چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی فیلمها به صورت زیرنویس حرفه ای

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/21 ساعت 12:00:00 بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای در زیرنویس فیلم های آموزشی و زبان اصلی نیز کاربرد دارد. به طور مثال اگر شما یک آموزگار زبان انگلیسی هستید و می‌خواهید شاگردان خود را بهتر با کلمات و لهجه ها آشنا کنید، می توانید از تکنیک های فیلم های زبان اصلی استفاده کنید. این روش چگونه انجام می شود؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای در زیرنویس فیلم های آموزشی در یادگیری تاثیر گذار است؟ در پاسخ به اینگونه سوالات می توان گفت که این روش در یادگیری بسیار تاثیر گذار می باشد. اگر شما می خواهید برای شاگردان خود از این روش استفاده کنید باید ابتدا فیلم زبان اصلی را به شاگردان نشان دهید و بعد از آشنا شدن با لهجه زبان انگلیسی شما می توانید فیلم بعدی را که همراه با زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشد، را پخش کنید تا شاگردان بهتر با جمله گفته شد آشنا شوند. البته ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای زیرنویس تنها برای آموزش استفاده نمی شود بلکه اگر شما یک سایت تخصصی درباره فیلم های جذاب زبان اصلی دارید نیز می توانید از این ترجمه ها استفاده کنید و فیلم های خود را به صورت زیرنویس دار به مخاطبان سایت خود ارائه دهید.

عمدتا هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای فیلم ها بر اساس مدت زمان فیلم و سرعت گفت و گو های فیلم محاسبه خواهد شد. ایران تایپیست این خدمات را به صورت حرفه ای و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و با شرایط ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای را به صورت زیرنویس فیلم ها در این موسسه آشنا شوید. مترجمان این مجموعه با انواع لهجه ها و گویش های زبان انگلیسی آشنا هستند و می توانند هر فیلم زبان اصلی را به صورت حرفه ای برای شما ترجمه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی فیلمها به صورت زیرنویس حرفه ای

ترجمه حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه مقالهترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

بله، وجود ترجمه های فارسی به انگلیسی در زیرنویس فیلم های زبان اصلی سبب یادگیری بهتر شاگردان خواهد شد.

بله، تمامی هزینه های ترجمه در ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد.

بله، مترجمان ایران تایپیست با لهجه ها و گویش های مختلف زبان انگلیسی آشنا می باشند و همین امر سبب شده است تا بتوانند اینگونه سفارش ها را در زمینه های مختلف پذیرش کنند.

هزینه اینگونه سفارش ها بر اساس سرعت گفت و گو در فیلم، مدت زمان فیلم و ... بستگی دارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/21 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فیلم فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه کلیپ فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه ویدئو فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه وویس فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه فایل صوتی فارسی به انگلیسی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :