقوقی خود را می توانید خیلی ساده و راحت و با صرف کمترین زمان ممکن سفارش دهید. برای ثبت سفارش فقط باید از طریق پنل کاربری اقدام کنید که اگر حساب کاربری نداشته باشید کافیست تنها 1 دقیقه زمان بگذارید تا با مشخص کردن موارد ستاره دار که کاملا ضروری هستند، حساب کاربری شما فعال گردد و بتوانید کلیه سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست طبق پارامترهای مشخص شده، درخواست شما به واحد ترجمه ارسال می گردد و همکاران این بخش نیز پس از بررسی کلی سفارش و مشخص شدن هزینه آن را به شکل پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال می کنند. لذا در جواب آن دسته از عزیزانی که مکررا می پرسند از طریق تلگرام و واتس اپ نیز امکان ثبت سفارش هست باید عرض کنیم که خیر و فقط باید از طریق پنل کاربری اقدام کنید. اما می توانید پیگیری های بعدی و هماهنگی های پس از آن را با اعلام کد سفارش از طریق شبکه های تلگرام و واتس اپ انجام دهید.
ترجمه متون حقوقی از سختترین و پیچیده ترین سفارشات ترجمه متن تخصصی است که انجام آن باید بر عهده مترجمین کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه گذاشته شود تا کیفیت و روان بودن متون ترجمه شده تضمینی باشد. هلدینگ ایران تایپیست با داشتن صدها مترجم حرفه ای در زمینه حقوقی بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می کند.
 ترجمه متون حقوقی

ترجمه متون حقوقی با حساسیت بسیار ویژه توسط مترجمین زبده و حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه متندریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

  • ترجمه متون حقوقی با توجه به اینکه زمینه تخصصی محسوب می گردد، تنها توسط مترجم تخصصی در این زمینه یعنی مترجم حقوقی انجام می گیرد.

  • طبق زمان درخواست شده توسط کاربر تحویل می گردد

  • تمامی ترجمه ها از جمله ترجمه متون حقوقی دارای 2 هفته گارانتی کیفیت با ادیت رایگان هستند.

  • از طریق پنل کاربری می توانید به راحتی با تعیین پارامترهای مختلف، سفارش خود را ثبت نمایید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه متن تاریخ انتشار: 1400/12/22 ساعت 09:48:37 تعداد بازدید: 2250 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه رشته حقوق ترجمه حقوق به انگلیسی مترجم حقوق ترجمه حقوق با تضمین مترجم حقوقدان

دیدگاه کاربران

مریم ابراهیمی | 1400-4-6 ساعت 01:55:06 امتیاز :

دنبال چنین یایتی بودم ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :