یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه ترکی تبریزی به فارسی فایل های ویدئویی

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه ترکی تاریخ انتشار: 1400/10/10 ساعت 16:00:00 بازدید: 3061 امتیاز 3 از 1 نظر

ترجمه ترکی تبریزی به فارسی فایل های ویدیویی می توانید از ایران تایپیست دریافت کنید. فایل های ویدئویی یکی از مهمترین فایل هایی است که اکثر دانشجویان با آن سر و کار دارند. فایل های ویدیویی آموزشی، مستند را می توانید به مترجم های ایران تایپیست ارسال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه ترکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

لهجه ترکی تبریزی یکی از رایج ترین لهجه های ایرانی است که در آذربایجان شرقی صحبت می شود. امروزه بیش از 14 میلیون نفر در ایران، آذربایجان، عراق و سوریه به زبان ترکی آذربایجان گفتگو می کنند و به همین دلیل درک و فهم این زبان لازم و ضروری است. دانشجویان در خیلی از اوقات فایل های ویدیویی زبان ترکی آذربایجانی را بدست می آورند یا این که از طرف اساتید دانشگاهی به عنوان پروژه دانشجویی به آن ها تحویل داده می شود، دانشجویان به دلیل تنگی وقت گاهی اوقات فرصت ترجمه را ندارند و در این اوقات می توانند ترجمه ترکی فایل های ویدیویی خود را به مترجم های ایران تایپیست بسپارند.

فایل های ویدیویی گاهی اوقات از کانال های تلویزیونی ضبط می شود. مترجم های ایران تایپیست به لهجه آذربایجانی مسلط هستند و می توانند این فایل ها را با دقت هر چه تمام ترجمه کرده و در اختیار مشتری قرار دهند. بسیاری از دانشجویان فارسی زبان که این نوع فایل ها را دانلود کرده یا به عنوان پروژه دانشجویی دریافت میکنند، میتوانند ترجمه این فایل ها را به ایران تایپیست ارسال کنند تا با دقت هرچه تمام و کمال انجام دهند. لهجه ترکی آذربایجانی امروزه یکی از گسترده ترین لهجه ها به شمار می رود. شما دانشجویان می توانید فایل های ویدیویی را از کانال های تلویزیونی آذربایجان ذخیره کنید. فایل های ویدیویی می تواند از نوع مستند، آموزشی، سرگرمی باشد. در نظ داشته باشید که ترجمه ترکی  بر اساس مدت زمان، نوع عادی و فوری بودن، ضریب سختی قیمت گذاری می شوند.  

ترجمه ترکی تبریزی به فارسی فایل های ویدئویی

ترجمه ترکی فایل های ویدیویی آذری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه ترکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه متنترجمه همزمان با اسکایپ

سوالات متداول

این فایل ها براساس دقیقه و نوع عادی و فوری بودن قیمت گذاری می شوند. قیمت این نوع فایل ها براساس متغیرهایی که شما مشخص می کنید تعیین می شود.

شما می توانید در یک بار ثبت سفارش، چندین فایل ویدیویی را در زمینه های متفاوت ارسال کنید. به محض ارسال و قیمت گذاری و تایید شما، کار ترجمه فایل ها شروع می شود.

این فایل ها توسط بخش کنترل کیفیت ایران تایپیست کنترل می شود. فایل های ترجمه با اصل مطابقت داده می شوند تا در نهایت براساس خواست مشتریان کار به انجام برسد.

تمامی فایل ها با بهترین کیفیت ترجمه شده و توسط تیم ارزیاب ایران تایپیست بررسی می شود تا در نهایت شما فایل ها را دانلود کرده و در اختیار مخاطب خود قرار دهید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه ترکی تاریخ انتشار: 1400/10/10 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 3061 امتیاز 3 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه ترکی تبریزی ترجمه ترکی تبریزی به فارسی سفارش آنلاین ترجمه ترکی تبریزی ترجمه فایل ترکی تبریزی ترجمه ویدئو ترکی تبریزی

دیدگاه کاربران

محمد نبی | 1402-6-3 ساعت 15:06:22 امتیاز :

واغعا عالیه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :