پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی به صورت حرفه ای

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/20 ساعت 22:00:00 بازدید: 420 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای در زمینه متن های تخصصی و مقالات ISI کاربرد زیادی دارد. زیرا ترجمه ای متن های تخصصی دشوار تر از ترجمه های معمولی می باشد و دلیل این دشواری نیز وجود کلمات و اصطلاحات خاص در متن های تخصصی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنابراین ترجمه مقالات تخصصی باید توسط افراد متخصص و حرفه ای نیز انجام شود. در حقیقت مترجم در ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای باید با متن مورد نظر کاملا آشنا باشد. اگر مترجم شناختی از متن ترجمه تخصصی نداشته باشد قطعا قادر به استفاده از کلمات تخصصی نیز نمی باشد و همین امر سبب می شود تا ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای، ترجمه ای روان نباشد.

روان نبودن ترجمه مخاطبان انگلیسی زبان را دلسرد خواهد کرد و باعث می شود از خواندن ادامه مطلب خودداری کنند. از دیگر نکاتی که باید در ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای به آن توجه شود، امانتداری متن و خودداری از حذف مطالب توسط مترجم می باشد. مترجم باید در ترجمه امانتدار باشد. اگر این موضوع در ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای رعایت نشود، باعث می شود مخاطبان انگلیسی با متن ارتباط خوبی را برقرار نکنند و درک کمتری از متن داشته باشند. بنابراین یک مترجم حرفه ای باید تمامی منظور و گفته های نویسنده را با استفاده از کلمات و اصطلاحات خاص به مخاطبان انگلیسی زبان برساند. ایران تایپیست با استخدام مترجمان حرفه ای توانسته است که خدمات خود را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کند. موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی افراد حرفه ای و با تجربه را از سراسر ایران انتخاب و با آنها همکاری می کند. مترجمان این مجموعه به تمامی نکاتی که یک ترجمه حرفه ای باید داشته باشد، توجه می کنند. اگر ترجمه ای نتواند استاندارد های لازم را بدست بیاورد، ایران تایپیست پنل کاربری مترجم را می بندد و سفارش را به فرد دیگری واگذار خواهد کرد. 

ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی به صورت حرفه ای

ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای متن های تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

زیرا متن های تخصصی دارای کلمات و اصطلاحات تخصصی می باشند. همین موضوع سبب می شود تا ترجمه این متن ها دشوار تر از متن های معمولی باشد.

ترجمه های فارسی به انگلیسی متن های تخصصی باید دارای ترجمه ای روان، کلمات و اصطلاحات خاص، عدم اشتباهات دستوری، عدم مشکلات نگارشی و ... باشد.

اگر مترجم با موضوع متن آشنا نباشد، به درستی نمی تواند از کلمات و اصطلاحات خاص در متن ترجمه استفاده کند و همین امر سبب می شود تا متن روان ترجمه نشود. روان نبودن ترجمه سبب دلسردی مخاطبان انگلیسی زبان خواهد شد.

مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند زیرا تمامی آنها از آزمون های آنلاین مترجمی این مجموعه سربلند بیرون آمده اند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/20 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 420 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه online فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه چکیده فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه پایان نامه فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای ارزان

دیدگاه کاربران

حسام اکبریان | 1400-9-21 ساعت 08:04:19 امتیاز :

همه با مقالم کاملا ارتباط برقرار کردن.ممنون از ترجمه فوق العاده و روونتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :