یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فایل های آموزشی و تخصصی

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1400/10/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فایل آموزشی و تخصصی به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. فایل های صوتی آموزشی و تخصصی به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد و بنابراین مترجم های این حوزه لازم است که مهارت شنیداری قابل قبولی داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت فایل های آموزشی و تخصصی بر کسی پوشیده نیست. ترجمه فایل های مستند صنعتی و آموزشی بخاطر کیفیت بالا زمان بر است. مدت زمان ترجمه فایل ها متناسب با مدت زمان فایل ها و حجم فایل هایی است که به مترجم ارسال می شود. خوش نامی ایران تایپیست بخاطر کیفیت بالای سفارشات است. مجموعه ایران تایپیست فایل های دریافتی را براساس تخصص، تجربه و علاقمندی مترجم بین آن ها توزیع می کند و در واقع مترجم ها متناسب با متغیرهای ثبت نامی خود، فایل را در پنل کاربری خود دریافت خواهند کرد. شما می توانید چندین ترجمه فایل آموزشی و تخصصی با حجم مجاز را ارسال کنید.

کلیه مترجم ها الزام به ترجمه دقیق فایل های ارسالی مجموعه بوده و لازم است که تا زمان مشخص آن ها را به دقت ترجمه کنند. ترجمه فایل های آموزشی و تخصصی یکی از مهمترین کارهایی است که در موسسه شرکت ایران تایپیست انجام می شود. علاوه بر این همواره کیفیت فایل ها همواره سنجیده شده و بعد از آن در پنل کاربری قرار می گیرد. بسیاری از موسسات آموزشی، ترجمه فایل های آموزشی و تخصصی را به ایران تایپیست سفارش می دهند. امروزه فایل های آموزشی و تخصصی را می توان برای آموزش های دور استفاده کرد. اهمیت فایل های آموزشی و تخصصی بر هیچ کسی پوشیده نیست و بنابراین با ترجمه فایل های خارجی می توان حوزه آموزش را توسعه و گسترش داد. دقت در ترجمه موجب می شود تا کاربران بتوانند از مطالب به نحو احسن استفاده کنند. از آن جایی که امروزه مردم رسانه گرا شده اند بنابراین ترجمه این نوع فایل ها مهم است.   

ترجمه فایل های آموزشی و تخصصی

ترجمه فایل آموزشی و تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه دانشجوییفوری ترین ترجمه ها

سوالات متداول

شما می توانید فایل های صوتی را از حساب کاربری خود ارسال کنید. البته لازم است که حجم فایل ارسالی را نیز رعایت کرده و ارسال کنید. سیستم بیش از حجم مشخص شده را ارسال نخواهد کرد.

ترجمه فایل صوتی آموزشی و تخصصی متناسب با تعداد و زمان فایل خواهد بود. البته شما در زمان ثبت سفارش مدت زمان تقریبی دریافت فایل را دریافت خواهید کرد.

مترجم های شرکت ایران تایپیست متناسب با علاقه و تخصص خود ترجمه فایل های سفارشات را دریافت خواهند کرد. مترجم ها متناسب با حوزه کاری خود فایل های سفارش مشتریان را دریافت می کنند.

مترجم بعد از دریافت فایل صوتی، شروع به کار می کند و فایل را با بهترین کیفیت ترجمه می کند. مترجم ها متناسب با حوزه کاری خود، فایل ها را دریافت می کنند.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1400/10/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فایل آموزشی ترجمه فایل درسی ترجمه فایل علمی آموزشی ترجمه فایل فوری ترجمه فایل آموزشی ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :