سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه اسپانیایی تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:42:08 بازدید: 564 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی در شرکت ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام می شود. زبان اسپانیایی یکی از سخت ترین زبان های لاتین است و برخی از فایل ها از کانال های رادیویی ضبط می شود. فایل های ویدیویی یکی از مهمترین اسناد و مدارکی است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه اسپانیایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

امروزه فایل های صوتی یکی از مهمترین تکالیفی است که اساتید دانشگاه برای دانشجویان مشخص می کنند. فایل های صوتی در فرمت های متفاوتی وجود دارند. ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی را می توانید به مترجم های شرکت ایران تایپیست بسپارید که با بالاترین کیفیت انجام می شود.

زبان اسپانیایی به غیر از کشور اسپانیا در برخی از کشورهای آمریکای لاتین نیز صحبت می شود و گاهی اوقات فایل های صوتی می تواند از کشورهای آمریکای لاتین باشد. فایل های صوتی می تواند از رادیوهای آنلاین ذخیره شده و در اختیار شرکت ایران تایپیست قرار گیرد. در هر شرایطی مترجم های این موسسه می توانند فایل های صوتی شما را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام دهند. شما می توانید چندین فایل صوتی را همزمان به این موسسه ارسال کنید. مترجم های ترجمه اسپانیایی فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن ترجمه می کنند. فایل های صوتی می تواند آموزشی، سرگرمی، اخبار و دانستنی ها، داستان باشد در هر حال مترجم ها می توانند کلیه فایل ها را با دقت هرچه تمام ترجمه کنند. متناسب با زمان و تعداد فایل های شما، ترجمه فایل ها شروع شده و انجام می شود. شما می توانید تنها یک فایل با مدت زمان بیشتری را ارسال کرده و  ترجمه اسپانیایی آن را درخواست کنید. متناسب با نوع و تعداد فایل های ارسالی، پیش فاکتور ارسال می شود. مترجم های این زبان، کلیه فایل ها را با دقت هر چه بیشتر انجام می دهند تا مشتریان از کیفیت انجام کار راضی باشند.

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی توسط مترجمان نیتیو

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی را بهتر است به مترجمان نیتیو سپرد. یعنی کسانی که خود سال ها در این کشور زندگی کرده اند و با زبان اسپانیایی به طور کامل آشنایی دارند. گوش آن ها به خوبی به تلفظ واژگان و جملات اسپانیایی عادت کرده است. از همین رو می توانند فایل های صوتی را بلافاصله پس از گوش کردن متوجه شده و اقدام به ترجمه آن ها کنند. بنابراین یک مترجم ساده اسپانیایی علی رغم تسلط به این زبان هم نمی تواند این فایل ها را ترجمه کند. آن ها تنها قادر به ترجمه متون مختلف عمومی یا حتی تخصصی به زبان اسپانیایی هستند. البته به غیر از مترجمان نیتیو، سایر مترجم هایی که از نظر حافظه شنیداری بسیار توانمند هستند هم می توانند فایل های صوتی را ترجمه کنند. ولی ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی توسط مترجم های نیتیو کامل تر و قابل اعتمادتر می باشد.

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی

ترجمه اسپانیایی

یافتن یک مترجم نیتیو اسپانیایی برای ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی، کار سختی نیست. شاید در ابتدا این گونه به نظر آید که شما نمی توانید به همین سادگی یک مترجم نیتیو را بیابید. مترجمی که سال ها در اسپانیا زندگی کرده است و کاملا به این زبان تسلط دارد و هم اکنون در ایران زندگی می کند. اما اگر سفارش های خود را در این زمینه به موسسه های معتبر بسپارید؛ آن ها حلقه ارتباطی شما با مترجمان نیتیو خواهند شد. از جمله این مراکز، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. در این موسسه، مترجمان نیتیو بسیار زیادی در هر یک از زبان های زنده دنیا حضور دارند. ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی توسط مترجمان اسپانیایی موجود در این موسسه انجام می گیرد. بدین ترتیب شما هیچ گونه نگرانی در خصوص ترجمه یا اشتباه در فهمیدن تلفظ واژگان فایل های صوتی نخواهید داشت.

محاسبه هزینه فایل های صوتی بر حسب زمان و حجم فایل ها

هزینه ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی را بر حسب زمان و حجم این فایل ها مورد سنجش قرار می دهند. این برخلاف فایل های کتبی است که بر اساس تعداد کلمات، هزینه ها را مدنظر قرار می دادند. به همین جهت است که معمولا هزینه فایل های صوتی، بیشتر از فایل های کتبی است. چرا که در وهله نخست، مترجم می بایست ابتدا فایل را در پنل کاربری خود آپلود نماید. سپس آن را به طور کامل گوش کند و در پایان اقدام به ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی کند. پس هم کار وی دو برابر کار یک مترجم متنی است و هم نیاز به تسلط به حافظه شنیداری دارد. بنابراین هزینه ترجمه این فایل های صوتی را بر اساس تعداد دقیقه ها و ثانیه های موجود در آن مورد محاسبه قرار می دهند. هر چند که هزینه های ارائه شده در موسسه ایران تایپیست برای شما به صرفه تمام می شود.

ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی

 ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه اسپانیایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه اسپانیولیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه کتابترجمه سریع

سوالات متداول

کیفیت این فایل ها مانند بقیه بوده و شما نیز این امر را تصدیق خواهید کرد. مترجم های این حوزه با دقت بالا کلیه سفارشات را ترجمه می کنند

شما می توانید مترجم این حوزه و زبان را انتخاب کرده و فایل خود را به نفر مربوطه بسپارید. شما می توانید یک پاراگراف از متن خود را بین سه مترجم به اشتراک بگذارید تا در نهایت مترجم دلخواه شما کار را به انجام برساند.

شما می توانید در این سفارش مانند بقیه، چندین فایل را همزمان سفارش دهید. مترجم های هر حوزه فایل های ارسالی را مطابق درخواست شما انجام می دهند.   

کیفیت این ترجمه و حوزه نسبت به سایر حوزه ها و زبان ها هیچ تفاوتی ندارد. مترجم های این حوزه فایل های ارسالی مشتریان را با دقت هر چه تمام ترجمه می کنند.  


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه اسپانیایی تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:42:08 تعداد بازدید: 564 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه اسپانیایی فایل های صوتی ترجمه اسپانیایی صوتی ترجمه اسپانیایی فایل صوتی به فارسی ترجمه اسپانیولی فایل صوتی ترجمه اسپانیولی ویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :