شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه رشته های علوم انسانی و زیر شاخه ها

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/6/3 ساعت 14:42:33 بازدید: 528 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات ایران تایپیست تنها به ترجمه رشته های تخصصی تنها برای شاخه های علوم پزشکی و مهندسی ختم نمی شود؛ بلکه مترجمان متن های تخصصی رشته های علوم انسانی و زیر شاخه های آن را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه می کند. هدف اصلی هلدینگ ایران تایپیست ارائه خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و تحویل سریع سفارش ها می باشد. این موسسه در سالهای اخیر با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است که به یکی از موسسه های موفق در زمینه ترجمه تبدیل شود. یک صفحه استاندارد ترجمه دارای 250 کلمه می باشد. برخی از مشتریان نگران هزینه های مانند هزینه تایپ متن ترجمه شده و ... می باشند. درباره این نگرانی ها می توانیم بگوییم که مترجمان ایران تایپیست هزینه ای جداگانه به منظور تایپ متن های ترجمه شده دریافت نخواهند کرد و مشتریان تنها هزینه ترجمه را پرداخت خواهند کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه رشته های تخصصی طولانی به ازای تعداد صفحات شامل تخفیف های گوناگونی از طرف موسسه ایران تایپیست می شوند. از مهمترین رشته هایی علوم انسانی که ایران تایپیست ترجمه آنها را پذیرش می کند، می توان به حقوق، فلسفه، ادبیات، فقه، زبان شناسی و ... اشاره کرد. ایران تایپیست با داشتن بیش از 14000 مترجم حرفه ای در رشته های مختلف ترجمه های گوناگونی را با زبان های مختلف به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان می توانند فایل های صوتی رشته های علوم انسانی خود را نیز به مترجمان ایران تایپیست بسپارند. مترجمان این موسسه آنقدر با تجربه و حرفه ای می باشند که قادر به انجام ترجمه های تخصصی فیلم ها، فایل های صوتی و ... نیز می باشند. دانشجویان و محققان نیز برای جبران کمبود زمان خود می توانند از مترجمان ایران تایپیست کمک بگیرند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات ویژه ایران تایپیست بخصوص ترجمه رشته های مختلف با زبان های گوناگون زنده دنیا آشنا کند.

ترجمه رشته های علوم انسانی و زیر شاخه ها

ترجمه فوری

ترجمه گرایشات مختلف علوم انسانی بر عهده چه کسانی است؟

در ایران تایپیست ما برای ترجمه متون مختلف، مقالات و ترجمه رشته ها و گرایشات علوم انسانی، مترجمین متخصص و تحصیل کرده در همان رشته را به کار گرفته‌ایم. بدین ترتیب می‌توانیم باکیفیت‌ترین ترجمه‌ها را به کاربرانمان تحویل دهیم. از طرفی این مترجمین با عبور از آزمون‌های سخت توانسته‌اند توانایی خود را در حوزه ترجمه اثبات کنند. بنابراین با افتخار اعلام می‌کنیم که مترجمین ترجمه رشته ها در ایران تایپیست از برترین های کشور در این حوزه هستند. سیاست‌های کاری ایران تایپیست به گونه‌ای بوده است که توانسته از بیش از ۳۱ زبان زنده دنیا پشتیبانی کند. بنابراین توصیه می‌شود که برای ترجمه رشته ها از تجربه این افراد با سابقه استفاده کنید.

 ترجمه رشته ها نیاز به شناخت کافی و آشنا بودن به لغت های تخصصی و اصطلاحات همان رشته را دارد. بنابراین حتی افرادی که از سطح زبان بالایی برخوردار هستند، نمی‌توانند ترجمه رشته های تخصصی را به درستی انجام دهند. همان‌طور که گفته شد در ایران تایپیست ترجمه متون ارجاعات تخصصی داشته و بهترین گزینه برای ثبت سفارش شما می باشد. با استفاده از خدمات این مرکز شما می‌توانید به راحتی متن خود را از فارسی به زبان‌های خارجی و از سایر زبان‌ها به فارسی ترجمه کنید و با خیال راحت از فایل نهایی در مجامع علمی و بین‌المللی استفاده نمایید. معادل‌یابی در ترجمه امری تخصصی است؛ که همگان نمی‌توانند از پس آن بربیایند. اما ما به مترجمین خود مطمئن بوده و تمامی سفارشات خود را گارانتی و ضمانت می‌کنیم.

ترجمه رشته های علوم انسانی و زیر شاخه ها

ترجمه گرایشات علوم انسانی

 هزینه ترجمه رشته های علوم انسانی چقدر است؟

 قبل از آنکه در مورد هزینه ترجمه رشته های علوم انسانی بخواهیم صحبت کنیم، لازم به ذکر است که؛ رشته های مختلف و زمینه های متفاوت دارای ضریب هزینه متفاوتی هستند. بنابراین نمی‌توان برای همه‌ی سفارشات هزینه یکسانی را در نظر گرفت. به عنوان مثال هزینه ترجمه رشته های علوم انسانی در عدد ۱.۱ ضرب می‌شود. این در حالی است که ضریب قیمت برای زمینه‌های پزشکی برابر ۱.۲ است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تخمین هزینه ترجمه رشته های علوم انسانی اقدام به ثبت سفارش کنید؛ تا کارشناسان مالی ما برای شما فاکتور هزینه را صادر کنند. بررسی سفارشات و صدور فاکتور توسط کارشناسان ما در عرض کمتر از پنج دقیقه انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که هزینه نهایی ترجمه بر اساس تعداد کلمات فایل محاسبه خواهد شد.

 همچنین شما می‌توانید با استفاده از مقالات موجود در سایت ایران تایپیست و لیست هزینه‌ها، قیمت ترجمه رشته های علوم انسانی و دیگر سفارشات خود را به صورت تقریبی محاسبه کنید. جالب است بدانید که هزینه ترجمه در مرکز تخصصی ایران تایپیست، به علت به کارگیری هزاران مترجم دورکار بسیار پایین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. ضمنا شما می‌توانید فایل‌های مختلفی را برای ثبت سفارش ترجمه رشته ها در این مرکز به ثبت برسانید و از این نظر محدودیتی برای کاربران وجود ندارد. در پایان مقاله باید گفته شود که، امکان پرداخت قسطی هزینه ها نیز در این مرکز وجود دارد و کاربران ملزم به پرداخت کل هزینه ها در زمان ثبت سفارش نیستند.

ترجمه رشته های علوم انسانی و زیر شاخه ها

هزینه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه کتابترجمه ی رشته هالیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، دانشجویان با ثبت سفارش های فوری و آنلاین می توانند کمبود زمان خود را برای ترجمه های تخصصی جبران کنند.

در یک صفحه استاندارد معمولا از 250 کلمه استفاده می شود.

خیر، مترجمان هیچ گونه هزینه ای را برای تایپ متن های ترجمه شده از مشتریان دریافت نخواهند کرد.

بله، مترجمان ایران تایپیست قادر به پذیرش فایل های صوتی و تصویری نیز برای ترجمه به زبان های مختلف می باشند.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/6/3 ساعت 14:42:33 تعداد بازدید: 528 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه رشته های تخصصی ترجمه رشته های علوم انسانی ترجمه رشته حقوق ترجمه رشته روانشناسی ترجمه رشته ها به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :