پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه متن تخصصی قیمت

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 300 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه متن تخصصی قیمت بسیار مناسبی در مجموعه ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه استانداردهایی را تدوین نموده است که توانسته است قیمت ها را منصفانه و مناسب نماید. این مجموعه حتی جهت تعدیل بیشتر قیمت ها، به صورت آنلاین و دورکار با مترجمین خود کار می کند. لذا ترجمه متن تخصصی قیمت متعادل تری را در این مجموعه یافته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز برای ترجمه متن تخصصی قیمت مناسبتری را ارائه میدهد؟

ترجمه متن تخصصی قیمت منصفانه ای  در ایران تایپیست نسبت به سایر مجموعه ها دارد. به طوری که سفارش ترجمه تخصصی در ایران تایپیست هرروز بیشتر از روز قبل می گردد. به ویژه هم اکنون که آموزش ها مجازی می باشند، رشد سفارش ترجمه تخصصی در بین دانشجویان به صورت صعودی است.

در ایران تایپیست جهت برآورد قیمت ترجمه متن تخصصی دو راه در مقابل افراد وجود دارد که در هر دو روش قیمت‌ها براساس استانداردهای مشخصی برآورد می گردند؛ این دو روش شامل دریافت فاکتور و روش تخمین آنلاین است. در این روش ها زبان ورودی و خروجی، زمینه موضوع و تعداد کلمات مورد توجه هستند. البته هر دو روش سریع هستند؛ اما دریافت فاکتور دقیق تر می باشد.

ترجمه متن تخصصی قیمت

ترجمه متن تخصصی قیمت آنلاین

 در روش تخمین آنلاین قیمت ترجمه متن تخصصی میتوانید سایت موارد خواسته شده را درج و بلافاصله حدود قیمت پروژه خود را به دست آورید. اما همانطور که گفته شد فاکتور دقیق تر است و بعد از ثبت سفارش در سایت، در زمان کمتر از 5 دقیقه صادر می گردد. در فاکتور فرمت ورودی و خروجی و زمان تحویل نیز در نظر گرفته می شود.

بدین ترتیب در سایت ایران تایپیست بدون توجه به روش ثبت سفارش، می توان گفت ترجمه متن تخصصی قیمت استاندارد و مناسبی دارد. البته لازم به ذکر است در ایران تایپیست تمامی کارها به صورت با کیفیت و تضمین شده انجام می‌گیرد و  براساس کیفیت ترجمه متن تخصصی قیمت متفاوتی نخواهد داشت. اما زمان تحویل سبب می‌شود ترجمه متن تخصصی قیمت متغیری داشته باشد.

 به طوری که ترجمه فوری قیمت بالاتری نسبت به حالت عادی دارد و در فاکتور سفارش فوری ترجمه متن تخصصی قیمت تقریبا دو برابر زمان عادی درج می گردد. ولی در کل باتوجه به اینکه مترجمین متخصص هستند و به صورت دورکار با سایت همکاری می نمایند، قیمت‌ها نسبت به سایر مجموعه منصفانه می باشد. زیرا کیفیت بسیاری از ترجمه های انجام شده توسط سایت های زیادی که کمتر وجه دریافت می کنند از کار ترجمه ایران تایپیست کمتر است.

آیا هزینه ترجمه متون تخصصی مختلف قیمت های متفاوتی دارند؟

 ترجمه متن تخصصی قیمتی متناسب  با نوع متن در ایران تایپیست دارد. زیرا بعضی از متون و بعضی از رشته ها لغات تخصصی زیادی داشته و برای ترجمه زمان بیشتری را نیاز دارند. لذا در چنین شرایطی کاملا طبیعی می باشد ترجمه متن تخصصی قیمت متفاوتی داشته باشد. البته در مجموعه ایران تایپیست با توجه به ارجاع تخصصی ترجمه تخصصی، کار همواره با کیفیت و سریع انجام می‌شود. البته در ایران تایپیست مترجمین متخصص رشته های مختلف حضور دارند و قادر می باشند متون بسیار تخصصی را نیر به صورت فوری و باکیفیت انجام دهند.  

باید قبول کرد هرچقدر هم ترجمه متن تخصصی قیمت کمتری را در بعضی از مجموعه ها که با نرم افزار ترجمه انجام می دهند، دارد. ولی وقتی مترجم متخصص در زمینه مورد نظر، ترجمه نمی کند هم امکان ترجمه اشتباه لغات وجود دارد و هم اینکه چون دانش لازم را ندارد، برداشت های اشتباه بسیار دیده می شوند. در همین راستا باید گفت وقتی یک متن بسیار تخصصی است نکات علمی در چنین متنی بیشتر دیده می شود. لذا وقتی ترجمه لغت به لغت توسط یک برنامه و یا مترجم غیر متخصص انجام می گیرد، ترجمه ای پر اشتباه قابل انتظار است.

به همین دلیل ایران تایپیست جهت دستیابی به ترجمه متن تخصصی قیمت پایین از کیفیت  کار نمی کاهد و از نرم افزار و مترجمین غیر متخصص استفاده نمی کند. این مجموعه ارجاع را کاملا تخصصی انجام می دهد. به صورتی که هر مترجمی متنی را ترجمه می کند که در آن زمینه، دانش لازم را دارد. بدین ترتیب چون مترجم تسلط لازم را به متن دارد، بسیار راحتتر و سریعتر ترجمه می نماید.

ترجمه متن تخصصی قیمت

ترجمه متن تخصصی قیمت منصفانه

 لذا مشتری ترجمه باکیفیت را سریع تحویل می گیرد و ترجمه متن تخصصی قیمت منصفانه ای برای مشتری خواهد داشت. البته قابل ذکر است به غیر از زمینه ترجمه، حجم آن نیز در قیمت ترجمه تخصصی تاثیر دارد، محتواهای پرحجم نیز کمک می کنند ترجمه متن تخصصی قیمت پایین داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه آنلاین قیمت ترجمه متن تخصصی

ترجمه متن تخصصی قیمت یکسانی در هر دو روش ثبت سفارش حضوری و آنلاین در ایران تایپیست دارد. سایت ایران تایپیست با توجه به فعالیت 24 ساعته و آنلاین کمک نموده است همواره ترجمه متن تخصصی قیمت به روز و آنلاینی داشته باشد. لذا مشتریان در هر کجایی که باشند می توانند در هر ساعتی در سایت ثبت نام بوده و به استعلام قیمت ترجمه بپردازند و ثبت سفارش کنند.

در سال های قبل که ثبت سفارش  ترجمه تخصصی به صورت حضوری بود، نمی شد مطمئن بود ترجمه متن تخصصی قیمتی مانند قیمت دو ماه قبل دارد. لذا برآورد هزینه به خصوص برای دانشجویان سخت بود. زیرا به صورت مداوم با سفارش ترجمه سروکار ندارند و به دنبال ترجمه با قیمت پایین هستند؛ بنابراین مشکلات زیادی پیش روی افراد قرار می گرفت.

لذا ایران تایپیست با انجام خدمات آنلاین سعی نموده است کمک کند به راحتی بتوان سفارش ترجمه متن تخصصی قیمت پایین را داد. بدین ترتیب افراد وارد سایت میشوند، زبان مبدا و مقصد را انتخاب میکنند، تعداد کلمات را درج می کنند و قیمت های مختلف را مشاهده می نمایند. مشتری بر اساس این قیمت ها و نیاز خود تصمیم می گیرد ثبت سفارش نماید. اگرچه این روش به اندازه دریافت فاکتور دقیق نیست؛ اما سریع و راحت است و تخمین مناسبی برای قیمت ها می باشد.  البته در این میان باید توجه نمود که استانداردها برای محاسبه هزینه ها ثابت است. به صورتی که در هر دو روش فاکتور و محاسبه آنلاین، قیمت ها بر اساس زبان و فرمت ورودی و خروجی و همچنین زمان تحویل متغیر میباشد.

ترجمه متن تخصصی قیمت

ترجمه متن تخصصی قیمت رقابتی

لذا وقتی کسی می خواهد ترجمه متن تخصصی قیمت ارزانی برایش داشته باشد باید به اینکه متن از چه زبانی به چه زبانی ترجمه شود و یا اینکه می خواهد کار را فوری تحویل بگیرد یا نه توجه نماید. سفارشات فوری سبب می شوند ترجمه متن تخصصی قیمت بالاتری داشته باشند.

در ترجمه متون تخصصی قیمت ها بر چه اساسی محاسبه می شوند؟

ترجمه متن تخصصی قیمت بسیار پایینی را در ایران تایپیست تجربه می کند. زیرا اگر متون تخصصی باشند و خارج از مجموعه توسط مترجمین متخصص به صورت باکیفیت و سریع ترجمه شوند؛ هزینه بسیار بالایی خواهند داشت. این قیمت ها بارها مابین مجموعه ایران تایپیست و مترجمین آزاد و یا بسیاری از موسسات که ترجمه تخصصی انجام می دهند مقایسه شده اند و چنین نتیجه گیری حاصل شده است.

حال سوالی که پرسیده می شود این است چگونه ترجمه متن تخصصی قیمت کمی در این مجموعه دارد؟ در پاسخ باید گفت ایران تایپیست از یک سو با مترجمینی کار می کند که متخصص می باشند و در رشته تخصصی خود کار ترجمه را انجام می دهند. لذا کاملا به ترجمه متون مسلط می باشند و کار را در اسرع وقت انجام می دهند. به  همین دلیل کیفیت و سرعت کار همواره بالا میباشد. مجموعه ایران تایپیست جهت کاهش قیمت ترجمه، استاندارد های خاصی را در نظر گرفته است و تمامی ترجمه ها بر اساس این معیار ها تعیین قیمت می شوند. بنابراین  ترجمه متن تخصصی قیمت متفاوتی را بر اساس این معیارها خواهد داشت.

در این معیار هزینه براساس زبان ورودی و خروجی متفاوت می باشد، به صورتی که وقتی که یکی از زبان های ورودی و خروجی فارسی باشد نسبتا  ترجمه متن تخصصی قیمت کمتر دارد. در حالی که اگر هر دو زبان خارجی باشند قیمت افزایش می یابد. زمینه متن نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد؛ ترجمه رشته های فنی مهندسی و پزشکی نسبت به متون عمومی به علت تخصصی بودن گرانتر هستند، بنابراین ترجمه متن تخصصی قیمت متفاوتی خواهد داشت.

ترجمه متن تخصصی قیمت

ترجمه متن تخصصی قیمت ارزان

در استانداردهای ایران تایپیست تعداد کلمات هم در برآورد هزینه مهم هستند؛ زیرا برای هر کلمه هزینه ای دریافت می شود. اما اگر محتوا پر حجم باشد قیمت کلی کاهش می یابد. بنابراین در هنگام ثبت سفارش ترجمه متن تخصصی قیمت ها همواره قابل تخمین هستند.

آیا در ترجمه متن تخصصی قیمت ترجمه جداول و اشکال تعرفه جداگانه ای دارد؟

ترجمه متن تخصصی قیمت منصفانه ای را در ایران تایپیست دارد، زیرا محاسبه قیمت بر اساس تعداد کلمات است. لذا برای عکس و نمودار هزینه ای دریافت نمی گردد، اما اگر جداول و اشکال دارای نوشته در متن باشند که باید ترجمه گردند، هزینه محاسبه خواهد شد. زیرا مجموعه ایران تایپیست جهت تضمین کارهای خود باید با متخصصین هر رشته همکاری نماید و اگر هزینه ها نتواند مترجمین متخصص را با خود همراه نگه دارد مجبور می گردد دیگر ارجاع تخصصی نکرده و کارها را به مترجمین حاضر ارجاع دهد.

 به همین دلیل این مجموعه جهت حفظ کیفیت کار خود از یک سو باید مشتریان را راضی نگه دارد و از سوی دیگر انگیزه مترجمین خود را همواره بالا نگه دارد. مترجمین ایران تایپیست کسانی هستند که در زمینه تخصصی خود کار ترجمه انجام میدهند، لذا هم دانش لازم را دارند و هم  به زبان های خارجی تسلط دارند. بنابراین باید ترجمه متن تخصصی قیمت متفاوتی داشته باشد.

ترجمه متن تخصصی قیمت

ترجمه متن تخصصی قیمت پایین

 ایران تایپیست کار ترجمه جداول و اشکال را به صورت تخصصی نیز انجام می دهد، به صورتی که در صورت درخواست مشتری، تنها جداول و اشکال را نیز ترجمه می نماید. این مجموعه کار ترجمه این موارد را هم به صورت تخصصی به دانش آموخته های هر رشته ارجاع می دهد. این افراد مطالعه مستمری در زمینه تخصصی خود دارند و به خوبی با اصطلاحاتی که در جداول به کار میروند آشنایی کاملی دارند، به همین دلیل کیفیت ترجمه اشکال و جداول تضمین شده می باشد.

 ایران تایپیست در استانداردهای خود برای  ترجمه متن تخصصی قیمت جداول را بر اساس تعداد کلمات و زبان و زمینه محاسبه می نماید. اما در کل مجموعه سعی می کند هزینه ها را به گونه ای محاسبه نماید که منصفانه و رقابتی باشند تا همه افراد جهت دستیابی به ترجمه متن تخصصی قیمت کمی بپردازند. نباید هزینه مانع دسترسی افراد به آخرین دستاوردها باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه کتابلیست هزینه ترجمهترجمه دانشجویی

سوالات متداول

در ایران تایپیست به علت انجام کار به صورت دورکار و تخفیفات خاصی مانند تخفیف به ازای دعوت از دیگران به سایت، قیمت ترجمه ارزان است.

بله، فرمت سفارش ترجمه تخصصی در هزینه ترجمه تاثیر دارد و فرمت هایی مانند پادکست هزینه بیشتری نسبت به متن دارند.

ترجمه تخصصی گوگل شاید در ظاهر مقرون به صرفه تر از مترجم به نظر آید؛ اما ترجمه لغت به لغت گوگل کیفیت بسیار پایینی دارد و قابل اعتماد نیست.

خیر، در ایران تایپیست تمامی کارها در سطح بسیار بالایی ترجمه می شوند، لذا کیفیت و قیمت ارتباطی باهم ندارند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 300 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه متن تخصصی هزینه ترجمه متن تخصصی نرخ ترجمه متن تخصصی قیمت ترجمه متن تخصصی فوری تعرفه ترجمه متن تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :