پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 11:00:00 بازدید: 344 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که می‌دانید، علم حسابداری یکی از علوم پرکاربرد است. بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری در رشته های گوناگون نیز استفاده می شود. اما ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات تخصصی حسابداری با ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری معمولی در رشته های دیگر متفاوت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شاید برخی از افراد بین ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری معمولی و مقالات تخصصی حسابداری تفاوت چندان زیادی را احساس نکنند اما در ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات تخصصی حسابداری باید مترجم به نکاتی مانند: روان بودن ترجمه، استفاده از اصطلاحات ویژه حسابداری، جایگذاری روش ها و فرمول های مناسب، امانتداری در متن و ... توجه کند. مقالات تخصصی حسابداری عمدتا روش های ویژه را با انواع مثال ها و خاطره های قدیمی توضیح می دهند؛ بنابراین امانتداری در ترجمه اینگونه متن ها اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اگر مترجم در ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری امانتدار نباشد. ممکن است مخاطبان انگلیسی زبان قسمت مهمی از توضیحات نویسنده را از دست دهند و منظور نویسنده را به درستی درک نکنند. ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه و مسلط به مشتریان خود تضمین یک ترجمه با کیفیت را می دهد.

در حقیقت موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی، افراد فارغ التحصیل در رشته های گوناگون که در زمینه ترجمه نیز مسلط می باشند را از سراسر ایران استخدام می کند. امانتداری متن در ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری برای ایران تایپیست اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر مترجمی این موضوع را رعایت نکند، حساب کاربری این مترجم بسته خواهد شد و سفارش به مترجم دیگری واگذار خواهد شد. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری علاوه بر امانتداری باید کاملا روان نیز ترجمه شوند. زیرا اگر ترجمه متن های حسابداری روان نباشد، درک موضوع بسیار سخت و دشوار خواهد شد. روان ترجمه شدن متن ها به عوامل گوناگون مانند: عدم غلط های املایی، استفاده از کلمات تخصصی، رعایت نکات گرامری و ... وابسته می باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا علم حسابداری یکی از زیر شاخه های علوم ریاضی می باشد. عمدتا متن های حسابداری یک روش ریاضی را با مثال های جذاب و جالب توضیح می دهند. بنابراین اگر ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری با کیفیت مناسبی انجام نشود؛ سبب خواهد شد تا منظور نویسنده به مخاطبان انگلیسی زبان نرسد.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه مقاله ISIترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه دانشجویی

سوالات متداول

در ترجمه مقالات تخصصی با کیفیت باید به مواردی مانند: عدم غلط املایی، استفاده از اصطلاحات خاص، روان بودن ترجمه و ... توجه کرد.

زیرا متن های حسابداری عمدتا با ذکر مثال روش و فرمول های ریاضی را توضیح می دهند و اگر ترجمه به درستی انجام نشود مخاطبان انگلیسی زبان منظور نویسنده را درک نخواهند کرد.

بله، ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین و استخدام مترجمان با تجربه قادر به پذیرش هرگونه ترجمه ای در زمینه حسابداری می باشد.

ایران تایپیست پنل کاربری مترجم متخلف را می بندد و سفارش را به فرد دیگری واگذار می کند.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 344 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی online حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله حسابداری ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله های حسابداری ترجمه آنلاین فارسی به انگلیسی حسابداری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :