سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه اسپانیایی برای کدام کشورهای جهان قابل استفاده است؟

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه اسپانیایی تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:48:12 بازدید: 758 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه اسپانیایی برای کشورهای اسپانیا، کلمبیا، پرو، ونزوئلا، اکوادور، گواتمالا، کوبا، بولیوی، هندوراس، السادور، پاراگوئه، کاستاریکا و پاناما، مکزیک قابل استفاده است. این کشورها در آمریکای لاتین واقع شده اند و زمانی مستعمره اسپانیا بودند و حالا که به کشور مستقلی تبدیل شده اند، مردم این کشورها به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه اسپانیایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اسپانیایی دومین زبان بین المللی است که گستردگی خیلی بیشتری دارد و به همین دلیل ترجمه اسپانیایی امروزه مهم بوده و بیش از 572 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند و برای 477 میلیون نفر این زبان مادری بوده و 73 میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم بلد هستند و 21 میلیون نفر در این زبان تحصیل می کنند. در آمریکا، جبل الطارق و آندورا نیز گروه هایی به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. تعداد افرادی که به این زبان مسلط هستند هر سال رو به گسترش می رود. با ترجمه اسپانیایی می توان با بسیاری از مردم دنیا ارتباط برقرار کرد.

در هر یک از این کشورها می توان متون، فایل های صوتی و تصویری را یافت که به زبان اسپانیایی هستند. زبان اسپانیایی به چند لهجه بین المللی، آمریکای لاتین، آمریکایی و اسپانیا، مکزیکی، آرژانتینی، اسپانیایی کاستیلی شمالی و جنوبی، اسپانیایی قناری، اسپانیایی استوایی، اسپانیایی کارائیب تقسیم بندی می شود. به غیر از این طبقه بندی ها، گویش های خاص منطقه ای هم وجود دارد و به همین متوجه اهمیت ترجمه اسپانیایی مشخص می شود. بنابراین ترجمه این زبان مهم بوده و دانشجویان نیز در این رشته زبان تحصیل می کنند. هر چقدر که سطح ترجمه بالا باشد به همان اندازه می توان با مردم اسپانیایی زبان راحت ارتباط برقرار کرده یا حتی تجارت کرد. با ترجمه اسپانیایی فایل های مختلف می توان با دانش و علم این کشورها آشنا شده و از علوم آن ها نیز استفاده کرده و در همه بخش ها مرتبط پیشرفت کرد.

ترجمه اسپانیایی برای کدام کشورهای جهان قابل استفاده است؟

ترجمه اسپانیایی کشورهای مختلف

ترجمه اسپانیایی مورد استفاده در کشورهای مختلف در سراسر دنیا

ترجمه اسپانیایی، تنها مخصوص مردمان ساکن در کشور اسپانیا نیست. چرا که این تنها اسپانیایی ها نیستند که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. در کنار آن ها برخی از کشورهای حوزه آمریکای لاتین نیز به زبان اسپانیایی سخن می گویند. کشورهایی که یک روزی جزو مستعمره اسپانیا بوده اند. هر چند که امروزه آن ها را کشورهای مستقلی در پهنه این گیتی به شمار می آورند. اما با این حال باز هم زبان رسمی آن ها اسپانیایی است. از طرفی دیگر باید دانست که این زبان پس از زبان انگلیسی، به عنوان دومین زبان بین المللی در دنیا شناخته می شود. پس بدیهی است که کشورهای زیادی هستند که به ترجمه اسپانیایی به سایر زبان ها نیاز داشته باشند. آن ها برای مراودات تجاری، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و... خود با طرفین خارجی به ترجمه زبان خود با آن زبان ها نیاز مبرمی دارند.

ترجمه اسپانیایی برای کدام کشورهای جهان قابل استفاده است؟

ترجمه اسپانیایی

همانطور که گفته شد از جمله مهمترین کشورهایی که به ترجمه اسپانیایی نیاز خواهند داشت؛ می توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

  • کلمبیا
  • پرو
  • بولیوی
  • اکوادور
  • هندوراس
  • پاراگوئه
  • کاستاریکا
  • پاناما
  • مکزیک
  • ونزوئلا
  • گواتمالا
  • کوبا
  • السادور
  • و...

تعداد افرادی که در سراسر کشور به اسپانیایی سخن می گویند؛ بسیار بالاست. وجود تعداد قابل توجه آن ها که به بیش از 572 میلیون نفر می رسد؛ نشان از اهمیت زبان اسپانیایی دارد. از طرفی دیگر لهجه های مختلفی از زبان اسپانیایی منشعب می شوند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • لهجه آمریکای لاتین
  • آمریکایی و اسپانیا
  • اسپانیایی کاستیلی شمالی و جنوبی
  • اسپانیایی قناری
  • مکزیکی
  • آرژانتینی
  • اسپانیایی استوایی
  • اسپانیایی کارائیب

همه این کشورها به ترجمه اسپانیایی به سایر زبان ها نیاز دارند. کما اینکه می توان هر متنی را از هر زبانی به اسپانیایی ترجمه نمود و در این کشورها آن ها را مورد استفاده قرار داد.

نیاز به مترجمان اسپانیایی با توجه به بین المللی بودن این زبان

با توجه به بین المللی بودن اسپانیایی، نیاز به مترجم برای ترجمه اسپانیایی به خوبی حس می شود. به همین جهت در دارالترجمه ها یا مراکز و موسسه های ترجمه، در کنار مترجمان انگلیسی و عربی و... حتما مترجم اسپانیایی هم وجود دارد. همان طور که گفته شد؛ مردمان زیادی در سراسر دنیا هستند که به اسپانیایی سخن می گویند و یا این زبان را می فهمند. آن ها برای ترجمه زبان خود به سایر زبان ها یا ترجمه متون زبان های دیگر به زبان خود، نیاز به مترجم اسپانیایی دارند. بر همین اساس موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از جامع ترین موسسه ها در زمینه ترجمه، مترجمان ترجمه اسپانیایی زیادی را در دل خود جای داده است. شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه زبان اسپانیایی از هنر و استعداد آن ها بهره مند شوید.

ترجمه اسپانیایی برای کدام کشورهای جهان قابل استفاده است؟

 نیاز به ترجمه زبان اسپانیایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه اسپانیایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه اسپانیولیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه کتابترجمه متن

سوالات متداول

زبان یکی بوده ولی گویش ها و لهجه ها نسبت به هم متفاوت است. شما می توانید ترجمه فایل زبان اسپانیایی از هر لهجه و کشور را به شرکت ایران تایپیست ارسال کنید.

شما هر فایلی زبان اسپانیایی را که به شرکت ایران تایپیست ارسال می کنید، با کیفیت بالا ترجمه می شود. شما می توانید هر نوع فایلی را ارسال کرده و با بهترین شرایط دریافت کنید

مترجم نیتیو زبان اسپانیایی به طور یقین لهجه آن را متوجه خواهد شد. شما می توانید با اطمینان خاطر فایل خود را ارسال کنید.

شما می توانید در یک بار ثبت سفارش، همه نوع فایل های ترجمه را ارسال کنید. مترجم هر حوزه فایل را با بالاترین کیفیت ترجمه می کند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه اسپانیایی تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:48:12 تعداد بازدید: 758 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه اسپانیایی فوری ترجمه اسپانیایی متون ترجمه اسپانیایی ویدئو ترجمه اسپانیایی فایل ترجمه اسپانیایی صوتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :