چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی اصطلاحات حسابداری

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 14:00:00 بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری باید به گونه ای انجام شود که اصطلاحات خاص این رشته بتواند منظور نویسنده را به مخاطبان انگلیسی زبان برساند. برخی از اصطلاحات در رشته حسابداری با کلمات و اصطلاحات علوم ریاضی مشترک می باشند و همین موضوع سبب می شود تا مترجمان بهتر بتوانند با این اصطلاحات ارتباط برقرار کنند و از آنها در ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در حقیقت ترجمه متن های تخصصی اگر از کلمات و اصطلاحات خاص استفاده نشود، متن ترجمه شده برخی از ویژگی های یک ترجمه با کیفیت را نخواهد داشت. از ویژگی های متن ترجمه فاقد کلمات و اصطلاحات خاص می توان به روان نبودن، مبهم بودن، لحن نامفهوم و ... اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها سبب می شود تا مخاطبان این متن ها به درستی متوجه منظور نویسنده نشوند و متن مورد نظر را نخوانده رها کنند.

بنابراین مترجم باید در ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری با اصطلاحات و کلمات این رشته آشنا باشد و از آنها در متن ترجمه به گونه ای استفاده کند که مخاطبان را به متن جذب کند. هر چقدر که مترجم با تجربه تر باشد، شما ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری با کیفیت تری را خواهید داشت. ایران تایپیست با کمک گرفتن از کارشناسان حرفه ای خود تمامی فایل های ترجمه شده را از نظر کیفیت بررسی می کند و اگر متن دچار ایراداتی بود، کارشناسان فایل را برای مترجم ارسال می کنند تا فایل مورد نظر اصلاح شود. بنابراین ایران تایپیست به تمامی مشتریان خود اطمینان یک ترجمه با کیفیت را می دهد. از طرفی موسسه ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه بسیار کم با اینگونه مشکلات رو به رو می شود زیرا تمامی مترجمان این مجموعه با تهیه یک ترجمه با کیفیت آشنا می باشند. از ویژگی های یک ترجمه با کیفیت می توان به روان بودن متن، استفاده از کلمات و اصطلاحات خاص، امانتداری متن، فاقد غلط های املایی، رعایت نکات دستوری و ... اشاره کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی اصطلاحات حسابداری

استفاده از کلمات و اصطلاحات حسابداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه کاتالوگترجمه وب سایت

سوالات متداول

زیرا هر رشته دارای کلمات و اصطلاحات خاص خود می باشد و همین امر به مخاطبان انگلیسی زبان کمک می کند تا موضوع متن را بهتر درک کنند.

بله، ایران تایپیست با همکاری کارشناسان خود کیفیت تمامی فایل های ترجمه شده را بررسی می کند. این موسسه به مشتریان خود اطمینان می دهد که یک ترجمه با کیفیت را دریافت خواهند کرد.

تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل ایران تایپیست کمتر با مشکلات بی کیفیت بودن ترجمه متن ها رو به رو می شود.

بله، هر چقدر که مترجم از کلمات و اصطلاحات تخصصی در متن استفاده کند. افراد علمی و انگلیسی زبان بیشتر ترغیب به خواندن متن پایان نامه، مقاله و ... خواهند شد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی واژگان حسابداری ترجمه اصطلاحات فارسی به انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی متون حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات حسابداری ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی حسابداری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :