سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری زبان

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/9/2 ساعت 14:22:47 بازدید: 596 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به نیاز اقشار و اصناف مختلف به ترجمه فوری زبان های خارجه مختلف، بازار ترجمه در ایران به عنوان یکی از بازارهای رایج و پول ساز تبدیل شده است که مترجمین بسیار زیادی با أخذ مدارک دانشگاهی یا مدارک و گواهینامه های معتبر در آموزشگاه های زبان مختلف در این حوزه مشغول به کار و فعالیت هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فوری زبان

ترجمه فوری زبان های خارجه

بنابراین در صورتی که نیاز به ترجمه از زبان های خارجه مختلف به زبان فارسی سلیس و روان دارید و یا می خواهید از زبان فارسی هر گونه متنی را به زبان های خارجه مختلف برگردان نمایید؛ بتوانید با استفاده از این مترجمین نیاز خود را برطرف سازید. موسسه ایران تایپیست تعداد بسیار زیادی از این مترجمین را در زبان های خارجه مختلف استخدام نموده است تا شما بتوانید فایل های ترجه خود را در این موسسه ثبت کنید و با این دسته از مترجمین در ارتباط باشید.

ترجمه فوری زبان های خارجی بدون افت کیفیت

با توجه به این مسئله که در ترجمه فوری زبان های خارجه مختلف، مترجم باید در کنار کار ترجمه متن های مختلف، فایل ترجمه شده را خیلی زود و سریع به مشتری ارسال نماید. همین فوری بودن متن ترجمه شده این ابهام و دغدغه را در افراد به وجود می آورد که ممکن است ترجمه فوری سبب افت کیفیت متن ترجمه شده مورد نظر گردد. هر چند که این نگرانی و دغدغه در صورتی که شما متن خود را به یک مترجم غیر حرفه ای بسپارید؛ چندان دور از انتظار نیست. ولی اگر شما فایل خود را به یک مترجم بسیار مسلط و متعهد و مسئولیت پذیر بفرستید؛ با توجه به علم و تخصص و تجربه خود در زمینه ترجمه زبان خارجه تخصصی خود می تواند هم به صورت فوری و هم با بالاترین کیفیت ممکن متن شما را به زبان فارسی سلیس ترجمه نموده و در موعد مقرر شده تحویل شما بدهد. بنابراین در صورت ثبت سفارش ترجمه متن خود به هلدینگ ایران تایپیست جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نیست.

ترجمه فوری زبان

ترجمه فوری زبان به صورت حضوری و غیر حضوری

با توجه به شرایط کرونا ترجمه فوری زبان به صورت حضوری امکان پذیر می باشد؟

این روزها با وجود قرنطینه عمومی و شرایط کرونا، شما می توانید درخواست ترجمه فوری زبان های خارجه خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی ثبت کنید و به صورت اینترنتی نیز فایل ترجمه خود را در قالب برنامه ورد تحویل بگیرید. هر چند که با وجود همین شرایط کرونایی هم می توان باز هم به صورت حضوری وارد موسسه ایران تایپیست بشوید و درخواست خود را ثبت کنید. بنابراین موسسه نامبرده شده هم خدمات خود را به شما به صورت حضوری و هم غیر حضوری ارائه می دهد که به طور قطع به یقین خدمات غیر حضوری و اینترنتی ترجمه زبان های خارجه در این موسسه و مرکز مورد نظر یک معامله دو سر سود می باشد. به این ترتیب که هم شما می توانید از وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و هم در این شرایط کرونایی، حضور در موسسه مورد نظر سبب اجتماع بیش از حد نخواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فوری زبان برای ده صفحه چند ساعت زمان لازم می باشد؟

در صورتی که نیاز به ترجمه فوری زبان خارجه مورد نظر خود داشته باشید و متن اصلی شما نیز حدودا ده صفحه باشد؛ اگر متن خود را به یک مترجم بسیار زبده و مسلط برسانید؛ می توانید حتی در کمتر از یک روز کاری فایل ترجمه شده را به صورت زبان فارسی سلیس و روان در قالب برنامه ورد تایپ شده و مرتب تحویل بگیرید. بنابراین ترجمه زبان های خارجه توسط مترجمین حرفه ای، در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد. برای این منظور شما می توانید فایل ده صفحه ای خود را به هلدینگ ایران تایپیست بفرستید تا سفارش شما را به دست مترجمین بسیار مسلط خود بسپارند و در کمتر از یک روز کاری فایل ترجمه شده را تحویل شما بدهند.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه فوری زبان از طریق واتساپ وجود دارد؟

امروزه شما می توانید در بستر فضای مجازی هم ترجمه فوری زبان های خارجه مختلف را ثبت کنید تا به خوبی از وجود اینترنت در زندگی خود استفاده به عمل آورید. برای این منظور شما حتی می توانید از طریق برنامه واتساپ به عنوان یکی از برنامه های فضای مجازی در دسترس طیف وسیعی از مردم، فایل ترجمه خود را به مترجمین مسط و حرفه ای بفرستید تا پس از دریافت فایل شما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، متن شما را ترجمه نموده و آن را به شما ارسال نمایند.

ترجمه فوری زبان

ترجمه فوری زبان های خارجه مختلف در ایران تایپیست

ترجمه فوری زبان شامل چه زبان های می شود؟

وقتی صحبت از ترجمه فوری زبان های خارجه می شود؛ منظور تمامی زبان های زنده دنیاست. هر چند که در ایران ترجمه زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی و چندین و چند زبان دیگر بیشتر خواهان دارد. به همین منظور مترجمین هر یک از این زبان های خارجه در هلدینگ ایران تایپیست استخدام شده اند تا شما بتوانید در صورت نیاز به ترجمه هر یک از این زبان های نامبرده شده، به راحتی با ثبت سفارش ترجمه خود به این موسسه، فایل خود را به صورت تایپ شده و ترجمه شده در موعد مقرر گشته خود تحویل بگیرید. به همین منظور است که هلدینگ ایران تایپیست را یک مرکز و موسسه بسیار معتبر و با سابقه درخشان در سفارش ترجمه سریع می توان معرفی ساخت تا نیاز تک تک شما را پاسخگو باشد.

ترجمه فوری زبان های خارجه به زبان دلخواه شما

روزانه سفارش های ترجمه فوری زبان های مختلفی در مراکز ترجمه به ثبت می رسند. هر یک از این سفارش ها می توانند به تمامی زبان های زنده باشند که شما تمایل به ترجمه آن به هر زبانی داشته باشید. برای ترجمه هر زبانی، می بایست از مترجمان مسلط و البته با تجربه در همان زبان استفاده کرد. کسانی که با بهره گیری از تجربیات خود می توانند بهترین ترجمه ها را در سریعترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهند. این نکته را در خصوص سفارش های ترجمه فوری زبان های خارجه باید در نظر گرفت که برای هر نوع متنی، بهتر است از مترجم متخصص در همان رشته استفاده کرد. مترجمی که توانایی بالایی در ترجمه متون تخصصی مربوط به رشته خود داشته باشد و یا اینکه سابقه ترجمه متون آن رشته را در پرونده خود داشته باشد. بدین ترتیب می تواند ترجمه با کیفیت تری را به شما تحویل دهد.

ترجمه فوری زبان

ترجمه فوری زبان

سفارش های ترجمه فوری زبان های خارجه به هر زبان دلخواه شما، بهتر است در مراکز ترجمه باسابقه فعالیت حرفه ای بالایی انجام شود. چون در این سفارش ها چند مسئله را همزمان باید در نظر بگیرید: سرعت عمل بالا، کیفیت بالای ترجمه، تخصصی بودن یا نبودن متن و سپردن متون تخصصی به مترجمان متخصص در همان حوزه از جمله این مسائل هستند. به همین علت در کمتر موسسه ای می توانید مترجمی را بیابید که هر یک از این فاکتورها را همزمان با هم داشته باشد. موسسه ایران تایپیست، یکی از معدود مراکز ترجمه ای به حساب می آید که سفارش های ترجمه فوری زبان شما را در هر زبانی با کیفیت بالایی در اسرع وقت تحویل شما می دهد. کافیست سفارش های خود را حضوری یا غیر حضوری در این موسسه ثبت کنید. مسئولین این موسسه، سفارش های ترجمه شما را به بهترین و متخصص ترین مترجمین حضوری یا دورکاری خود می سپارد.

سفارش های ترجمه فوری زبان ، چند روزه به مشتری تحویل داده می شوند؟

سفارش های ترجمه فوری زبان، یک تفاوت اساسی با ترجمه عادی زبان های مختلف دارند. آن تفاوت هم در زمان بندی تحویل فایل ترجمه به دست مشتری است. وقتی کسی سفارش خود را به شکل فوری به ثبت می رساند؛ به این منزله است که زمان زیادی را برای دریافت فایل ترجمه در اختیار ندارد. به همین جهت مترجم مورد نظر می بایست این نکته بسیار مهم را مدنظر قرار دهد. گاهی اوقات دانشجو یا پژوهشگر مورد نظر، تنها یک روز وقت دارد. بدین ترتیب پس از ثبت سفارش ترجمه فوری زبان متن خود، می خواهد یک روزه فایل ترجمه را دریافت نماید. در چنین شرایطی امکان تعیین زمان تحویل فایل ترجمه توسط مشتری به موسسه های ترجمه وجود دارد. ترجمه های فوری همیشه سریعتر انجام می شوند و به دست مشتری می رسند. اینکه دقیقا چه زمانی فایل به دست مشتری می رسد؛ به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ترجمه فوری زبان

تحویل سریع فایل ترجمه

سفارش های ترجمه فوری زبان، می توانند در یک یا چندین صفحه و به هر زبانی باشند. حتی این سفارش ها می توانند در هر موضوع و هر حوزه ای باشند. وقتی کاربری سفارش ترجمه خود را در یک مرکز ترجمه به ثبت می رساند؛ آن موسسه، می بایست به تمامی این مسائل توجه داشته باشد و زمان درخواستی کاربر را هم مدنظر قرار دهد. در نتیجه اگر مترجمان موجود در این موسسه، توانایی بالایی در ترجمه داشته باشند؛ می توانند سفارش های ترجمه فوری زبان هر نوع مشتری را بپذیرند. مترجم های موسسه ایران تایپیست، سفارش های یک یا چند صفحه ای ترجمه مشتریان خود را در سریعترین زمان ممکن به دست آن ها می رسانند. شما می توانید زمان درخواستی خود را در این موسسه تعیین کنید تا درست در همان زمان و حتی زودتر، فایل ترجمه خود را دریافت کنید. ایران تایپیست این تضمین را به شما می دهد.

ثبت سفارش های ترجمه در روزهای تعطیل و ایام غیر اداری

برای اینکه سفارش های ترجمه فوری زبان شما در سریعترین زمان به دست مترجم در جهت ترجمه ارسال گردد؛ شما می توانید سوار بر ماشین زمان شوید. به این صورت که اگر در روزهای تعطیل یا ایام غیر اداری هم نیاز به ترجمه متن داشته باشید و هیچ مرکز ترجمه ای را در سطح شهر خود باز شده نیابید؛ می توانید اینترنتی سفارش های خود را به ثبت برسانید. با ثبت سفارش های آنلاین و اینترنتی در مراکز معتبر، دیگر هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. سفارش ترجمه فوری زبان شما در هر روزی و هر پاسی از شبانه روز حتی نیمه های شب از طریق وب سایت های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی به دست مترجم مورد نظر سپرده می شوند. بنابراین برای این منظور می بایست ابتدا از میان مراکز ترجمه اینترنتی و آنلاین، تحقیق کنید. سپس بهترین و با سابقه ترین آن ها را انتخاب کنید.

ترجمه فوری زبان

ثبت سفارش آنلاین ترجمه

برای ثبت سفارش ترجمه فوری زبان در روزهای تعطیل و ایام غیر اداری، بایستی از سایت های اینترنتی و آنلاین کمک بگیرید. برخی از مراکز ترجمه در کنار خدمات حضوری که در دفاتر مرکزی خود در سطح شهر ارائه می دهند؛ مشتریان خود را از خدمات اینترنتی و آنلاین هم بهره مند می سازند. از جمله این مراکز ترجمه با سابقه و معتبر، ایران تایپیست را می توان نام برد. شما می توانید در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلی های رسمی و در هر 24 ساعت شبانه روز، سفارش های ترجمه فوری زبان خود را در وب سایت اینترنتی این موسسه ثبت کنید. البته در ابتدا بهتر است نسبت به ثبت نام در سایت این موسسه، اقدام کنید. سپس سفارش های ترجمه خود را از طریق پنل کاربری خویش به ثبت برسانید. بدین ترتیب هم سریعتر سفارش ترجمه شما به دست مترجم می رسد و هم مترجم هم سریعتر نسبت به انجام ترجمه فایل های شما اقدام می کند.

ترجمه فوری زبان با تضمین در کیفیت و امکان بازپس دادن سفارش

سفارش های ترجمه فوری زبان، معمولا از جمله سفارش های بسیار حساس ترجمه به حساب می آیند. این سفارش های ترجمه را نباید در هر مرکز و موسسه ترجمه ای به ثبت برسانید. چون از حساسیت بالایی برخوردار هستند. بهتر است سفارش های ترجمه خود را در مراکز ترجمه ای به ثبت برسانید که فایل ترجمه شما را گارانتی کنند. بدین ترتیب که اگر شما از متن ترجمه سفارش خود رضایت نداشته باشید؛ امکان بازپس دادن سفارش و دریافت هزینه را از آن موسسه داشته باشید. بدین ترتیب آن موسسه، موظف هست که حتما سفارش ترجمه فوری زبان شما را با کیفیت به مراتب بالایی انجام و آن را به دست شما برساند. چون در غیر این صورت وقت و انرژی خود را بیهوده تلف کرده است. موسسه هایی که چنین امکانی را برای مشتریان خود قرار می دهند؛ از کیفیت ترجمه مترجمین خود اطمینان خاطر دارند.

ترجمه فوری زبان

ترجمه فوری همراه با گارانتی

اگر می خواهید با خیال راحت سفارش های ترجمه فوری زبان خود را با گارانتی در یک مرکز ترجمه به ثبت برسانید؛ ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه، از جمله بهترین و با سابقه ترین مراکز ترجمه در سطح شهر تهران به شمار می آید. مترجم های با تجربه و با کیفیتی در این موسسه، مشغول کار ترجمه متون مختلف هستند. بنابراین در صورتی که سفارش های ترجمه خود را در این موسسه به ثبت برسانید؛ از نظر کیفیت ترجمه و تحویل فوری فایل ترجمه، سفارش خود را تضمین کرده اید. حتی اگر از کیفیت یا زمان تحویل سفارش ترجمه فوری زبان خود رضایت نداشتید؛ امکان بازپس دادن سفارش خود را دارید. بنابراین با توجه به آمار بالای رضایت مشتری از خدمات موسسه ایران تایپیست، بهتر است با اطمینان خاطر سفارش های خود را در این موسسه، به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه تخصصیترجمه متنلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

خیر؛ علاوه بر انجام ترجمه فوری زبان های خارجه در اسرع وقت باید فایل ترجمه شده را با بالاترین دقت و کیفیت به مشتریان مختلف تحویل داد.

بله؛ شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری درخواست ترجمه فوری زبان های خارجه را در موسسه های معتبری همچون ایران تایپیست ثبت کنید. 

 بله؛ شما می توانید فایل ترجمه فوری زبان خارجه مدنظر خود را به مترجم خاص آن زبان بسپارید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین موسسه در جهت انجام ترجمه فوری زبان های خارجه دانست.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/9/2 ساعت 14:22:47 تعداد بازدید: 596 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری زبان های خارجی سایت ترجمه فوری زبان ترجمه فوری آنلاین زبان ترجمه فوری یک روزه زبان مرکز ترجمه فوری زبان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :