پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی فایلهای آموزشی حرفه ای برای درج در یوتیوب

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/21 ساعت 14:00:00 بازدید: 445 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای در فضای مجازی نیز کاربرد زیادی دارد. یوتیوب دومین سایت پربازدید جهان است که افراد بسیار زیادی در آن فعالیت می کنند. یکی از این فعالیت ها آموزش های زبان انگلیسی در یوتیوب می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قبلا به صورت مختصر به ساخت کلیپ های آموزشی زبان انگلیسی به صورت زیرنویس فارسی  و انگلیسی آشنا شدید. اما ساخت کلیپ آموزشی با استفاده از ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای کمی متفاوت می باشد. در کلاس های آموزشی فردی به صورت مستقیم با شما صحبت خواهد کرد و اگر فیلم نکته ای خاص داشته باشد؛ آن نکته خاص را برای شما توضیح خواهد داد. اما در فیلم های آموزشی یوتیوب فرد صدای شما را نخواهد شنید بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای باید به گونه ای در این فیلم ها زیرنویس شود که مخاطبان کاملا نکته خاص را متوجه شوند.

بنابراین استفاده از ترجمه فارسی به انگلیسی در فیلم های آموزشی یوتیوب بسیار دشوار تر و کاربردی تر می باشد. ایران تایپیست با داشتن مترجمان حرفه ای و کارشناسان با تجربه می تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند و فیلم های آموزشی شما را به صورت کاملا حرفه ای ترجمه کند. این موسسه با سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات خود را با هزینه مناسب نسبت به سایر موسسه های ترجمه به مشتریان ارائه کند. مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای به صورت حضوری یا غیر حضوری با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنند. در سفارش های غیر حضوری یا آنلاین، کارشناسان این مجموعه در کمتر از 5 دقیقه با مشتریان ارتباط برقرار خواهند کرد و شرایط ترجمه را برای آنها به طور کامل توضیح خواهند داد. سپس مشتریان می توانند بعد از دریافت فاکتور سفارش که به صورت کاملا رایگان صادر می شود، تصمیم بگیرند که همکاری را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش را لغو کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی فایلهای آموزشی حرفه ای برای درج در یوتیوب

ترجمه حرفه ای برای زیرنویس فیلم های یوتیوب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه مقالهترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه سریع

سوالات متداول

بله، ترجمه های فارسی به انگلیسی حرفه ای در فضای مجازی مانند یوتیوب نیز کاربرد دارد. از این ترجمه ها می توان برای فیلم های آموزشی زبان انگلیسی در یوتیوب استفاده کرد.

زیرا فردی به صورت مستقیم با شما صحبت نخواهد کرد به همین دلیل ترجمه باید به گونه ای انجام شود که نکات خاص را به صورت واضح به شاگردان آموزش دهد.

زیرا یوتیوب دومین سایت بزرگ جهان است که می توان مکان مناسبی برای بازدید بیشتر از فیلم های ترجمه شده و جذب مخاطبان علاقه مند به زبان انگلیسی باشد.

بله، مشتریان می توانند سفارش های خود را به صورت آنلاین نیز در ایران تایپیست ثبت کنند و در کمتر از 5 دقیقه با کارشناسان ارتباط برقرار کنند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/21 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 445 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی فایلهای آموزشی حرفه ای ترجمه فایل فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی بهترین ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای ترین ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :