دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/3/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 1178 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی در کمترین زمان ممکن یکی از خدمات ویژه ایران تایپیست می باشد. این موسسه با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که خدمات خود را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند. ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه تر می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی کار دشواری می باشد. ترجمه اینگونه متن ها تنها باید توسط مترجمان حرفه ای و با تجربه انجام شود. زیرا ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی دارای کلمات و اصطلاحات تخصصی می باشد. مترجمی قادر به پذیرش اینگونه ترجمه ها می باشد که با متن تخصصی مورد نظر کاملا آشنا باشد. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی، مترجمان حرفه ای و با تجربه ای را از سراسر ایران استخدام کرده است. این مترجمان از بین فارغ التحصیلان رشته های گوناگون می باشند به همین دلیل قادر به پذیرش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی در زمینه های گوناگون می باشند. اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد و همین امر سبب می شود تا تمامی اعضای ایران تایپیست بکوشند تا خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند.

مترجمان ایران تایپیست آنقدر از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند که سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند اما اگر مشتریان بخواهند متن های طولانی خود را از مدت زمان استاندارد برای ترجمه سریعتر تحویل بگیرند؛ می توانند سفارش خود را به صورت فوری در ایران تایپیست ثبت کنند. در سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی به با تجربه ترین مترجمان سپرده می شود. هزینه دستمزد در سفارش های فوری نسبت به سفارش های معمولی ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی بیشتر می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات و میزان دشواری کار مترجمان، محاسبه می شود. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی به عوامل گوناگونی مانند: تعداد کلمات، وجود کلمات و اصطلاحات خاص، موضوع متن و ... بستگی دارد. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد. زیرا این موسسه با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی

چگونه فایل سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی را ارسال کنم؟

ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی در ایران تایپیست آسان و سریع می باشد. مشتریان برای ثبت سفارش خود می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنند. البته ثبت حضوری سفارش برای افرادی امکان پذیر است که ساکن شهر تهران می باشند. دیگر شهرهای کشور می توانند از طریق سایت ایران تایپیست در کمتر 5 دقیقه سفارش خود را ثبت کنند. کارشناسان با تجربه ایران تایپیست بلافاصله پس از درخواست مشتریان، با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتریان را با نحوه ثبت نهایی و چگونگی ارسال فایل ها آشنا می کنند. مشتریان برای ارسال فایل سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی می تواند از وب سایت ایران تایپیست و یا از طریق شبکه های مجازی استفاده کنند. مشتریان پس از به اشتراک گذاشتن فایل سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی با کارشناسان این مجموعه، می توانند فاکتور رایگان را از کارشناسان مالی دریافت کنند. یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که آیا مشتریان پس از دریافت فاکتور می توانند سفارش را لغو کنند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می توان اینگونه جواب داد که: بله، مشتریان می توانند پس از مشاهده فاکتور رایگان سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی را لغو و یا همکاری را ادامه دهند.

ایران تایپیست با داشتن کارشناسان زیاد قادر به پاسخگویی مشتریان در سریعترین زمان ممکن از سراسر کشور می باشد. بنابراین ثبت سفارش و ارسال فایل مورد نظر برای ترجمه زمان بر نمی باشد. کارشناسان ایران تایپیست علاوه بر پاسخگویی به مشتریان، کیفیت فایل های ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی را مورد بررسی قرار می دهند. به همین دلیل ایران تایپیست کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی این موسسه را کاملا تضمین می کند. اگر فایل های ترجمه دچار نقص و ایرادی باشد، کارشناسان فایل را برای انجام اصلاحات به مترجم مورد نظر ارجاع می دهند.

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

ارسال آسان فایل ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی شامل تخفیف می شود؟

یکی از امتیازهای ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی در ایران تایپیست دریافت تخفیف می باشد. تخفیف های ایران تایپیست بر اساس حجم ترجمه می باشد. هرچقدر فایل ترجمه مورد نظر طولانی تر باشد، تخفیف ایران تایپیست نیز بیشتر خواهد بود. البته ناگفته نماند هزینه ترجمه در ایران تایپیست برای سطح های مختلف، متفاوت می باشد. به طور مثال هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی ویژه با هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی تخصصی و عمومی کاملا متفاوت می باشد. هزینه ترجمه تخصصی ویژه نسبت به هزینه ترجمه متن های تخصصی و یا عمومی بیشتر می باشد. زیرا مترجم برای ترجمه اینگونه متن ها کار دشوارتری را خواهد داشت. ترجمه فارسی به انگلیسی متن های تخصصی ویژه مانند مقالات ISI نیاز به مهارت و تجربه دارد. مترجم در ترجمه متن های تخصصی ویژه علاوه بر مسلط بودن به زبان انگلیسی و کلمات تخصصی باید با نحوه نگارش مجلات خارجی نیز آشنا باشد. اگر مترجمی به این موارد آشنا نباشد، مقاله مورد نظر پس از داوری سردبیر مجله برگشت داده می شود. بنابراین توصیه می شود که ترجمه های خود را به موسسه های ترجمه ای بسپارید که خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند. شاید بپرسید که از کجا متوجه شویم که موسسه مورد نظر ترجمه های با کیفیتی را ارائه می دهد؟

در حقیقت برای فهمیدن اینکه موسسه ترجمه، خدمات خود را با کیفیت ارائه می کند یا خیر؟ شما می توانید ابتدا با یک سفارش کوتاه ترجمه کیفیت خدمات موسسه مورد نظر را محک بزنید و در صورت بالا بودن کیفیت ترجمه، سفارش اصلی ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی خود را ثبت کنید. در موسسه ایران تایپیست شما علاوه بر سفارش دادن ترجمه های کوتاه می توانید برخی از نمونه کار های این موسسه را در سایت ایران تایپیست مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید که سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی خود را ثبت کنید یا خیر؟

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

ترجمه به همراه تخفیف

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی توسط چه کسی انجام می شود؟

در ایران تایپیست ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی توسط بهترین مترجم های ایران انجام می شود. ایران تایپیست با استخدام مترجمان حرفه ای توانسته است که خدمات خود را با رعایت تمامی نکات ترجمه به مشتریان ارائه کند. تمامی مترجمان این موسسه در ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی موظف هستند تا به تمامی نکات ترجمه مانند: نکات نگارشی، نکات دستوری، روان بودن متن، امانتداری متن و ... توجه کنند. به طور مثال اگر مترجم به نکات دستوری و نگارشی در ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی توجهی نکند، متن ترجمه شده برای مخاطبان انگلیسی زبان قابل درک نخواهد بود. از طرفی اینگونه ترجمه ها دارای انسجام مطالب نیستند و همین امر سبب می شود تا متن به خوبی روان نباشد و مخاطبان خود را از خواندن ادامه مطلب دلسرد کند. به همین دلیل توجه مترجم به نکات ترجمه اهمیت بسیار زیادی دارد. امانتداری مترجم در ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی بسیار تاثیرگذار می باشد. در متن های طولانی نویسنده سعی می کند با مثال های متنوع مخاطبان را به هدف اصلی خود نزدیک تر کند. حال اگر مترجم امانتدار نباشد و بخش های از نوشته را حذف کند، مخاطبان دچار سردرگمی خواهند شد و ممکن است منظور نویسنده را درک نکنند.

موسسه ایران تایپیست به امانتداری متن و دیگر نکات ترجمه اهمیت زیادی می دهد و اگر مترجمی از عمد به این نکات توجهی نکند و آنها را در ترجمه فارسی به انگلیسی متن های طولانی استفاده نکند. ایران تایپیست پنل کاربری مترجم را خواهد بست و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متن های طولانی را به مترجم دیگری خواهد سپرد. تمامی مترجمان این مجموعه قبل از استخدام در موسسه ایران تایپیست توانسته اند که از آزمون های ایران تایپیست سربلند بیرون بیایند به همین دلیل موسسه ایران تایپیست تضمین می کند که مترجمان این مجموعه خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهند. با این وجود کیفیت تمامی فایل های ترجمه توسط کارشناسان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

ترجمه توسط بهترین مترجم های ایران

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی برای چه رشته هایی انجام می شود؟

ایران تایپیست قادر است تا ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی را برای رشته های مختلف مانند: پزشکی، معماری، فلسفه، حقوق و دیگر رشته ها در سه سطح عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه پذیرش کند. این موسسه با داشتن مترجمان انسانی با تجربه و حرفه ای قادر به انجام ترجمه رشته های گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. برخی از موسسه های ترجمه برای انجام سریع سفارش های ترجمه و سود بیشتر از نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند. نرم افزار های ترجمه قادر به درک موضوع متن نمی باشند و همین امر نیز سبب می شود تا مخاطبان انگلیسی زبان به درستی منظور نویسنده را متوجه نشوند. توصیه می شود به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه، برای ترجمه فارسی به انگلیسی در رشته های خاص استفاده نکنید. زیرا ترجمه این نرم افزار ها روان و قابل درک نمی باشند. مترجمان انسانی برخلاف نرم افزار های ترجمه ابتدا متن مورد نظر را کاملا درک و سپس اقدام به ترجمه متن با استفاده از کلمات و اصطلاحات خاص مربوط به همان رشته می کنند.

نرم افزار های ترجمه قادر به تشخیص اصطلاحات خاص و نحوه استفاده از این کلمات در مکان های مورد نظر نمی باشند به همین دلیل شاهد ترجمه های اشتباه توسط این نرم افزار ها می باشیم. موسسه های سودجو با پایین آوردن کیفیت و هزینه ترجمه ها سعی می کنند تا مشتری جذب کنند. اما بهتر است که مشتریان قبل از سفارش متن های طولانی خود ابتدا از کیفیت ترجمه در موسسه مورد نظر اطمینان حاصل کنند. هزینه مناسب در موسسه ایران تایپیست به منظور کیفیت پایین نمی باشد. بلکه ایران تایپیست با مدیریت صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. این موسسه به هیچ عنوان حاضر نیست از کیفیت خدمات خود برای سود بیشتر بگذرد. مشتریان برای اطمینان از صحت این ادعا می توانند کیفیت کار این موسسه را محک بزنند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست و همچنین سفارش های ترجمه متن طولانی آشنا کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی متن طولانی

ترجمه فارسی به انگلیسی در زمینه های گوناگون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه کتابترجمه مقالهترجمه متن

سوالات متداول

خیر، ایران تایپیست با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را با حفظ کیفیت کنترل کند. بنابراین ایران تایپیست خدمات خود را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان ارائه می شود.

مترجم در ترجمه های فارسی به انگلیسی باید به نکات نگارشی، دستوری، امانتداری متن، روان بودن متن و ... توجه کند.

بله، هزینه ترجمه متن های تخصصی ویژه نسبت به ترجمه متن های عمومی بیشتر می باشد. زیرا مترجم در ترجمه متن های تخصصی ویژه باید علاوه بر آشنایی با نکات ترجمه و تسلط بر کلمات و اصطلاحات خاص باید بر نحوه نگارش مجلات خارجی نیز آشنا باشد.

خیر، صدور فاکتور برای سفارش های ترجمه کاملا رایگان می باشد.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/3/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1178 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی متون طولانی ترجمه فارسی به انگلیسی عبارت طولانی ترجمه فارسی به انگلیسی نامه ترجمه آنلاین فارسی به انگلیسی طولانی ترجمه روان فارسی به انگلیسی متن طولانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :