چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه آنلاین متن انگلیسی به فارسی تخصصی رشته کامپیوتر

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:11 بازدید: 1207 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست خدمتی است که  افراد فارغ از اینکه فعالان این رشته هستند و یا در حال یادگیری می باشند و یا حتی یک فرد عادی که می خواهد نیاز شخصی خود و یا محل کارش را برطرف نماید بارها از آن استفاده می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 روزانه همه ما با کامپیوتر سروکار داریم گاهی برای راه اندازی یک برنامه تخصصی نیاز داریم از ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر استفاده نماییم و گاهی کسی نیاز به ترجمه دارد یک دانشجو است و از مقالات  حوزه کامپیوتر استفاده می نماید؛ اما در این میان باید این حقیقت را پذیرفت زبان مشترک علم و مخصوصا علوم کامپیوتر در دنیا به زبان انگلیسی است.

 اگر به تمام قطعات کامپیوتر خود نگاه کنید می بینید به زبان انگلیسی روی آنها کلمات درج شده است و این کلمات و اصطلاحات کامپیوتری را در اینترنت اگر جست و جو کنید می بینید با متن ها و مقالات بیشماری مواجه می شوید که به زبان انگلیسی تحریر شده است.

ترجمه آنلاین متن انگلیسی به فارسی تخصصی رشته کامپیوتر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر آنلاین

بنابراین هر کسی که میخواهد اطلاعاتی کامل  و درست  درباره کامپیوتر و نرم افزار و سخت افزار به دست آورد چاره ای جز ترجمه اطلاعات انگلیسی به فارسی، ندارد. لذا ترجمه آنلاین متن انگلیسی به فارسی تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست انجام میشود.

در این مجموعه مترجمین با تجربه ای از سراسر کشور به صورت دورکار مشغول ترجمه آنلاین مقالات انگلیسی به فارسی در حوزه کامپیوتر هستند. افرادی که به دانش کامپیوتر و علم و تکنولوژی روز در این حوزه اشراف دارند و با مطالعات به صورت مداوم هر روز سعی می کنند دانش تخصصی خود را در این زمینه افزایش دهند.

همچنین کاملا به زبان انگلیسی و نکات دستوری و نگارشی آن تسلط دارند، بدین ترتیب مترجم میتواند اطلاعات درستی را از متون انگلیسی حوزه کامپیوتر استخراج نموده و به فارسی سلیس و روانی به اطلاع مخاطب برساند. تنها ترجمه کافی نیست، جذب مخاطب نیز ضروری می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعلیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه فوری مقاله

سوالات متداول

بله ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست توسط مترجمین باتجربه و دورکار به صورت فوری  از انگلیسی به فارسی انجام پذیر است.

بله سفارش های ترجمه بر اساس زمینه تخصصی و تعداد کلمات با هم متفاوت می باشند، بعضی از تخصص ها قیمت بالاتری دارند.

کار ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست بر اساس تخصص مترجم و زبانی که تسلط دارد، ارجاع داده میشود و مترجمین بر اساس آزمونهای سه گانه انتخاب شده اند.

بله، اگر کاربری از کیفیت ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر راضی نباشد و بعد از ویرایش و یا تعویض مترجم، باز کار را نپسندد مبلغ قابل عودت است


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:11 تعداد بازدید: 1207 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه آنلاین تخصصی رشته کامپیوتر ترجمه متن تخصصی رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر اینترنتی سایت ترجمه آنلاین تخصصی رشته کامپیوتر ترجمه مقاله تخصصی خارجی کامپیوتر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :