جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی چقدر طول میکشد؟

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/4 ساعت 17:35:38 بازدید: 1103 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی علوم سیاسی در ایران تایپیست می تواند فوری انجام شود. در این مجموعه مترجمین متخصص با تجربه زیادی از سراسر کشور به صورت دورکار فعالیت می کنند، در حالی که در بسیاری از سایت ها ترجمه ها توسط نرم افزار ترجمه می شود و به علت ترجمه لغت به لغت کاری با صحت و دقت پایین عرضه می شود و یا در بعضی از سایتها از مترجمین غیر متخصص جهت ترجمه متون علوم سیاسی استفاده می گردد و اعتبار متن زیر سوال می رود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ایران تایپیست مترجمین با تجربه و تخصصی کمک گرفته می شود  که در درجه اول با ارائه کار با کیفیتی که صحت و دقت بالا دارد و اطمینان خاطر می تواند دهد که ترجمه، ترجمه بسیار خوبی است و در درجه دوم به علت تجربه ای که دارند این افراد سرعت کار بالاتری نسبت به مترجمین بی تجربه دارند؛ زیرا به صورت مداوم مطالعه می نمایند و کار ترجمه انجام می دهند؛ بنابراین در همان مطالعه اولیه مقصود نویسنده را به راحتی درک می نمایند.

در میان  همه زبان هایی که بسیاری از  مقالات و محتواها به آن ها ترجمه می شود، زبانی که در دنیا بیشترین سهم را دارد  زبان انگلیسی می باشد؛ باید قبول کرد تقریبا در تمام دنیا وقتی می خواهند اخبار و یا نتایجی انتشار عمومی داشته باشد و اکثر افراد در دنیا مطالعه نمایند، محتوا را به زبان انگلیسی ترجمه می نمایند.

 فعالان حوزه علوم سیاسی و رسانه ها و ارتباطات جمعی کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ آنان نیز اگر می خواهند نتایج کار آنها مخاطبان را جذب کند، افراد زیادی در دنیا مطالعه نمایند و یا حتی ویدئو آنها در دنیا بازدید زیادی داشته باشند، به سراغ ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی می روند.

 آنان میخواهند بتوانند در اسرع وقت به ترجمه باکیفیتی  دسترسی داشته  باشند که در سایت های معتبر منتشر شوند و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. به همین دلیل ایران تایپیست میزبان محتوای بسیاری برای ترجمه در زمینه علوم سیاسی است.

ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی چقدر طول میکشد؟ مترجم ترجمه تخصصی علوم سیاسی

نیاز به زمان بیشتر برای ترجمه تخصصی علوم سیاسی

برای ترجمه تخصصی علوم سیاسی به انگلیسی، نیاز به وقت بیشتری است. چرا که ترجمه تخصصی اگر از زبان انگلیسی به فارسی باشد؛ راحت تر و روند آن با سرعت بیشتری انجام می شود. دلیل آن نیز به این مسئله بر می گردد که زبان مادری ما، فارسی است. به همین علت با واژگان و اصطلاحات این زبان، أنس بیشتری داریم. برای همین سعی می کنیم تا سریعتر واژگان متعادل تعابیر انگلیسی را در فارسی بیابیم. اما اگر بخواهیم متنی را از زبان فارسی به انگلیسی، برگردان نماییم؛ باید برای هر واژه و اصطلاح فارسی، معادل انگلیسی پیدا کنیم. ضمن اینکه واژگان را در جمله به گونه ای به کار ببریم که گرامر انگلیسی، خدشه دار نشود. به همین علت کار مترجم در ترجمه تخصصی علوم سیاسی به انگلیسی، به مراتب سخت می باشد. چون ما با ساختار زبان فارسی آشنا هستیم. اما برای آشنایی با ساختار زبان انگلیسی و تطابق فعل و فاعل و... می بایست دستی در گرامر انگلیسی هم داشته باشیم.

اما چقدر زمان برای ترجمه تخصصی علوم سیاسی به انگلیسی، نیاز داریم؟ برای پاسخ به این سوال، نمی توان پاسخی قطعی داد. چون به عوامل بسیار زیادی وابسته است. مهارت مترجم و موسسه مورد نظر برای ثبت سفارش نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. اینکه یک مترجم تا چقدر توانایی ترجمه متون فارسی علوم سیاسی به انگلیسی را داشته باشد؛ می تواند به ما در تعیین زمان دقیق تحویل سفارش، کمک کند. چون ترجمه تخصصی علوم سیاسی، از فارسی به انگلیسی، دشوارتر است؛ باید از مترجمین حاذق تر استفاده کرد. کسانی که تجربه ترجمه تخصصی علوم سیاسی به انگلیسی را داشته اند و توانایی بالایی در این زمینه دارند. آن ها می توانند سریعتر ترجمه شما را به پایان برسانند.

  • حجم متن
  • موضوع آن
  • میزان سطح کیفی متن سفارش
  • نوع سفارش از جمله تحقیق دانشجویی، مقاله و...
  • و...

این موارد نیز در تعیین زمان دقیق تحویل سفارش  ترجمه تخصصی علوم سیاسی به انگلیسی، موثر هستند.

ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی چقدر طول میکشد؟

درخواست فوری ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ثبت درخواست فوری ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی

در صورتی که نیاز فوری به ترجمه تخصصی علوم سیاسی متن فارسی به انگلیسی دارید؛ می توانید درخواست خود را فوری، ثبت کنید. بدین ترتیب می توانید خیلی سریع تر از زمان عادی، سفارش خود را ترجمه شده تحویل بگیرید. چرا که در غیر این صورت، سفارش شما، عادی محسوب شده و زمان تحویل آن نیز همانند سایر سفارش های دیگر خواهد بود. اما در صورتی که سفارش خود را فوری به ثبت برسانید؛ سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی متن فارسی به انگلیسی شما در اولویت کار مترجم قرار می گیرد. در نتیجه سریعتر می توانید به متن سفارش خود دسترسی داشته باشید. البته تسریع در تحویل سفارش در مراکز معتبری همچون: موسسه ایران تایپیست، هرگز به منزله افت سطح کیفی متن ترجمه شده شما نخواهد بود. بنابراین با همان کیفیت، شما می توانید ترجمه خود را سریعتر دریافت کنید. بدین ترتیب می توانید از وقت خود بهتر استفاده کنید.

ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی چقدر طول میکشد؟

ترجمه تخصصی علوم سیاسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه کتابترجمه سریع

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست ترجمه تخصصی علوم سیاسی  به صورت فوری نیز مانند حالت عادی تضمین کیفیت می شود.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی  به انگلیسی و یا هر زبان دیگری هر زمان که کاربر سفارش دهد تحویل داده شود.

بعد از این که در سیستم ترجمه تخصصی علوم سیاسی  ثبت سفارش شد، کمتر از 5 دقیقه فاکتور رایگان صادر می شود.

خیر، ترجمه تخصصی علوم سیاسی به صورت آنلاین و سنتی در هر دو روش به صورت سریع و باکیفیت قابل انجام است.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/4 ساعت 17:35:38 تعداد بازدید: 1103 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری تخصصی علوم سیاسی ترجمه سریع تخصصی علوم سیاسی ترجمه یکروزه تخصصی علوم سیاسی ترجمه تخصصی علوم سیاسی فورس ترجمه تخصصی متن علوم سیاسی

دیدگاه کاربران

سارا نادری | 1400-9-3 ساعت 09:23:30 امتیاز :

بعضی مواقع که من عجله داشتم ترجمه رو خیلی زودتر آماده میکردین. ممنونم ازتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :